Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRADA GRADINITA ? POPA, STRADA AVRAM ? POPESCU SI STRADA CALU, COMUNA MELINESTI, jud. Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 325134
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MELINESTI (CONSILIUL LOCAL MELINESTI)
Numar invitatie: 325134/25.04.2012
Denumire contract: MODERNIZARE STRADA GRADINITA ? POPA, STRADA AVRAM ? POPESCU SI STRADA CALU, COMUNA MELINESTI, jud. Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MELINESTI (CONSILIUL LOCAL MELINESTI)Cod fiscal: 5002126, Adresa: COMUNA MELINESTI, SATUL MELINESTI, JUDETUL DOLJ, Melinesti, Telefon: 0251/440042, Fax: 0251/440042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MELINESTI, SATUL MELINESTI, nr.317 JUDETUL DOLJ, Melinesti, Romania, cod postal: 207385, telefon: +40 251440042, fax: +40 251440042,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA MELINESTI, SATUL MELINESTI, nr.317 JUDETUL DOLJ, Melinesti, Romania, cod postal: 207385, telefon: +40 251440042, fax: +40 251440042,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRADA GRADINITA ? POPA, STRADA AVRAM ? POPESCU SI STRADA CALU, COMUNA MELINESTI, jud. Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie MODERNIZARE STRADA GRADINITA ? POPA, STRADA AVRAM ? POPESCU SI STRADA CALU, COMUNA MELINESTI, jud. Dolj
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 708, 615 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 14000, 00 lei;Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractantec) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariGarantia de participare se va retine in cuantum de 4488.61lei in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Scrisoare de garantie bancara de buna executie / asigurare; sau-Retineri succesive in cuantum de 6% din valoarea fara TVA a facturilor emise, cu conditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la trezoreria statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.-alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariOfertantul va opta pentru una din modalitati in formularul de oferta. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 12A;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: completarea Formularului nr. 12B;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completarea Formularului nr. 6;Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completarea Formularului nr. 12C;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1: completarea Formularului A.Persoane cu functie de decizie in cadrul procedurii: Ceana Ana - primar, Dumitrascu Mihai - viceprimar, Gelep Aurelia - secretar, Trasca Emilia - contabil.Formularele 12A, 12b si A se vor prezenta de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/terti/sustinatori) tertul sustinator va completa declaratia 12B doar lit. a), c1), d)cf art 19 si art 20/Legea 279/2011 .Subcontractantii vor prezenta doar formularul A.Certificate privind indeplinirea obligatiilor financiare catre stat: Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si local (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiuna « conform cu originalul ».Vor fi descalificati ofertantii care inregistreaza debite restante. Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (original /copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul?). In situatia in care acest document este prezentat in copie certificata, ofertantul declarat castigator va trebui sa prezinte acest document in original sau copie legalizata inainte de comunicarea reazultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale din care sa reiese cifra medie de afaceri globala in ultimii trei ani de minim 1400000 lei, Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari incheiati, Cash-flow pentru executia lucrarii in cuantum de minim 700.000 lei, pentru o perioada de doua luni calandaristice pentru demararea si sustinerea lucrarilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani din care minim o lucrare similara de 650000 lei, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare realizarii investitiei1.Excavator(pt executia de santuri)? 1 buc;2.Autogreder (pentru nivelarea platformelor)? 1 buc;3.Compactor (pentru compactarea stratului rutier) ? 1 buc;4.Autobasculante (pentru transportul materialelor) ? 3 buc;5.Automacara (pentru montarea podetelor tubulare)? 1 buc ;6.Statie producere mixturi asfaltice(pentru asigurarea necesarului de asfalt) ? 1 buc ;7.Repartizor-finisor mixturi asfaltice (pentru asternerea asfaltului)? 1 buc.Pentru proiectare minim: 1.Un calculator cu licenta pentru Windows;2.Soft intocmire devize de lucrari, Informatii referitoare la efectivele medii ale personalulului angajat si privind personalul tehnic de specialitate pentru: - RTE (copii de pe actele de studii si atestat, CV si angajament in original) pentru domeniul drumuri;
- Responsabil AQ (copii de pe actele de studii, CV si angajament in original)-Inspector de specialitate cu protectia muncii (studii superioare), in acest sens prezentandu-se copie de pe atestarea acestuia, C.V. si angajament inoriginal;
- inginer proiectant drumuri si poduri (copii de pe actele de studii, CV si angajament in original) Executantul trebuie sa aiba implementat un sistem de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, Executantul trebuie sa aiba implementat un sistem de asigurare a protectiei mediului ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P1(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte), unde: P1(n) ? pretul ofertei
Termen de executie
30
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 30 puncte, cu conditia ca acesta sa nu fie mai mic de 20 zile, sub acest termen se considera oferta ca fiind neconforma, lucrarea neputand fi executata intr-un termen asa scurt, iar termenul maxim va fi de 90 zile, termen estimat de AC ca fiind suficient, la fel, peste acest termen se considera oferta ca fiind neconforma. Pentru duratele de executie ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P2(n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim acordat (30 puncte)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit prin descarcare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer