Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strada in Localitatea Fodora , comuna Aschileu, judetul Cluj (1200 ml)


Detaliu pentru invitatia numarul 328240
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Aschileu (Primaria Aschileu)
Numar invitatie: 328240/30.05.2012
Denumire contract: Modernizare strada in Localitatea Fodora , comuna Aschileu, judetul Cluj (1200 ml)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Aschileu (Primaria Aschileu)Cod fiscal: 4791935, Adresa: Str. Principala nr. 179, Aschileu Mare, Telefon: +40 0264286765, Fax: +40 0264286765
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr. 179, Aschileu Mare, Romania, cod postal: 407045, telefon: +40 0264286765, fax: +40 0264286765, persoana de contact: Porumb Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala nr. 179, Aschileu Mare, Romania, cod postal: 407045, telefon: +40 0264286765, fax: +40 0264286765, persoana de contact: Porumb Ioan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strada in Localitatea Fodora , comuna Aschileu, judetul Cluj (1200 ml)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Execu?ie lucrari pentru proiectul ?Modernizare strada in Localitatea Fodora , comuna A?chileu Mare, jude?ul Cluj (1200 ml)? Strada care se modernizeaza este o strada principala in Loc. Fodora, pleaca (KM 0+000) din Drumul Judetean DJ 109 si are o lungime de 1200 ml.
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 716, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare :10.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: ? printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari care functioneaza in mod legal in Romania sau in spatiul economic European, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art. 87 alin. (1) din HG 925/2006 conform dispozitiilor art. 86 alin. (3) din HG 925/2006. ? Prin ordin de plata in contul nr. RO09TREZ2165006XXX014052 deschis la Trezoreria Municipiului Cluj-Napoca, cu confirmarea acestuia. ? Prin depunere la casieria Autoritatii Contractante : - a unui ordin de plata sau a unei file de cec, cu conditia confirmarii acestora de ctare banca pana la data deschiderii ofertelor; - a unei sume in numerar . In cazul in care operatorul economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM, conform Legii 346 din 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare va fi 50% din suma solicitata. In cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului ( fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie: Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. (In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune fiind de cel putin 0, 5% din pretul contractului si de a prezenta in maxim 2 zile de la semnarea contractului extrasul de cont cu suma depusa. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritate contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri sucesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006. Completare Formular nr. 1. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul 2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Completare Formular nr. 2. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute articolului 691 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare Completare Formular nr. 2A. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Porumb Ioan ? Primar, Cighir Ana ? viceprimar, Tama? Onorica - Secretar. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. 4) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata) 5) Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate. (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ). Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. 6) Certificat de participare la procedura cu oferta independent. Completare Formular nr. C PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat de primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente. Operatorii economici vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original eliberat cu maxim 30 zile inaintea datei de depunere a ofertelor (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul). Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca Ofertantul are autorizate codurile CAEN care sa ii permita sa execute lucrarile pentru care depune oferta. Totodata Certificatul constatator trebuie sa con?ina codurile CAEN actualizate. Daca ofertantul nu va indeplini condi?iile solicitate, oferta va fi respinsa ca inacceptabila. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat o cifra de afaceri globala pe anul 2010 de minim 1.400.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada finalizarii, in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari care sa fi avut ca obiect Execu?ie lucrari pentru investi?ii de infrastructura rutiera, a carui valoare sa fie de cel pu?in 700.000 lei fara TVA., Informatii privind utilajele echipamentele tehnice, utilaje, dotari specifice contractului de lucrari, Informatii privind personalul tehnic de specialitate : minim 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul infrastructura rutiera, minim 1 inginer CFDP, minim 1 responsabil cu calitatea Se va prezenta ISO 9001:2008 sau echivalent, Se va prezenta ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer