Achizitie publica - MODERNIZARE STRADA DRAGANA
Detaliu pentru invitatia numarul 323781
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323781/10.04.2012
Denumire contract: MODERNIZARE STRADA DRAGANA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul CugirCod fiscal: 5146873, Adresa: Str. I.L. Caragiale, Nr.1, Cugir, Telefon: 0258751001, Fax: 0258755394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. I.L. Caragiale, Nr.1, Cugir, Romania, cod postal: 515600, telefon: +40 258751001, fax: +40 258755394, persoana de contact: Angela Sava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante din Str. I.L. Caragiale, Nr.1, Cugir, jud.Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRADA DRAGANA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor in baza proiectului tehnic verificat si autorizat conformprevederilor legale care constau din: retea canalizare pluviala L= 680 mmodernizare parte carosabila cu imbracaminte asfaltica si trotuare cu dale din beton .
II.1.6) CPV: 45233320-8 - Lucrari de fundatie pentru sosele (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 769, 408 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 35.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86, alin.(1), (2), (3)din H.G.nr.925/2006.Cont. autoritate contractanta - RO72TREZ0095041XXX000043- TREZORERIA CUGIR.In conformitate cu art.86 , alin 6 din HG 925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conf. OUG 27/2006si Legii 34/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%A.C.are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita in conditiile prevazute la art.87 din HG 925/2006.GP se poate pierde si in cazurile prevazute de art.278^1din OUG 34/2006, valoarea retinuta in aceasta situatie este de 5549, 41 lei.Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere conform art 33 alin 3 lit b) din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10%din valoarea contractului fara TVA.- modul de constituire a garantie se va face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale- contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantie de buna executie la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia .Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului.Valoareagarantiei de buna executie se va elibera astfel: - 70 %din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie laterminarea lucrarilor, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei .- 30 % dupa receptia finala a lucrarilor - pe baza procesului-verbal de receptie finala, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaSe solicita prezentarea: 1.Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12ANote: Declaratia pe propria raspundere va fi prezentata de fiecare asociatsi de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art, 181/OUG nr.34/2006 cucompletarile si modificarile ulterioareSe solicita prezentarea: 1.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , la bugetul general consolidat.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-anexa 15.Declaratie privind calitatea de participant - Formular12 C6.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1- Formular 12EDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Note: 1)Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2)Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.3)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Teban Adrian-primar, Hluscu Aurelia- director economic, Furdui Calin-administrator public, Sava Victor-arhitect sef, Valasa Alin-sef serv., Balutiu Otilia- sef serv., Dauceanu Cristel- sef birou, Bota Elena- inspector de specialitate.4)Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul a carei oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indepliniriii cerintelor minime de calificare.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si de datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura. Se solicita prezentareaCertificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii ? lucrari de drumuri.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa fie de minim 3.500.000 lei, Sustinerea capacitatii financiareCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si ale art.181, lit.a), c^1 si d)din OUG nr.34/2006Cand sustinerea tertului vizeaza indeplinirea nivelului minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contract, Obligatii contractuale in desfasurare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: nformatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul ofertei comune se va prezenta ca document de calificare un acord de asociere scris si semnat de parti. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare., Lista principalelor lucrari similare executatein ultimii 5ani, Experienta similara -indeplinirea in ultimii 5 ani a unuicontract delucrari similarecu o valoare de minim 1.700.000 lei fara TVA., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariAutoritatea contractanta solicita ca si cerinta minima obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de dotari specifice : Buldoexcavator-1 buc.Cilindru compactor -1 buc.Statie de asfalt.Repartizator mixturi asfaltice cu palpator si grinda vibratoare pe pneuri-1 buc.Autogudronator -1 buc.Matura mecanica-1 buc.Autobasculanta cu prelata pentru transport mixturi ? 1 buc., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducereOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune depersonalul responsabil minim solicitat pentru indeplinirea contractului.1. un inginer in specialitatea drumuri /coordonatorul lucrarii .2.un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii rutiere drumuri .3.un responsabil cu calitatea lucrarilor numit prin decizia conducatorului ., Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionaleCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Acesta are obligatia de a-si dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181, lit.a), c^1 si d)din OUG nr.34/2006 din OUG nr.34/2006.Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului., Informatii privind subcontractantiiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau inconsiderare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens la depunerea ofertei. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, respectivSR EN ISO 9001:2001 sau echivalente ? pentru lucrari de drumuri.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare, Standarde de protectie a mediuluiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectie a mediului, respectivSREN ISO 14001:2005 pentru managementulde mediu sau echivalent - pentru lucrari de drumuri.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maximalocat factorului deevaluare respectiv ; b) pentru alt pret dec?t cel prevazut la lit.a)se acordapunctajul astfel ;Pn=(pret minim/pretn)x punctajul maxim alocat
Durata de executie a lucrarii(zile calendaristice)
20
Descriere: a)pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv-20 puncte b)pentru o durata de executie mai mare dec?t cea prevazuta la lit.a)se acorda punctajul astfel ;Pn=(durata minim/durata n) x punctajul maxim alocat, durata n = durata ofertei care se evalueaza Durata minima de executie sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este 90 zile.Oferta cu un termen de executie mai mare de 365 de zile va fi considerata neconforma.
Perioada de garantie de buna executie a lucrarilor (luni calendaristice )
10
Descriere: a)pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim alocatfactorului de evaluare respectiv -10 puncte;b)pentrualta perioadade garantiedec?t cea prevazuta la lit.a)se acorda punctajul astfel ;Pn=(perioada n/perioada max) x punctajul maxim alocat.perioada(n)= perioada ofertei care se evalueaza.Durata de garantie minima a lucrarii este de 24 luni. Sub aceasta durata oferta va fi declarata neconforma.Garantia maxima a lucrarii va fi de 60 luni. O durata mai mare de 60 luni nu va avea ca efect acordarea de punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesare fisiere atasate in SEAP sau la Sediul autoritatii contractante din Str. I.L. Caragiale, Nr.1, Cugir, jud.Alba
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 13:12