Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRADA IN LOCALITATEA SIRBI SI MODERNIZARE STRADA IN LOCALITATEA BURZUC,COMUNA SIRBI


Detaliu pentru invitatia numarul 334337
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SIRBI
Numar invitatie: 334337/27.08.2012
Denumire contract: MODERNIZARE STRADA IN LOCALITATEA SIRBI SI MODERNIZARE STRADA IN LOCALITATEA BURZUC, COMUNA SIRBI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIRBICod fiscal: 4784270, Adresa: LOCALITATEA SIRBI NR.540, Sarbi, Telefon: 0259/328565, Fax: 0259/328565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA SIRBI NR.540, Sirbi, Romania, cod postal: 417520, telefon: +40 0259328565, fax: +40 0259328565, persoana de contact: GHIURO NICOLAE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA SIRBI NR.540, Sirbi, Romania, cod postal: 417520, telefon: +40 0259328565, fax: +40 0259328565.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRADA IN LOCALITATEA SIRBI SI MODERNIZARE STRADA IN LOCALITATEA BURZUC, COMUNA SIRBI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Modernizarea unei strazi in localitatea Sirbi avand L=1009, 46 ml. -partea carosabila cu strat de fundatie din balast de 40 cm grosime, complectare fundatie existenta cu un strat de balast de 5 cm. grosime medie, strat de macadam ordinar de 10 cm. grosime, strat de imbracaminte asfaltica BA16 de 7 cm. grosime;
-structura rutiera pe acostamente va avea un strat de balast de 15 cm. grosime, strat de macadam ordinar de 8 cm. grosime, tratament bituminos de etansare; -asigurarea scurgerii apelor in profil transversal de 2, 5%;
-curatarea santurilor in taluz natural cu lungime de 1340 ml.-santuri carosabile cu latimea de 80 cm. si inaltimea de 75 cm. -santuri betonate deschise cu latimea de 80 cm. si inaltimea de 75 cm.-podete tubulare transversale in numar de 3 bucati cu Dn 800, L=7, 00 ml.-ziduri de sprijin din gabioane in lungime de 396 ml.-reparatii la zidul de sprijin existent pe o lungime de 4, 00 ml. Lungime si 2, 50 ml. Inaltime;2. Modernizarea unei strazi in localitatea Burzuc avand L=897, 85 ml.-partea carosabila cu strat de fundatie din balast de 40 cm grosime, complectare fundatie existenta cu un strat de balast de 5 cm. grosime medie, strat de macadam ordinar de 10 cm. grosime, strat de imbracaminte asfaltica BA16 de 7 cm. grosime;
-structura rutiera pe acostamente va avea un strat de balast de 15 cm. grosime, strat de macadam ordinar de 8 cm. grosime, tratament bituminos de etansare; -asigurarea scurgerii apelor in profil transversal de 2, 5%;
-curatarea santurilor in taluz natural cu lungime de 1520 ml.-santuri carosabile cu latimea de 80 cm. si inaltimea de 75 cm. -santuri betonate deschise cu latimea de 80 cm. si inaltimea de 75 cm.-podete tubulare prevazute cu tuburi riflate in numar de 4 bucati cu Dn 800, L=7, 00 ml (3 podete) si L=9, 00 ml. (1 podet).-ziduri de sprijin din gabioane in lungime de 42 ml cu inaltimea de 2, 00 ml.-zid de sprijin din beton in lungime de 20, 00 ml. Lungime;
-podet prefabricat tip P2;
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 454, 746.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Gar.de partice: 20.000 lei.Perioada de valab.a gar.de partic.60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Gar.de partic.va fi constit: - printr-un instrum.de garant.emis in cond.legii de o societ.banc.ori de o societ.de asig, care se prez.in original;
- prin viram.bancar, va fi depusa in contul nr. RO76TREZ0765006XXX012893, cod fiscal 4784270, deschis la Trezoreria Oradea;In orice situatie, dovada constit.gar.de partic.trebuie sa fie prezent.cel tarziu la data si ora stabil.pt.deschid.ofertelor.Orice oferta care nu este insotita de gar.de partic.la ofertare va fi respinsa.Gar.de part.se pierde in cazurile in care ofertantul: -isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, -oferta sa fiind stab.castigatoare refuza sa semneze contr.de ach.publica in per.de valab.a ofertei, -in cazul prevazut la art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modif.si compl.ulterioare.-Garantia se elib.pt.ofertantii declarati necastigatori dupa semn.contr.de ach.publica, cu ofertantul/ofertantii ale carei/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Pentru ofertantul castigator dupa semnarea contractului de ach.publica.Garantia de participare si Declaratia de incadrare in categoria I.M.M.-urlior se ataseaza ofertei la vedere intr-o folie, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor vor face dovada in acest sens, vor beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art.16.(Anexa nr. 19)Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
GBE va repr.5% din val.fara tva a contr.conf.Preved.art.90 din H.G.925/2006 se va constitui prin una din urmat.modalitati: 1. scrisoare de garantie bancara (Anexa nr. 17);2. instrum.de garant.emis in condit.legii de o societ.de asig;3.retineri succes.(se vor avea in ved.prev.H.G.1045/2011)din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are oblig.de a deschide la Trezor.Statului din cadrul organ.fiscal compet.un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului.Pe parc.indepl.contract, aut.contr.urmeaza sa alim.acest cont prin ret.succes.in cuantum de 5% din sumele dator.si cuven.contractant.in baza factur.pana la concurenta sumei stab.drept GBE in doc.de atrib;In cazul ofertantilor din categoria IMM cf.Legii 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conform Anexei nr. 6.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, conform Anexei nr. 7.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;3. Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local din luna precedenta depunerii ofertei- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei la bugetul general consolidat. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii din luna precedenta depunerii ofertei;
-Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei, la bugetul local. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu din luna precedenta depunerii ofertei.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Se va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea O.M.F.P. nr.752/2006 privind procedura de eliberare a certificatelor de atestare fiscala pentru persoane juridice si fizice.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Anexei nr. 5.5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, conform Anexei nr. 8.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Anexa nr.8 se va depune si de eventualii subcontractanti(evitarea conflictului de interese); Cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Herman Gavril-Primarul Comunei Sirbi, Bitis Paula-contabila Primariei Comunei Sirbi; Comisia de licitatie: Praja Ioan, Pop Florin, Pascalau Ioan, Naghi Ioan, Leahu Emil; Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante-consilieri locali: Pop Vasile, Alb Mariana, Erdeli Cosmin, Popovici Florian, Ghiuro Nicolae, Pascalau Ioan, Buzle Florian, Praja Elvira, Fughel Gavril, Chis Ioan, Libert Dan.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Anexei nr. 4. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul supus ofertarii, in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul dintre asociati sa fie autorizat pe domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de atribuire.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs) trebuie sa fie de minim 2.900.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: - Declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) a executat lucrari similare cu obiectul contractului de achizitie publica prin prezentarea cel putin a unui contract cu o valoare de minim 1.000.000lei fara TVA.Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani (se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotit de cel putin un contract de executie lucrari similare, a carei valoare sa fie de cel putin 1.000.000 lei fara TVA (valoarea mentionata va fi realizata dintr-un contract). Cerintele de mai sus se considera ca sunt indeplinite, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: , Continuare experienta similara: - copie conform cu originalul a procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, executate in baza contractului care dovedeste experienta similara, - recomandare din partea beneficiarilor, in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Recomandarea trebuie sa se refere cel putin la urmatoarele: denumirea, sediul, persoana de contact a autoritatii contractante, denumirea, sediul, cod fiscal, denumirea si obiectul contractului, calitatea de participant in indeplinirea contractului, pretul initial si final al contractului, litigiile aparute, durata de executie conform ofertei, data si numarul contractului, calitatea lucrarilor. - procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, semnat si stampilat de beneficiarul lucrarii, conform HG 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora., Personal: Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate: Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului.: -responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana-inspector protectia muncii si responsabil PSI, cel putin 1 persoana-sef santier-inginer constructor, cel putin 1 persoana- responsabil cu controlul calitatii-inginer constructor, cel putin 1 persoanaSe vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru exec.lucrarilor., Personal continuare: Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului.: Responsabil tehnic cu executia cel putin o persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, -copiaconform cu originalul a diplomei de studii, -copiaatestatului si a legitimatiei RTE, cu termen de valabilitate, -copia certificata pentru conformitate cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului;, Continuare personal: Inspector protectia muncii si responabil PSI, cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, -copia conform cu originalul a diplomei de studii sau de calificare, - copiacontractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat alofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului;, Continuare personal: Sef santier ? inginer constructor, cel putin o persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: -curriculum vitae, -copiaconform cu originalul a diplomei de studii, -copia contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat alofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului;, Continuare personal: Responsabil cu controlul calitatii ? inginer constructor, cel putin o persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: -curriculum vitae, -copiaconform cu originalul a diplomei de studii, -copia contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat alofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, -decizia de numire a responsabilului cu controlul calitatii;, Utilaje: Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari.Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere)de laoperatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, sau in orice alta forma legala, echipamentele si utilajelenecesare pentru indeplinirea contractului.Se considera indeplinita aceasta solicitare prin prezentarea urmatoarelor dovezi : insotit de urmatoarele documente, dupa caz: , Continuare utilaje: - copiadupa lista mijloacelor fixe sau copia facturii in temeiul caruia a fost achizitionat utilajul/ echipamentul, insotite de copiacartii de identitate a vehiculului, din care sa rezulte ca vehicului este proprietatea ofertantului, - copiaa contractului de leasing, in temeiul caruia a fost achizitionat utilajul /echipamentul, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor/ echipamentelor, care sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Standarde de asigurare a calitatii- certificat: SR EN ISO 9001sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer