Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRADA LACULUI


Detaliu pentru invitatia numarul 354605
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 354605/10.10.2013
Denumire contract: MODERNIZARE STRADA LACULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250731016/130, Fax: +40 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-130, fax: +40 250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRADA LACULUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul va asigura: Executie lucrari privind contractul de achizitie publica «MODERNIZARE STRADA LACULUI » in conformitate cu Proiect tehnic, Caiet de sarcini, Detalii de executie, liste de cantitati.Valorea totala estimata de 1089607, 1 lei fara TVA , reprezinta insumarea valorii de C+M care este 992461 lei fara TVA ( LUCRARI 971461 LEI FARA TVA SI ORGANIZARE DE SANTIER 21000 LEI FARA TVA ) si valoarea de diverse si neprevazute(in procent de 10% din cheltuieli investitie de baza ), care este de 97146.1 lei fara TVA .Executia lucrarilor va avea loc in etape , in limita fondurilor alocateanul 2013- anul 2014
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 089, 607.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 19000 lei Perioada de valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006 alin (1) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in original. In cazul in care ofertantul va depune o contestatie la CNSC iar aceasta va fi respinsa, fiind aplicabila si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie , autoritatea contractanta va retine o suma , conform art. 278 din OUG 34/2006 acestea se aplica raportat la valoarea estimata a fiecarui lot in parte.Se va face raportarea alta valuta prin folosirea cursului lei/alta valuta comunicat de BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAP.In cazul I.M.M, cuantumul garantiei va fi redus la jumatate si va prezenta decl.pe propria raspundere a reprezentantului legal.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia tb.constituita in numele asocierii si beneficiaza de reducerea la jumatate daca toti asociatii sunt IMM-uri.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA modul de constituire a garantie de buna executie : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prev. art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, cu modificarile aduse de HG nr.1045/2011 (pentru institutiile publice se deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoreria Statului ) in termen de 7 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti Autorit. contract.are oblig. de a elibera/restitui garantia de buna executie prevederile art.92 din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.II.Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";?In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.III.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.IV.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006?? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: 1. Primar ? Emilian Francu2. Viceprimar ? Matei Gigi Ion3. Viceprimar ? Eduard Varlan4. Feroiu Maria- Director executive5. Turcu MirelaElena - Director executiv adjunct6. Liviu Miftode - Director executiv7.Toma Corina- Sef Serviciu8. Ion Lepadat -Director executiv9. Narcisa Coltos -Sef Serviciu10. Petre Cazan -Director executiv11.Daniela Elena Ciobanu - Sef Serviciu12. Consilier Local - Gheorghe Mihailescu13. Consilier local - Valeru Amza14. Consilier local - Liviu Emil Boban15. Consilier local - Florentina Adina Dobrete16. Consilier local - Eduard Varlan17. Consilier local - Vasile Cocos18. Consilier local - Ion Gherghinaru19. Consilier local - Adrian Iulian Pandurasu20. Consilier local - Marin Olteanu21. Consilier local - Costel Bogdan Pruteanu22. Consilier local - Costinescu Bogdan Ilie23. Consilier local - Gabriela Ana Ene24. Consilier local - Cosmin Dragos Constantinescu25. Consilier local - Grigore Craciunescu26. Consilier local - Mihai Persu27. Consilier local - Ninel Eusebiu Veteleanu28. Consilier local - Dumitru Tardea29. Consilier local - Maria Bobeanu30. Consilier local - Ionut Eduard Nuica31. Consilier local - Maria Carmen Preda32. Consilier local - Marius Iulian Voicu33. Secretar Municipiu- Toma MihaescuV.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPrezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"emis la o data astfel incat informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPentru persoane juridice romane: - operatorul economic trebuie sa indeplineasca conditiile de functionare specifice pentru activitatea CAEN in care se inscrie obiectul contractului de achizitie) Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare astfel incat informatiile cuprinse in aceste documente sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor , care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), de EXECUTIE LUCRARI pentru categoria de LUCRARI care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - Solicitat Completarea formularului ?Informatii generale? Informatii privind cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani ? cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale aferente ultimilor 3 ani, sa fie cel putin egala cu egala cu 1500000 de lei . Documente de confirmare ptr.cifra de afaceri se solicita bilanturile pentru anii 2010, 2011, 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari; ? Personalul cheie trebuie sa cuprinda: 1. Un inginer/subinginer constructii 2.inginer/subinginer instalatii 3.Responsabil tehnic cu executia (RTE)- domeniul I si IX , atestate se solicita Conform Ordinului 777/2003 publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 397 din 09.06.2003, cu modificarile si completarile ulterioare pentru aprobarea reglementarii tehnice. 4.RTE instalatii electrice autorizat de ANRE conform ORDIN nr. 11 din 13 martie 2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor elect. 5.CQ(atestat CQ sau decizie interna ) , conform Ordinului 777/2003 publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 397 din 09.06.2003, cu modificarile si completarile ulterioare pentru aprobarea reglementarii tehnice; Pentru personalul de specialitate se vor prezenta: diploma de studii, CV-uri, declaratii de disponibilitate pentru personalul cheie, copii contracte de munca/contracte de colaborare/contracte prestari servicii/conventii civile/angajament de participare cf. art.188, alin.2, lit.c din OUG 34/2006, cu exceptia specialistilor autorizati /atestati pentru care se solicita atestatul valabil la data limita de depunere a ofertelor, declaratie de disponibilitate, copie contract de munca/contract de colaborare/contract prestari servicii/conventii civile/angajament de participare cf. art.188, alin.2, lit.c din OUG 34/2006. autorizatiei/atestatului. ., O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari . Aceasta lista va fi insotita de unul sau maxim de 3 (trei) contracte , prin care sa se confirme executarea lucrarilor (Constructii, Instalatii , Instalatii electrice de iluminat )in valoare cumulata de cel putin 800.000 lei fara TVA . In dovedirea experientei similare se va prezenta recomandare ( in care se mentioneaza in clar valoarea executata) din partea beneficiarilor sau proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala sau alte documente care sa dovedeasca indeplinirea lucrarilor prezentate ca experienta similara. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata (adica ultimii 5 ani) si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asocierea, Declaratie privind utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice.Se va prezenta o declaratie referitoare la utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Standarde de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalent Certificat privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data limita de depunere a ofertelor. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respectiveinsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: a) Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele demanagement al calitatii nu se accepta prezentarea de documente din caresa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare, decat in cazulin care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese caofertantul va primi certificarea. b) In cazul asocierii unui grup de operatorieconomici, cerintele privind standardele de management al calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2013 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer