Achizitie publica - Modernizare Strada Cetatii tronson strada Turnu Magurele sit arheologic in orasul Zimnicea
Detaliu pentru invitatia numarul 332605
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332605/30.07.2012
Denumire contract: Modernizare Strada Cetatii tronson strada Turnu Magurele sit arheologic in orasul Zimnicea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul ZimniceaCod fiscal: 4652732, Adresa: ZIMNICEA, STRADA GIURGIU , NR.1, Zimnicea, Telefon: 0247366431, Fax: 0247366780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZIMNICEA, STRADA GIURGIU , NR.1, Zimnicea, Romania, cod postal: 145400, telefon: +40 0247366431, fax: +40 0247366780, persoana de contact: PETRE PARVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria oras Zimnicea, strada Giurgiu, nr. 1, localitatea Zimnicea, judet Teleorman, sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare Strada Cetatii tronson strada Turnu Magurele sit arheologic in orasul Zimnicea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de modernizare Strada Cetatii tronson strada Turnu Magurele sit arheologic in orasul Zimnicea, prin refacere sistem rutier si amenajare intratri in curti.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 799, 170.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da17991 LEI, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original. (Formular 18)Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate.CONTUL de depunere a garantiei de participare este: RO65TREZ6105006XXX000062 deschis la Trezoreria Zimnicea.In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata aacesteia.b) Chitanta de depunere la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar.c) Garantia de participare se poate constituii si prin orice alta modalitate prevazuta de art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarileulterioare).Observatii: 1. In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art. 278?1, alin. 1 lit. b din OUG 34/2006, respectiv se va retine suma de5579, 17 lei din cuantumul garantiei de participare.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, in raport cuvaloarea contractului, sumele prevazute conform OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Da5 % din valoarea contractului prin retineri succesive din situatia de lucrari (in cazul IMM, cuantumul se reduce cu 50 %)Formular 19Modul de constituire : instrument de garantare conform art. 90 din HG 925/2006 cu mod si comp ulterioareretineri succesive din sumele datorate : contractantul deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trez Statului dincadrul organului fiscal competentsi depune o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.autoritatea contractanta alimenteza contul prin retineri succesive din sumele datorate .Contul astfel deschis este purtator de dobanda infavoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaFormular A10Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaFormularul 4Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului din care sa reiasa obligatiile exigibile in lunaanterioara depunerii ofertei, Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioaradepunerii oferteiPentru persoane juridice straine: - Dovezile privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, in conformitate cuprevederile legale in vigoare in tara in care este rezident.Documentele vor fi prezentate in limba de origine (in original sau copie legalizata), insotite de o traducere legalizata a acestora in limbaromana, valabile la data deschiderii ofertelor.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prinLegea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 3Extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiunii din care sa reiasa care suntmembrii consiliului de administratie/organul de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii, original , copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Formular 3-Persoanele cu functie de descizie in cadrul Primariei oras Zimnicea sunt: Primar ? Ec Parvu Petre, viceprimar- Visan Valentina Iuliana, Secretar ? Jr. Berechet Ionel, Sef serviciu Economic- Ec. Martinescu Gica, Consilier juridic ? Jr. Calota Marina Andrada, Referent de specialitate serviciul UATDP ? Cocea Florentina, Consilier serviciul UATDP ? Slobozeanu Lenuta, Inspector biroul buget ? finante ? contabilitate ? Balasa Crenguta, Sef Birou ITCC ? Blidariu Valentina, - Consilieri locali: Balcangiu Marius Adrian; Bobiltiu Nicoleta; Bodirlau Radu; Bujor Gavril; Calota Gheorghe; Cocian Silvia; Constanda Dumitru; Croitoru Paduretu Dumitru; Faighel Brosteanu Arthur Ioan; Filip Anton; Fulga Aurel; Mosor Costel; Patranescu Gheorghe; Pruna Maria; Top Florin; Visan Pavel.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 Formularului 6 Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul??eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabilla data de 31.12.2011., Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, ( 2009, 2010, 2011 )Cifra minima de afacerei pe ultimii 3 ani sa fie de minimlei 3.598.340 lei.Pentru IMM cifra medie poate fi de 50% din valoarea impusa, Curs mediu anual euro: 2009 ? 4, 2373 lei2010 ? 4, 2099 lei2011- 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, Recomandare privindmodul de indeplinire a obligatiilor, finalizare lucrari similare fisei de date, de la beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;, 2. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii;, 3. O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Documentele care atesta detinerea vor fi prezentate de catre ofertantul declarat castigator la solicitarea autoritarii contractante; Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 in copie.Observatii: 1. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent., Ofertantul vor face dovada certificarii sistemului de management al mediului ISO 14001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in state ale Uniunii Europene care confirma certificarea sistemului de management al mediului sau echivalent. Se va prezenta in copie.Observatii: 1. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 08:40