Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strada Crangului ? tronson strada Capsunilor-strada Uzinelor din municipiul Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 357170
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 357170/28.01.2014
Denumire contract: Modernizare strada Crangului ? tronson strada Capsunilor-strada Uzinelor din municipiul Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +4 0259437000, fax: +4 0259409406, persoana de contact: Antoniu Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Jud. Bihor, Oradea, str. P-ta Unirii, nr.1, et.1 - sala mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strada Crangului ? tronson strada Capsunilor-strada Uzinelor din municipiul Oradea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia lucrarilor de modernizare strada Crangului ? tronson strada Capsunilor-strada Uzinelor din municipiul Oradea. Valoarea minima a intervalului de 736662, 60 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri functie de care se vor elabora ofertele, iar valoarea maxima de 1068492.60 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari. Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 10% fiin in valoare de 66366 lei fara TVA.Optiuni: Lucr. similare repetative ce vor putea fi achiz. in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 736, 662.6 - 1, 068, 492.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 13.400 lei;Modalitati de constituire a garantiei de participare, in conformitate cu art.86 din HG 925/2006:1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;2)Virament bancar in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, titular de cont Municipiul Oradea;3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta va fi conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractuluiin conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali -Unita Lucian ; Ritli Laszlo Csongor ; Felea Adrian Ioan ; Negrean Daniel Dumitru; Bonchis Ioan; Vulcu Daniel Sorin; Dan Octavian; Mohan Aurel George; Campan Ioan; Lascu Tudor Sebastian; Debelka Boglarka Lilla; Dulca Camelia Mariana; Popa Dan Lucian; Filimon Teofil Laviniu; Manea Mihai; Tau Ioan; Pasztor Sandor; Huszar Istvan Eric; Delorean Ion Iulius; Szabo Jozsef; Sarkozi Zoltan; Puscas Cristian; Ile Cristian; Coste Marina Adelina; Gal Sorin Calin;
- Primarul Ilie Bolojan;
- Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- Eduard Florea - Director Directia Economica;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent;Consilierii: Iuliana Kadar, Budurean Cristian, Erika Pantis, Junea Mariana, Patcas Leontin , Krausz Viorica , Tivadar Mioara Aurelia , Adriana Mihelea, Oltea Diana Marc, Birau Diana , Adina Marge, Doina Romocea, Antoniu Dan, Iuliana Kocsis.ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-Cerinta nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Cerinta nr.6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Cerinta nr.7. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . ?Cerinta nr.1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte : - cainformatiile cuprinse sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata.Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.?Cerinta nr.2: Documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului: Se vor prezenta in copie lizibila fata verso cu mentiunea ?conform cu originalul ?urmatoarele documente emise de AFER (Autoritatea Feroviara Romana), constand in: - Autorizatia de Furnizor Feroviar insotita de Agrementul Tehnic Feroviar pentru: ? Executie lucrari in zona de protectie si siguranta a caii ferate;? Constructii, reparatii si intretinere lucrari treceri la nivel cu calea ferata;? Lucrari subtraversare linii de cale ferata.Nota : In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul- detine autorizarea si agrementele tehnice solicitate si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea si agrementul tehnic respectiv; tertul nu poate sustine ofertantul, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, intrucat acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila;Conform documentului de avizare CTE nr.21/I.4/03.06.2013si nr.42/A/530/4/1.08.2013 din partea CNCF ?CFR? SA se aduce la conostinta beneficiarului Municipiul Oradea faptul ca, executantul de lucrari are obligatia sa fie autorizat AFER pentru lucrarile de constructii din zona caii ferate(prin prezentarea autorizatiei de furnizor feroviar si agrementul tehnic in copie fata verso).Baza legala: (conform prevederilor HG 626/1995 completata si modificata cu HG 1561/2006, OG nr.60/2004 privind reglementarile referitoare la construirea , intretinerea, repararea si exploatarea cailor ferate , altele decat cele administrate de Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA ; H.G nr. 2299/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor OG nr.60/2004 )Cerinta, obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - cifra medie de afaceri globala pe anii fiscali 2011, 2012 si 2013 sa fie maimare sau cel putin egala cu: 1.300.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valutacomunicat de BNR pentru data de 31.12 a anului pentru care au fostintocmite situatiile financiare respectivePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2. Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat cf. art. 14 dinOrdinul 509/2011 in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei minim un contract ? maxim 2 contracte avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate, finalizate cf. art. 14 din Ordinul 509/2011 in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei, a carui/caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu 670.000 lei fara TVA, insotita de certificari/documente/contracte/sau parti relevante ale contractelor/procese verbale de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor sau finala, din care sa reiasa executia unor lucrari similare ca natura, valoare si complexitate cu lucrarile solicitate in caietul de sarcini.Nota: In situatia in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in acesta perioada., Cerinta nr.3. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor care sa contina cel putinurmatorul personal atestat si specializat pentru executia lucrarilor: ? sef santier - inginer in specialitatea drumuri: minim 1 persoana ;? responsabil tehnic cu executia atestat de MDRT, in domeniul II drumuri: minim 1 persoana.NOTA: 1)Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: a) Pentru personalul responsabil(sef de santier) cu indeplinirea contractuluise vor prezenta copiile continand mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite prin care sa se dovedeasca specializarea acestora conform cerintelor de mai sus si Angajamentul de participare- Declaratie de disponibilitate, prezentate cu semnatura originala a persoanelor implicate in indeplinirea contractului, conform Formularului anexat in sectiunea ?Formulare?.b) Pentru responsabil tehnic cu executia (RTE) se va prezenta certificatul de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi conform Legii 10/1995 si Angajamentul de participare- Declaratie de disponibilitate, prezentate cu semnatura originala a persoanelor implicate in indeplinirea contractului, conform Formularului anexat in sectiunea ?Formulare?.Persoanele desemnate in cadrul echipei propuse de ofertant pot fi angajati ai ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/sustinatorului tert, conform Ordinului nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP.2) Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor., Cerinta nr.4. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, din caresareiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor, astfel: 1) Avand in vedere specificul lucrarilorde drumuri se impunenecesitatea detinerii de catre executantul lucrarilor (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat, precontract) sau alte forme de punere la dispozitie, a unei statii de mixturi asfaltice, sau prezentarea unui contract de furnizare mixturi asfaltice valabil la data limita de depunere a ofertelor.2) Pentru executia acestor lucrari se impune si dovada detinerii unuilaborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment, autorizat ISC, in proprietate sau chirie, sau prezentarea unui contract de prestari servicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse.BAZA LEGALA-conf. Hotararii 766/21.11.1997 actualizata, pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, coroborat cu prevederileart.15 din Legea 10/1995 privind calitatea in constructii si a Regulamentuluide autorizare al laboratoarelor de analize si incercari in constructii aprobatprin HG nr. 808/2005, pentru lucrarile de terasament, infrastructura siasternere asfaltice in general, sunt necesare a se efectua incercari delaborator privind gradul de compactare, densitatea, etc. in vederea obtineriicalitatii prevazute de standardele si normativele in vigoare cu privire lacalitatea lucrarilor de constructie de drumuri, Cerinta nr.5 ?Declaratie privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti" - (daca va fi cazul).In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de asubcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa atestefaptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurarea calitatii conform ISO 9001:2008 pentru executia de lucrari in domeniullucrari de drumuri sau echivalent, aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2. Cerinte privind Standardele de protectie a mediului.Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN -ISO 14001/2005 pentru executia de lucrari de drumuri sau echivalent, aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2014 07:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer