Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strada Independentei, Cernavoda -refacere carosabil


Detaliu pentru invitatia numarul 340370
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL CERNAVODA
Numar invitatie: 340370/03.12.2012
Denumire contract: Modernizare strada Independentei, Cernavoda -refacere carosabil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CERNAVODACod fiscal: 4304568, Adresa: STR. OVIDIU, NR.11, Cernavoda, Telefon: 0241.238.030;238.433, Fax: 0241.239.578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. OVIDIU, NR.11, Cernavoda, Romania, cod postal: 905.200, telefon: +40 241487108, fax: +40 241239578, persoana de contact: RODICA COJOCARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Cernavoda, str.Ovidiu, nr.11, Cernavoda, Sala 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strada Independentei, Cernavoda -refacere carosabil
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste refacerea carosabilului pe str.Independentei , Cernavoda
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 310, 817 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 20.000 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM-uri garantia de participare este de 50%.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile.Se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - 1.Ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Medgidia nr. RO 82 TREZ2325006XXX002240;
- 2.Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractantein cazul in care garantia de participare este redusa;
- In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa se prezinte la ora si data stabilita pentru deschiderea ofertelor ; Orice instrument de garantare bancara trebuie sa continaurmatoarele elemente de conformitate: - a) scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata /atasat in exterior- b) sa faca referire la procedura organizata de Autoritatea Contractanta;
- c) sa contina in clar denumirea Autoritatea Contractanta in favoarea careia s-a constituit;
- d) sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;
- e) sa contina parafa lizibila a banciisi/sau semnatura autorizata;
- f) sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta;
- g) garantia de participare nu poate fi emisa de catre subcontractanti;h) i se va retinecontestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSCsuma calculatapotrivit art.278 indice 1 din OUG 34/2006;Dovada garantiei de participare se va prezenta in plic separat de plicul ofertei , pe care se va mentiona? Garantia de participare? Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA1. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine Anexa la Contract;Scrisoarea de garantie de buna executie prezentata in ORIGINAL .2.Prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale confirmate de beneficia, .in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Medgidiaconf. HG 1045/2011 ?cont de disponibil la dispozitia Autoritatii Contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I Declaratie privind eligibilitateaconf.preved.art.180 din OUG 34/2006Completarea Formularului nr.8In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular Tertul sustinator daca este cazulOfertantul care se afla in situatia prevazuta la art.18o din OUG 34/2006 va fi exclus din proceduraII Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completarea Formularului nr.9In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinatorOfertantul care se afla in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura2.1 Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe locale , din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei ( conf.legii 571/2003 privind Codul Fiscal) ;2.2 Certificatul de atestare Fiscala eliberat de Directia Generala a finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei ( conf.Legii 571/2003 privind Codul Fiscal)Persoane juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origineDocumentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteDocumentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I inainte de transmitere privind rezultatul procedurii de a prezenta certificatul contatator in original/copie legalizata , daca initial a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu s-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat vor fi exclusi din procedura de achizitieIII Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului nr.314/2010Prezentarea Declaratiei Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare Formular 15In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinatorDaca cele declarate de catre ofertant se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul va fi exclus din proceduraIV Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691din OUG 34/2006Completarea Formularului nr.16In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularPersoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt;Gheorghe Hansa? primarul orasului;Suliman Ecrem ?viceprimar;Raluca Irina Egorov ? sef birou buget contabilitateIorgulescu Rodica ?Secretar oras;Rodica Cojocaru ?inspector birou Achizitii , Bruchental Iulia-Antonia-consilier;Dan Liviu- consilier;Draghici Cristian- consilier;Hofnar Stefan Robert- consilier, Hristea Florian consilier;Marcu Carmen- consilier;Mircea Mariana- consilier;Nicola Marilena Laura- consilier, Nicolau Robert- consilier;Patu Danut- consilier;Plesa Stefan- consilier;Popa Cristian ? consilier;Raducanu Gabriela- consilier;Sava Marian- consilier;Toth Alexandru- consilier;Tudor Romeo - consilier I Pentru persoane juridice/fizice romaneCerttificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- safie reale/actuale la data limita a depunerii ofertelordin care sa rezulte urmatoarele: -in certificat nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca socieetatea se afla in incapacitate de plataDocumentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I inainte de transmitere privind rezultatul procedurii de a prezenta certificatul contatator in original/copie legalizata , daca initial a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?IIPentru persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana legalizata.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I inainte de transmitere privind rezultatul procedurii de a prezenta certificatul contatator in original/copie legalizata , daca initial a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriCifra de afaceri globala pe ultimii trei ani trebui sa fie egala sau mai mare decat 2.600.000 lei . Se vor prezenta informatii pentru ultimii trei ani. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ , in cazul in care ofertantul este o asociere ptr.a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea cifrei de afaceri la 50% fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM conf.Legii 346/2004Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Prezentarea Formularului nr.4- Informatii generale, Bilant contabil la data de 31.12.2011Se va prezenta bilantul la 31.12.2011 emnat de organele competente, Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 2 luni de derulare a contractului conform graficului de executie in valoare de 655400 leiModalitati de indeplinire: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 655400 lei ptr.o perioada de 2 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrariiin ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data limita adepunerii ofertelor)Se va completaFormular nr.10 ?, Fisa experienta similaraFisa experienta similaraExperienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maximum 3 contracte de lucrariacaror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 1.310.000 lei.Contractele de lucrari vor fi din ultimii 5 ani ( ultimii 5 ani se vor calcula pana la data limita a depunerii ofertelor)In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumul.Se va completa formularul nr.5Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa contracte, PV de receptie , recomandari din partea beneficiarului, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniExecutantul trebuie sa dispuna de un sef de santier ?inginer constructor , un responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul drumuri si poduriSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai susFormular nr.17Prezentare de CV-uri semnate in original continand informatii necesare ptr.demonstrarea indeplinirii cerintelor minime.Cerinta obligatoriePentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se vor atasa: -copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? dupa diplome, adeverinte, autorizatii, atestate, legitimatii detinute de personalul responsabil pentru derularea contractului., Declaratie privind utilajelepropuse ptr.indeplinirea contractuluiOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispunaproprietate, leasing sau contracte/conventii de inchiriere de urmatoarele utilaje si echipamente tehnice;
-statiede mixturi asfaltice Pentru statia de mixturi asfaltice se va prezenta raport de inspectie emis de organisme independente si certificat de conformitate emis de organisme independente pentru tipurile de mixturi Form. nr.5Se va prezenta o lista cu utilajele propuse ptr.ideplinirea contractului In cazul in carenu detine in proprietate o statie de mixturi asfaltice, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de mixturi asfaltice necesare in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurareacantitatilor de mixturi asfaltice va fi demonstrata prin posibil acord pentru livrarea cantitatilor solicitate incheiat cu un producator de mixturi asfaltice prin contr.de inchiriere sau concesiune a statie, Prezentarea unui contract de colaborare sau prezentarea unui angajament de colaborare urmand ca ofertantul castigator sa solicite prezentarea documentelor justificative respective in acest sens.Asigurarea cantitatilor de agregate va fi demonstata prin posibil acord pentru livrarea cantitatilor solicitate incheiat cu un producator de agregate., Ofertantii vor face dovada ca dispune de urmatoarele utilaje-buldoexcavator/buldoozer-excavator-autogreder-cisterna-cilindru compactor-autobasculata-repartizator mixturi asfalticePentru utilajele , mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documente de proprietate respectiv facturi, contracte de leasing sau certificate de inmatriculare iar pentru cele asigurate de la terti se vor asigura documente privind inchirierea ( in copie) Certificat ISO9001:2008Certificat ISO 14001:2004Acreditarile ( certificatele) trebuie sa aiba ca domeniu de aplicabilitate lucrarisimilare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer