Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,MODERNIZARE STRADA CUZA VODA, L=1046 m, IN MUNICIPIUL CAMPULUNG - MUSCEL, JUDETUL ARGES?


Detaliu pentru invitatia numarul 321555
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CAMPULUNG
Numar invitatie: 321555/08.03.2012
Denumire contract: , ,MODERNIZARE STRADA CUZA VODA, L=1046 m, IN MUNICIPIUL CAMPULUNG - MUSCEL, JUDETUL ARGES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CAMPULUNGCod fiscal: 4122361, Adresa: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Telefon: 0248/511034, Fax: 0248/511036
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248511034, fax: +40 248511036, persoana de contact: Bogdan Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248511034, fax: +40 248511036
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,MODERNIZARE STRADA CUZA VODA, L=1046 m, IN MUNICIPIUL CAMPULUNG - MUSCEL, JUDETUL ARGES?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea strazii Cuza Voda prin imbunatatirea suprastructurii acesteia.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 813, 585 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 16000 lei Perioada de valab a g de p este de min 90 zile de la data limita dep of inclusiv prima si ultima zi Ofertantul va prez g de p const in conf cu Art 86 din HG 925/2006 prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Campulung RO95TREZ0475006XXX000090, CUI 4122361 (pentru a fi considerata indeplinita cerinta privind constituirea garantiei de participare prin virament bancar, este obligatoriu ca la data deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante), sau -printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asig care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada de valab prev in doc de atrib Minimul de cerinte care trebuie cuprinse in instrumentul de garantare emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asig se afla in Formularul nr.23 In cazul in care ofertantul este o asociere de op ec in Scrisoarea de Garantie, la denumirea ofertantului se va completa numele Liderului Asocierii care constituie garan?ia in numele tuturor membrilor Asocierii in conf cu Acordul de asociere. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform art.87, alin. (1) din HG nr.925/2006, In cazul in care ofertantul/ofertantii formuleaza in scris o contestatie/ plangere catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor/ instanta competenta sa solutioneze plangerea, se vor aplica prevederile art.278^1alin (1)/ art.278^1 alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 4593, 58 lei. Restituirea garantiei de participare se va face conform art.88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul g de b executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contr fara TVA G de b executie se va constitui in termen de maxim 10 zile lucratoare de la semnarea contractului. - Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.I din HG nr.1045/2011 privind modificarea alin. (3) al art.90 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantuluiCerin?a nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)1. Completarea si prezentarea Formularului nr.3 - din ?Volumul III ? Model de Formulare?.2. Cazier judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Conform Art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitava a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din partea tertului sustinator.Cerin?a nr. 2Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 -din ?Volumul III ? Model de Formulare?.Operatorii economici care se afla in una din situa?iile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 , modificata vor fi exclu?i de la procedura de atribure a contractului.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d). In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.4 din ?Volumul III ? Model de Formulare?, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.2. Certificat de atestare fiscala privind obliga?iile catre bugetul de stat, emise Direc?ia Generala a Finan?elor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile ?i completarile ulterioare ?i O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile ?i completarile ulterioare.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Certificate privind plata impozitelor ?i taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul principal, sediul secundar ?i toate punctele de lucru declarate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile ?i completarile ulterioare ?i O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile ?i completarile ulterioare. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente (decizia, conven?ia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, incopie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetulde stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerin?a nr. 3Declara?ie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea Formularului nr.5 din ?Volumul III ? Model de Formulare? .Cerin?a nr. 4Certificat de participare la licita?ie cu oferta independentaCompletarea si prezentarea Formularul nr.6 din " Volumul III ? Model de Formulare?.Cerin?a nr. 5Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute de art. 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularul nr. 7 din " Volumul III ? Model de Formulare?.Nota: Aceasa declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? (Formularul nr.14 din ?Volumul III ? Model de Formulare?) cat ?i de ter?ul sus?inator daca este cazul.Persoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.- Primar ? Calin Ioan Andrei- Viceprimar ? Liviu Ioan Taroiu- Director economic ? Gheorghita Nestor- Secretar ? Nicolae Ghinea- Roxana Tatulescu- Nica Elena- Nicolae Iulian- Balascan Sorin- Buzescu Daniela- Braga Roxana- Chirvasiu Cristina- Popescu Bogdan- Izbasescu Florin- Badulici Carmen- - Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie. Cerin?a nr. 1Documente care dovedesc forma de inregistrarePersoane juridice/ fizice romaneModalitatea de indeplinire1. Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul Na?ional al Registrului Comer?ului din care sa rezulte obiectul de activitate aloperatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatatorin original/copie legalizata;Cerin?a nr. 2Documente care dovedesc forma de inregistrarePersoane juridice /fizice straineVor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declara?ia va fi tradusa autorizat in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Informatii generale aferente ultimilor 3 ani financ incheiatiCerinta minima: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financ incheiatisa fie de minim1500000 leiPentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR/INFOEUROPA pentru anii 2008, 2009, 2010, 2011 astfel Euro USD 2008:3, 6827 lei 2008:2, 5189 lei 2009:4, 2373 lei 2009:3, 0493 lei 2010:4, 2099 lei 2010:3, 1779 lei 2011:4, 2379 lei 2011:3, 0486 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, Se solicita ofertantului indeplinirea si finalizarea ca unic contractor, asociat, sau ca subcontractant, in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a unuia sau mai multor contracte de lucrarisimilare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, Se solicita ofertantului recomandari copii dupa , , partile relevante din contractele prezentate ca experienta silimara, procese verbale de receptie etc., Declaratie referitoare la utilaje/echipamente tehnice/ instalatii/etc de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011 ), separat pe fiecare an in parte., Nominalizarea personalul ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant Pentru personalul ?cheie?, se vor prezenta: - CV-uri in format Europass - declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract Personal ?cheie? Cerinte obligatorii : a) Sef Santier - Inginer licentiat, care trebuie sa aiba experienta in executia lucrarilor de drumuri de cel putin 3 ani -angajamentb) Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul lucrarilor de drumuri ? angajament, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri ISO 9001 sau echivalent( in cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sistemul Public de Achizitii Publice SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer