Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRADA NR. 2 IN LOCALITATEA PUSCASI, COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI?


Detaliu pentru invitatia numarul 355241
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PUSCASI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PUSCASI)
Numar invitatie: 355241/31.10.2013
Denumire contract: MODERNIZARE STRADA NR. 2 INLOCALITATEA PUSCASI, COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PUSCASI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PUSCASI)Cod fiscal: 16404196, Adresa: COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI, Puscasi, Telefon: 0235.340348, Fax: 0235.340348
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI, Puscasi, Romania, cod postal: 737328, telefon: +40 235340348, fax: +40 235340348, persoana de contact: NICOLAE IGNAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Puscasi, comuna Puscasi, Localitatea Puscasi, Str. Principala, Nr. 88, Judetul Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRADA NR. 2 INLOCALITATEA PUSCASI, COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI PENTRU MODERNIZARE STRADA NR. 2 INLOCALITATEA PUSCASI, COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUICONFORM PROIECTULUI TEHNIC INLUNGIMEA TOTALA TRASEU MODERNIZAT -1000 ML.- VALOAREA TOTALA CALCULATA PE BAZA DEVIZULUI GENERAL APROBAT ESTE DE 886.384, 00 LEI FARA TVA DIN CARE DIVERSE SI NEPREVAZUTE 42.209, 00 LEI (IN PROCENT DE 8 LA SUTA).- CHELTUIELILE DIVERSE SI NEPREVAZUTE VOR FI DECONTATE DOAR DACA E CAZUL.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 886, 384 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10000LEIadica mai putin de 2 suta din valoarea estimata a contractului dar nu mai putin decatdar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006). In cazul in care GP se va constitui in alta moneda, echivalenta lei/alta moneda se va realiza avand in vedere cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor( trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ? COMUNA PUSCASI JUDETUL VASLUI trebuie sa indeplineasca cerintele pravazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Documentul de garantare va avea prevazut in mod explicit faptul ca autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006.De asemenea documentul de garantare va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata, se va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata in contul Autoritatii contractante ? Comuna Puscasi, judetul Vaslui , cod fiscal 16404196, contRO 02TREZ65624840220XXXXX deschis la Trezoreria Vaslui, confirmat/certificatde catre banca emitenta pana la data si ora pentru deschiderea ofertelor.Atentie ! Documentele privind constituirea garantiei de participare se prezinta in original.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.2. Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform formularului 20 din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile prezentate la decontare;3. Scrisoarea de garantie de buna executie trebuie prezentata in ORIGINAL, trebuie sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatia de atribuire si sa contina parafa vizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul, inclusiv subcontractantii sau partenerii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru prestarea unor astfel de lucrari;2. Declaratie privind eligibilitatea intocmita conform formularului 1 din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire;Documente pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/20063. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, conform cu formularul 2 din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire;4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform cu formularul 3 din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire;5. Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datorate la data solicitata, operatorii/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit Art. 11, alin (4) din HG nr. 925/20066. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatorNota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ignat Nicolae? primar; Lungu Mihai Silviu- viceprimar; Mocanu Gabriel ? secretar, responsabil cu achizitiile publice ; Hustiu Adina ? contabil ; Consilieri locali: Ailioaiei Petruta, Anuti Adrian, Armeanu Alexandru, Barbu Cezar, Botezatu Vasile, Ciuraru Valentin, Cretu Eugen, Iacob Doru, Macovei Fanica, Pletoianu Gigel, Plop Gica, Stroi Mihai.7. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociatva prezenta documentul mentionat.Atentie ! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinte obligatorii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele se vor fi prezentate in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta pentru conformitate, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, daca nu a fost depus in aceasta forma initial in oferta.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind obiectul de activitate trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani fiscali trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 1.688.350 lei-Informatii generale - Formularul 10- Doc. care sa faca dovada indeplinirii cerintei de calificare (Bilanturile contabile sau orice alte documente care disponibile care probeaza indeplinirea cerintei.Declaratia/declaratiile pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul).In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Conversia leu ? valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.2010:1 euro=4, 2099 lei;2011:1 euro = 4, 2379 lei2012:1 euro = 4.4560 lei, Cerinta nr. 2 : Tert sustinator (daca este cazul) ? Ofertantul poate demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert.. Sustinerea din partea unui tert se poate asigura cu respectarea art. 186 din OUG 34/2006 precum si a art. 11 indice 1 din HG 925/2006. Informatii necesare pentru evaluarea respectariicerintelor mentionate: - Decl. privind eligibilitatea Formular 5 pentru persoana sustinatoare, privind neincadrarea in prev art 180 din OUG 34/2006. Decl. privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG 34/2006. Formularul 6 (numai pentru prev. Art. 181, lit a), lit c indice 1, lit d din OUG 34/2006 pentru persoana sustinatoare. Decl privind neincadrarea in prev art. 69 indice 1 din OUG 34/2006- Formularul 8 pentru persoana sustinatoarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: - Experienta similara: Ofertantii vor dovedi ca au executat lucrari de natura similara in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor) insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, certificari care indica beneficiarii, indiferent daca acestea sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor; prin prezentarea acestei liste de lucrari trebuie sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si duse la bun sfarsit, lucrari similare in baza a maximum 2 (doua) contracte de vaoloare cumulata de cel putin844175 lei fara TVA., Cerinta nr. 2: - Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariInformatii necesare: Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formularul 13. Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. ? Documente (contract/conventie/precontract/angajamentsustinere tert etc.) privind utilajele, Cerinta nr. 3: - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului - Formularul 14.- Ofertantul trebuie sa dispuna de personal tehnic responsabil cu indeplinirea contractului., Cerinta nr. 4: Ofertantul trebuie sa dispuna de un inginer Coordonator de lucrari (sef de santier), cu diploma de studii universitare, cu specialitatea CFDP sau CCIA sau IF sau CH sau echivalent, cu experienta generala de cel putin 3 ani., Cerinta nr. 5: Ofertantul trebuie sa dispuna de unResponsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei, Cerinta nr. 6: Ofertantul trebuie sa dispuna de un Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniu, desemnat prin decizie sau dispozitie interna, avand studii tehnice universitare sau echivalent Cerinta nr. 1Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii - Certificarea sistemului de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent pentru firmele ofertanteCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent, in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeazaNu se accepta operatori economici in curs de calificare cu exceptia ofertantului/ofertantilor care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii vor primi calificareaAtentie ! Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele, dupa caz, in traducere autorizata a acestora in limba romana., Cerinta nr. 2Asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului - Certificarea sistemului de management in domeniul protectiei mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru firmele ofertante.Informatii necesare: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului - ISO 14001 sau echivalent, alte dovezi, in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Nu se accepta operatori economici in curs de calificare cu exceptia ofertantului/ofertantilor care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii vor primi calificareaAtentie ! Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele, dupa caz, in traducere autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2013 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer