Achizitie publica - ?Modernizare strada MAGHERANULUI? (proiectare si executie)
Detaliu pentru invitatia numarul 331328
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331328/09.07.2012
Denumire contract: ?Modernizare strada MAGHERANULUI? (proiectare si executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oradea, P-ta Unirii, nr.1, parter Sala Ghiseelor, ghiseul nr.10
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, sala mica/sala mare etaj 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare strada MAGHERANULUI? (proiectare si executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de actualizare documentatie tehnico-economica (fazele: PT, DE, DTAC), asistenta tehnica din partea proiectantului si executia lucrarilor in vederea modernizarii strazii Magheranului;ATENTIE!!! Valoarea minima a intervalului 925702 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care s-au stabilit pragurile valorice privind cifra de afaceri, experienta similara si garantia de participare), iar valoarea maxima 1109049 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari a lucrarilor similare cu caracter repetativ, ce vor putea fi achizitionate in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G.34/2006 actualizata, daca va fi necesar.Valoarea estimata fara TVA: intre 925.702 lei si 1.109.049 lei
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 109, 049 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 18.500 lei.Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art.2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 si a art 69?1 din OUG 34/2006.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 , 181 si art 69?1 din OUG nr. 34/2006 conform formular 10 din Sectiunea formulare a prezentei documentatii de atribuire este obligatorie, in cazul unei asocieri va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii.In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel- Eduard Florea - Director Directia Economica;
-Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Chereches Florica si Rozalia Biro;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei;Consilierii: Iuliana Kadar, Budurean Cristian, Erika Pantis, Junea Mariana, Adina Marge, Doina Romocea, Antoniu Dan, Iuliana Kocsis.ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-Cerinta nr.2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.3. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Avand in vedere faptul ca obiectul contractului este proiectare si executie, se solicita atat pentru proiectat cat si pentru executantul de lucrari urmatorul document: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor ? 30 zile (certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor), din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor;
- ca nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.Cerinta, obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.850.000 lei; Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron;31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron;31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la datalimita de depunere a ofertei, (formular anexat) care sa contina cel putin uncontract avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura sicomplexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, a carui valoare sa fiemai mare sau cel putin egala cu 918.444lei fara TVA.Nota: Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR, Cerinta nr.2 - Lista principalelor prestari de servicii de proiectare pe ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract similar prestat in ultimii 3 ani avand ca obiect servicii similare de proiectare realizate in domeniul lucrarilor de infrastructura si suprastructura publica de drumuri, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu7.000 lei fara TVA.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicatde BNR ., Pentru demonstrarea experientei similare ofertantul are posibilitatea de aprezenta un contract de lucrari, maxim doua care sa cuprinda atat proiectare cat si executie de lucrari, cu o valoare cumulata de minim 925.700 lei fara TVA., Cerinta nr.3 - Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre oertant pentru prestarea serviciilor de actualizare proiectcare sa contina cel putin: - inginer proiectant drumuri si poduri: minim 1 persoana;
- inginer instalatii retele edilitare: minim 1 persoana;
- nominalizarea de catre proiectant a minim 1 persoana de specialitate, responsabila cu asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata duratade executie a lucrarilor., Cerinta nr.4 - Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitati, care sa contina cel putin: - sef santier - inginer in specialitatea drumuri si poduri: minim 1 persoana ;
- responsabil tehnic cu executia atestat de MDRT in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana;, Cerinta nr.5 - Prezentare lista cu utilaje, instalatii, soft-uri echipamente tehnice si mijloace de transport de care dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) si pe careurmeaza a le utiliza pentru prestarea serviciilor de proiectare si executie a lucrarilor, care va contine obligatoriu minim: a)o statie de preparare mixturi asfaltice in stare de funct., sau prezentarea unui contract de furnizare pentru mixturi asfaltice in perioada de valabilitate, sau prezentarea unui angajament;b)un laborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment;, Cerinta nr.6 - Informatii privind subcontractantii (daca va fi cazul)In situatia in care operatorul economic nu intentioneaza sa subcontracteze parte din contract, operatorul economic are totusi obligatia de a prezentaInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze?, cu mentiunea ? Nu este cazul?. Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 pentru executia de lucrari in domeniul lucrari de drumuri sau echivalent., Cerinta nr.2 - Cerinte privind Standardele de protectie a mediului.Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatoriieconomici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN -ISO 14001/2005 pentru executia de lucrari de drumuri sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 14:35