Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRADA FAURULUI


Detaliu pentru invitatia numarul 321699
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Numar invitatie: 321699/12.03.2012
Denumire contract: MODERNIZARE STRADA FAURULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sibiu - Consiliul LocalCod fiscal: 4270740, Adresa: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Telefon: 0723555802, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 269208880, fax: +40 269208813, persoana de contact: Cristina Bica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, sala de presa, etaj 2, sala de presa.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRADA FAURULUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de modernizare a: - retelei de alimentare cu apa- retelei de canalizare pluviala- structurii rutiere, pietonale si a locurilor de parcare- instalatilor electrice de iluminat public stradal
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 250, 722 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 18.800 lei.Ofertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original); sauordin de plata in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original);In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf art.90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.I.M.M-urile beneficiaza de reducere 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se vor completa Formularele 1, 2 si 3.Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner Iohannis;Viceprimar ? Virgil Popa;Director Directia Tehnica -Cristina Bica;Director Economic ? Viorica Bandescu;p. Sef Serviciu Juridic ? Claudia Iordanescu;Sef Birou Proiecte cuFinantare Internationala? Alexandra TroantaServiciu Investitii ? Monica DancuBirou Proiecte cuFinantare Internationala? Maria ScarlatServiciu Buget-Contabilitate ? Mihaela StanilaCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 9.Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. Pentru persoane juridice/fizice romane: Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.- pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata.Atestat, emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energetic (ANRE), de tip C2A, sau echivalent, care sa certifice capabilitatea ofertantului pentru executarea lucrarilor de iluminat public stradal.Atestatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Atestatul se va prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010 (vizat de DGFP)Nu se solicita indeplinirea unei valori minime a cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executatein ultimii 5 ani., Informatii privind experienta similara in ultimii 5 ani.Se vor prezenta contract/contracte care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie de minim 280.000(euro exclusiv TVA)sau de minim 1.200.000 lei (fara TVA).Se vor prezenta, inclusiv, PV de receptie la terminarea lucrarilor, aferente contractelor reprezentand experienta similara.Recomandare/Recomandari din partea beneficiarului / beneficiarilor (model propriu).Recomandarile vor fi prezentate, pentru contractele reprezentand experienta similara.Ofertantii pot prezenta in loc de recomandare/recomandari, certificat / certificate constatatoare eliberate de catre beneficiari, intocmite conform prevederilor art. 97^1, alin. (1), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Resurse tehniceOfertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate / leasing / cumparare in rate / chirie sau prin angajament de punere la dispozitie, urmatoarele: Denumire echipament NrminimStatie de produs mixturi asfaltice min 100 t/h 1Vibrofinisor/repartizator mixturi asfaltice 1Cilindru Vibrocompactor mixturi asfaltice 1Cilindru Vibrocompactor terasamente 1Autobasculante cu ITP valabil 3Masina de marcat 1Autogreder 1Incarcator excavator (buldoexcavator) 1Incarcator frontal1Motocompresor 1Laborator grad. II 1Aparat sudura polietilena 1Excavator 1Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Resurse umane ? personal cheie: Pozitie Numar minimResponsabil Tehnic cu Executia 1ResponsabilC.Q 1 (Nota *)Expert atestat MCC pentrusupravegherea arheologica a lucrarilor 1Personal tehnic de specialitate conf. cerintelor pe obiecte din documentatia tehnica: - inginer constructor (drum)1- inginer instalatii electrice 1- inginer retele edilitare (apa-canal)1Responsabil P.S.I.si PM 1Electricieni atestati ANRE grad IIB (sau echivalent) 2Muncitori 10Soferi 3Mecanic utilaje 5Asfaltator Pavator 5Sudor in polietilena autorizat1Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere.Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) inclusiv personalul cheie., Sustinerea tehnica si profesionala(daca este cazul).Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti)., Obligatii contractuale in desfasurare(daca este cazul)Ofertantul va prezenta o lista (model propriu) cu obligatiile contractuale in desfasurare (daca exista)., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Informatii privind asociatii(daca este cazul) ISO 9001:2001 sau echivalentISO 14001:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentia de atribuire este postata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer