Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strada Frasinului, Modernizare strada Ioan Paun Pincio, Modernizare strada Siretului , Modernizare strada Viseului , Modernizare strada Cimbrului, Modernizare strada Dragasanilor, Modernizare strada Graului, Modernizare strada Thomas Morus, M


Detaliu pentru invitatia numarul 336356
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 336356/28.09.2012
Denumire contract: Modernizare strada Frasinului, Modernizare strada Ioan Paun Pincio, Modernizare strada Siretului , Modernizare strada Viseului , Modernizare strada Cimbrului, Modernizare strada Dragasanilor, Modernizare strada Graului, Modernizare strada Thomas Morus, Modernizare strada Valea Draganului, Modernizare strada Secarei, Modernizare strada Alexandru Hasas, Modernizare strada Moliere din municipiul Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Sala Ghiseelor, parter, ghiseul nr.10 sau 11.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, Etaj 1, sala mica/mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strada Frasinului, Modernizare strada Ioan Paun Pincio, Modernizare strada Siretului , Modernizare strada Viseului , Modernizare strada Cimbrului, Modernizare strada Dragasanilor, Modernizare strada Graului, Modernizare strada Thomas Morus, Modernizare strada Valea Draganului, Modernizare strada Secarei, Modernizare strada Alexandru Hasas, Modernizare strada Moliere din municipiul Oradea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare straziLotul I - Modernizare str. Frasinului, Ioan Paun Pincio, Siretului, Viseului;Lotul II - Modernizare str. Cimbrului, Dragasanilor;Lotul III - Modernizare str.Graului, Thomas Morus;Lotul IV - Modernizare str. Valea Draganului, Secarei ;Lotul V - Modernizare strada Alexandru Hasas, Moliere.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 778, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare aferent fiecarui lot este prezentat in Anexa B - Informatii privind loturile. Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali -Ion Iulius Delorean, Ciprian Caciora, Dorin Corches, Ioan Cupsa, Octavian Dan, Ioan Felea, Ioan Fleisz, Bogdan Hossu, Istvan Huszar, Cristian Ile, Mircea Lepadatu, Petru Lezeu, Dorel Luca, Mihai Manea, Pavel Mercea, Muresean Ovidiu, Daniel Negrean, Sandor Pasztor, Claudiu Popa, Zoltan Sarkozi, Iozsef Szabo, Ioan Tau, Dorel Tifor, Daniel Vulcu;
- Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- Eduard Florea - Director Directia Economica;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei;Consilierii: Iuliana Kadar, Budurean Cristian, Erika Pantis, Junea Mariana, Oltea Diana Marc, Adina Marge, Doina Romocea, Antoniu Dan, Iuliana Kocsis.ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-Cerinta nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor;
- ca nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata.Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.Cerinta, obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, unde cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali sa fie mai mare sau cel putin egala cu: - - 2.660.000 lei pentru lucrarile privind Lotul I;
- 2.500.000 lei pentru lucrarile privind Lotul II;
- 2.300.000 lei pentru lucrarile privind Lotul III;
- 2.300.000 lei pentru lucrarile privind Lotul IV;
- 2.900.000 lei pentru lucrarile privind Lotul V;Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron; 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron; 31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron. Nota: Operatorul economic care depune oferta pentru mai multe loturi va face dovada ca are cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau cel putin egala cu valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile pentru care oferteaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract similar executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertei avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu: - 1.330.000 lei fara TVA pentru lucrarile privind Lotul I, - 1.296.000 lei fara TVA pentru lucrarile privind Lotul II, - 1.160.000 lei fara TVA pentru lucrarile privind Lotul III, - 1.190.000 lei fara TVA pentru lucrarile privind Lotul IV, - 1.400.000 lei fara TVA pentru lucrarile privind Lotul V, ,Se va depune o copie a partilor continand elementele principale ale contractelorprezentate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus, respectiv paginile continand informatii referitoare la numarul si data contractului, obiect, pret, semnaturi, insotite de o recomandare/document constatator de la beneficiar/beneficiari de asemenea pentru fiecare contract procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului;Nota: - In cazul in care ofertantul prezinta oferta pentru mai multe loturi valoarea lucrarilor similare din contractele prezentate va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile pt care oferteaza.- Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR., CERINTA 2: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor care sa contina cel putin urmatorul personal atestat si specializat pentru executia lucrarilor: 2.1.Cerinta obligatorie pentru fiecare lot in parte: -sef santier - inginer in specialitatea drumuri : minim 1 persoana ; - responsabil tehnic cu executia atestat de MDRT, in domeniul II drumuri: minim 1 persoana;, NOTA: Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte decolaborare sau prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponibilitate/angajament de participare sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul; - Pentru personalul sef santier se vor prezenta copiile continand mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite prin care sa se dovedeasca specializarea acestora conform cerintelor de mai sus. Pentru responsabilii tehnici cu executia (RTE) se va prezenta certificatele de atestare valabile la data deschiderii ofertelor., CERINTA 3: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- din caresareiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor aferente lotului/loturilor ofertate., 1) Avand in vedere specificul lucrarilorde drumuri se impunenecesitatea detinerii de catre executantul lucrarilor (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a unei statii de mixturi asfaltice sau aunui contract de furnizarepentrumixturi asfaltice.2) Pentru executia aceptor lucrari se impune si dovada detinerii unuilaborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment, in proprietate sau chirie, sau prezentarea unui contract de prestari servicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse., CERINTA 4: Declaratie privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora. In situatia in care operatorul economic nu intentioneaza sa subcontracteze parte din contract, operatorul economic are totusi obligatia de a prezenta Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze?, cu mentiunea ? Nu este cazul?. Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 pentru executia de lucrari in domeniul lucrari de drumuri sau echivalent., Cerinta nr.2 - Cerinte privind Standardele de protectie a mediului. Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN -ISO 14001/2005 pentru executia de lucrari de drumuri sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 17:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer