Achizitie publica - ?Modernizare strada Fierasca, comuna Falcoiu, judetul Olt?
Detaliu pentru invitatia numarul 330523
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330523/27.06.2012
Denumire contract: ?Modernizare strada Fierasca, comuna Falcoiu, judetul Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FALCOIU JUD. OLTCod fiscal: 4549991, Adresa: Comuna Falcoiu, jud. Olt, Falcoiu, Telefon: 0249530360, Fax: 0249530357
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Falcoiu, jud. Olt, Falcoiu, Romania, cod postal: 237175, telefon: +40 249530360, fax: +40 249530357, persoana de contact: Gheorghe Druga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com. Falcoiu, jud. Olt.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare strada Fierasca, comuna Falcoiu, judetul Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Modernizare strada Fierasca, comuna Falcoiu, judetul Olt?
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 891, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 17800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire expresa la procedura organizata de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si completarile ulterioare -ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul nr. RO37TREZ5075006XXX001326 deschis la Trezoreria Caracal, jud. Olt , confirmat de trezorerie. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma de 4670, 99 lei calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea; -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G, nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de participare cu oferta independenta; Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelor; Declaratie privind calitatea de participant la proced.; Cazier fiscal al companiei valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G.nr. 4/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Petrisor Alexandru ? primar; Fota Geambasu Marian-viceprimar, Savu Valentin, Lazaroiu Maria, consilieri locali: Crangus Iosif, Ilinoiu Ion, Fir Mihai, Chelaru Teodor, Dinu Marain, Borta Laurentiu, Balasa Ion, Serban Stelian, Marghidan Ion, Tucma Adrian, Tucma dragos, Badea Stefan. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 1 782 000 lei., II.Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, pe o perioada de 6 luni in valoare de 500 000 lei., In caz de neprezentare a documentelor solicitate, completarea acestora este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G. 925/2006 actualizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani; - Experienta similara - executie lucrari de asfaltare drumuri in valoare de minim 891000 lei, fara TVA., Personal de specialitate responsabil de indeplinirea contractului, de minim 4 (patru) specialisti, din care: a) Sef Santier ? studii solicitate: inginer de specialitate CFDP (Constructii Feroviare, Drumuri, Poduri si Geodezie), cu experienta specifica in domeniul lucrarilor de infrastructura rutiera; b) Responsabil tehnic cu executia RTE, autorizat in domeniul lucrarilor de infrastructura rutiera. c) Responsabil Control Tehnic de Calitate CQ in Constructii, domeniul lucrarilor de infrastructura rutiera. d) Responsabil protectia muncii/SSM., Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice de care dispune (in dotare proprie, leasing, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, cel putin: a)Autobasculante ;b) Repartizor finisor asfalt;c) Autogreder;d) Autocisterna ; e) Cilindru compactor;f) Buldoexcavatoare;. g) Incarcatoare frontale; h) Statie de preparat mixturi asfaltice; (i) Dovada detinerii sau ca ofertantii au asigurat accesul la un laborator de grad corespunzator (minim grad 2)., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, in domeniul lucrarilor de drumuri., Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria SR EN ISO 14001/2005 sau certificate echivalente, in domeniul lucrarilor de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarilor de constructie
25
Descriere: Pentru cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, se acorda punctajul maximum P1 maxim = 25 puncte.Pentru perioade mai mari decat cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii se va calculaastfel: P1 (n) = (termenul cel mai mic de indeplinire a lucrarilor de constructii / termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii (n)) x 25.Durata de executie (Pn) a lucrarii se va exprima in luni (max. 10 luni, termen peste care oferta se va declara neconforma si min 3 luni sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional ).1 luna= 30 de zile.
Garantie acordata lucrarii
25
Descriere: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P2 maxim = 25 puncte;Pentru perioade de garantie acordate lucrarii mai mici se acorda punctajul astfel: P2 (n) = (perioada de garantie acordata lucrarii din oferta evaluata (n)/ perioada cea mai mare de garantie acordata lucrarii)x 25.Pentru o perioade de garantie mai mica de 36 luni, oferta va fi considerata neconforma, pentru o perioada de garantie acordata lucrarii de peste 60 luni oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 10:11