Achizitie publica - MODERNIZARE STRADA I.C. BRATIANU COM. GIUBEGA JUD.DOLJ
Detaliu pentru invitatia numarul 354074
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354074/25.09.2013
Denumire contract: MODERNIZARE STRADA I.C. BRATIANU COM. GIUBEGA JUD.DOLJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL GIUBEGACod fiscal: 4553429, Adresa: COMUNA GIUBEGA;NR. 879;JUDETUL DOLJ, Giubega, Telefon: 0251460222, Fax: 0251460222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA GIUBEGA;NR. 879;JUDETUL DOLJ, Giubega, Romania, cod postal: 207290, telefon: +40 251460222, fax: +40 251460222, persoana de contact: GHEORGHE GUNA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA GIUBEGA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRADA I.C. BRATIANU COM. GIUBEGA JUD.DOLJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUM COMUNAL PE O LUNGIME DE 1031 METRI PRIN ASFALTARE CU O VALOARE ESTIMATA A LUCRARI DE 559.597 LEI, LA CARE SE ADAUGA 5% CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE, ADICA 27.980 LEI, REZULTAND O VALOARE DE 587.577 LEI
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 587, 577 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.000 LEI LA CURSUL BNR DIN DATA DE 10.08.2013; perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
8 % din valoarea contractului pe intreaga durata de garantie a lucrarii; Modalitatea de cosntituire, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr.925/2006 si se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011; Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePrezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010;Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prev.art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;Persoanele ce detin functii de decizie si concura la elaborarea acestei investitii sunt urmatoarele: - Guna Gheorghe - Primar- Ghita Constantin - Viceprimar- Guna Octavian - Inspector Contabil- Bucatura Maria - Inginer- Gheorghe Mirela - Secretar- Pitigoi Luminita - Inspector Contabil- Leoveanu Ion - Consilier- Calota Adrian - Consilier- Dumitru Mircea - Consilier- Tudor Gavril - Consilier- Calota Ion - Consilier- Matei Marin - Consilier- Cretu Aurel - Consilier- Marinescu Lucian - Consilier- Cojocaru Florin - Consilier- Florescu Viorel - ConsilierDeclaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ;Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun efertele , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pt "conformitate cu orig"; Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, copie legalizata sau copie conforma cu originalul;Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in carecandidatul/ofertantul este rezident, in traducere autorizata cf art 182(3)/OUG
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: 1. Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani a contractantului sa fie de cel putin 100000 leipentru un curs BNR de: - 2010 - 4.2848 LEI/EURO - 2011 - 4.2379 LEI/EURO - 2012 - 4.4560 LEI/EURO - 2013 - 4.4386 LEI/EURO Cerinta obligatorie: Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 2 ani si orice alte documente edificatoare prin care isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa prezinte lista cu dotarile tehnice; Cerinta obligatorie: . O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat; Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere si a personalului angajat in realizarea contractului sa prezinte lista cu dotarile tehnice;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 07:51