Achizitie publica - Modernizare strada Morii si strada Iazului, Municipiul Blaj, Jud. Alba
Detaliu pentru invitatia numarul 341442
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341442/28.12.2012
Denumire contract: Modernizare strada Morii si strada Iazului, Municipiul Blaj, Jud. Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BlajCod fiscal: RO 4563007, Adresa: PIATA 1848, NR. 16, , Blaj, Telefon: 0752242306, Fax: 0258710014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA 1848, NR. 16, , Blaj, Romania, cod postal: 515400, telefon: +40 0756089200, fax: +40 0258710014, persoana de contact: Groza Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Mica de Sedinta a Primariei Municipiului Blaj, strada Paiata 1848 nr 16, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strada Morii si strada Iazului, Municipiul Blaj, Jud. Alba
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZAREA STRAZILOR MORII SI IAZULUI DIN MUN. BLAJ JUD. ALBA
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 510, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art.86, alin.(1), (2), (3)din H.G.nr.925/2006Garantia de participare in valoare de 10200 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC ca nefondata, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?b? dinOUG 34/2006- actualizata. Asfel suma totala ce se va retine este de 4290 lei.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr. 3, b) prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO98TREZ0035006XXX000436, deschis la Trezoreria mun. Blaj), depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante sau prin orice alt instrument bancar de plata;In conformitate cu art.86, alin 6 din HG 925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelorDupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere conform art 33 alin 3 lit b) din HG 925/2006.Data la care se va calcula echivalenta leu/euro/alta valuta este 11.12.2012, pt ca garantia de participare in alta valuta sa poata fi corelata cu cea in lei.
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei se va face conform art. 90 din HG nr. 925/2006Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de osocietate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original. Cuantumul va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% in cazul IMM-urilor.Garantia se va constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006, prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laUnitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.(FORMULAR 23)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr 11. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: completare Formular nr. 5Cerinta nr 22. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioare- completare Formular nr. 6In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: 1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are punctul de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata?.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, din care sa reiasa situatia platilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaIn cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, tertul sustinator are obligatia neancadrarii doar in prev.lit.a), c) indice 1 si d) ale art.181 din OUG 34/2006.Cerinta nr 3Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: - completare Formular nr.7Cerinta nr 4Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, coroborate cu ordinul nr.170/05.07/2012 privind interpretarea art. 69^1 din OUG nr.34/2006 completata de catre ofertant, subcontractant si/sau tert sustinator.Cerinta obligatorie: - completare Formular nr 8In vederea completarii acestor declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste aprobarea bugetului aferent, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: 1. Rotar Gheorghe ValentinPrimar2. Basaraba Liviu CornelViceprimar3. Balu DanConsilier Local4. Rotaru Eugen MirceaConsilier Local5. Muresan LiviaConsilier Local6. Duma IoanConsilier Local7. Fratila Ioan BogdanConsilier Local8. Cleja IoanConsilier Local9. Todeasa VirgilConsilier Local10. Sinea Silviu SimionConsilier Local11. Damian Augustin AurolConsilier Local12. Popovici VasileConsilier Local13. Balau Teodora AdelaConsilier Local14. Nicusan Claudiu StefanConsilier Local15. Sava IoanConsilier Local16. Moldoveanu Puiu VasileConsilier Local17. Petri ConstantinConsilier Local18. Tomoiaga IoanConsilier Local19. Tarco MihailConsilier Local20. Barbat TeodorConsilier LocalPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1.Basaraba Liviu Corneliu2. Stefanescu Sergiu3. Cristea Cristina4. Groza Radu5. Saratean Mihai6. Costea Ana Maria7. Moldovan Camelia8. Oltean Claudia Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Ofertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copieIn cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima de calificare: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie de minimum 1.000.000 ron.Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu comunicat de BNR, astfel: 2009 = 4, 237 lei 2010 = 4, 209 lei 2011=4, 237.Sustinerea capacitatii financiare: Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul nr. 5Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.181, lit.a), c^1 si d) din OUG nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul nr. 6In cazul sustinerii capacitatii economico ? financiare ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului, incheiat in forma autentica.Angajamentul ferm prezentat de ofertant se va intocmi in conformitate cu Formularul - Angajament Tert sustinator financiar din prezenta documentatie. Formular nr. 19
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa declare lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au executat si dus la bunsfarsit, cel putin 1 contract similar, in ultimii 5 ani a carui valoare sa fie egala sau mai mare de 510.000 lei (valoare fara TVA).declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoareIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent, conform Art. 172 alin (1) din OUG nr. 34/2006Toate documentele ofertei trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 10:27