Achizitie publica - Modernizare strada Oituz? Comuna Golesti,jud.Vrancea
Detaliu pentru invitatia numarul 334821
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334821/04.09.2012
Denumire contract: Modernizare strada Oituz? Comuna Golesti, jud.Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GOLESTICod fiscal: 4297967, Adresa: GOLESTI, STR.COTESTI, NR.2 JUDETUL VRANCEA, Focsani, Telefon: 0237/212989, Fax: 0237/212989
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GOLESTI, STR.COTESTI, NR.2 JUDETUL VRANCEA, Golesti, Romania, cod postal: 620150, telefon: +40 0237/212989, fax: +40 0237/212989, persoana de contact: ALEXANDRU ZAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI GOLESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Primaria Golesti)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strada Oituz? Comuna Golesti, jud.Vrancea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare strada principala- Oituz
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 636, 940 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarnatia de participare: 10.000 lei(5.000 lei pentru I.M.M.-uri) Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.416, 939 lei, (art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006). Conform H.G. nr. 925/2006 art. 86, garantia pentru participare se constituie prin: - scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile) - se va folosi Formularul model nr. 11. sau -instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile); sau -ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; Contul IBAN al autoritatii contractante este RO93TREZ69124840220XXXXX, deschis la Trezoreria Municipiului Focsani, cod fiscal 4297967. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M.(Legea nr. 346/2004 si O.G. nr. 27/2006). Documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada devalabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
DaConstituirea se face in cond. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul este 5 % (2, 5% pt. I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Se constituie prin: - instrument de garantare emis in cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari ce se va prezenta in original. Daca este emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata. - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantulva deschide un cont de disponibil distinct la disp. achizit. la unit. Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achiz. va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, daca op. economic nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achiz. are oblig. de a notifica acest lucru op. economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei se va face in baza art. 92 alin. (4) din H.G nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formularul 12A).Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator (in cazul sustinerii).2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formularul 12B). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune si tertul sustinator (in cazul sustinerii) doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se vacompleta Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: -Zar Alexandru?Primar , -Mircea Lucian?Contabil Sef, -Bostanaru Vasile?Viceprimar , -Ciocarlan Liliana ? Secretar Consilieri locali: Stoican Iacob, Alexandru Camelia , Grosu Nicusor, Silea Constantin, Cretu Petrica, Cristea Antonica , Paizan Viorel, Tudorache Constantin, Tarulescu Constantin , Lupu Gabi, Constantin Alexandru , Manolescu Traian.Nota: Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 12C). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii).5.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 12 C? ). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Persoanele juridice romane vor depune: 1. Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul oferteiindividuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata. Vor depune certificatul constatator urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: 1.Documente din care sa rezulte inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit. Din documentele depuse de ofertant trebuie sa rezulte faptul ca este autorizat sa desfasoare activitati similare cu cele care fac obiectul prezentului contract. Vor depune documente doveditoare urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).O.N.G. ? urile/Persoane juridice non-profit, vor depune: 1.Certificatul emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia ofertantul isi au sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al ofertantului. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale) , liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor prezenta orice documente relevante pentrudovedirea informatiilor. Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul leu/euro mediustabilit de B.N.R.. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversiaaltor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb BancaCentrala Europeana. In cazul in care la procedura participa oasociere, aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumul.In cazulIMM-urilor (Legea nr. 346/2004) valoarea pentru media globala acifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 anise reduce la 50% din cuantumul precizat. In cazul oferteicomune asocierea este considerata I.M.M. daca toti asociatii seincadreaza, in mod individual, in categoria IMM-urilor si numaidaca asocierea in ansamblu se incadreaza in categoria IMMurilor, In cazul asocierilor se completeaza de lider innumele si pe seama asocierii. Vor depune documentelesolicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul oferteiindividuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul oferteicomune), sustinatorul (daca acesta sustine capacitateaeconomica si financiara). Documentele din prezenta sectiune potfi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilorfolosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertatedeplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj specialofertantilor in functie de forma aleasa. Documentele redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata., Media globala a C.A. care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fiede min. 1, 270, 000 lei. In cazul asoc., cerinta va fi indeplinita prin cumul.Incazul IMM-urilor (Legea nr. 346/2004) valoarea pentru media globala a C.A.care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani se reduce la 50% dincuantumul precizat. In cazul of. comune asoc. este I.M.M. daca toti asoc.sunt in mod individual, in categoria IMM-urilor si daca asoc. in ansamblueste IMM.Vor depune doc.: of. (in cazul of. individuale), liderul de asoc. siasoc. (in cazul of. comune), sustinatorul (daca acesta sustine capacitateaeconomica si financiara). Doc. pot fi prezentate in: original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. A.C. nu impunefolosirea uneia dintre cele trei forme of. avand libertatea de a opta intre ele.Nu se va acorda punctaj special of. in functie de forma aleasa. Doc.redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Executarea in ultimii 5 ani a unei/unor lucrarisimilare a caror valoare insumata este de 636.940 de lei fara TVA.Oferatantulva depune o lista a principalelor lucrarisimilare executatein ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executiepentrucele mai importante lucrari. Pentrulucrarile mentionate vor fi depuse unul sau mai multedocumente/contracte /PV-receptie si certificate de buna executiedin partea beneficiarilor (autoritati publice/clienti privati) din care sa rezulte indeplinirea acestei conditii. Acesta va putea sa prezinte si copii dupa partile relevante din contracte invocate ca experienta similara. In cazul in care la procedura participa o asociere, aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumul., Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: oferatantul(in cazul oferteiindividuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustine experienta similara). Documentelepot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original , copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?., Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu stabilit de B.N.R. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb B.C.E. In cazul in care la procedura participa o asociere, aceasta cerintava fi indeplinita prin cumulare. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderulde asociere si asociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustine experienta similara). Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Documentele redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cudocumentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. - Statie preparare mixturi asfaltice- Statie sortare, concasare- Balastiera- Compactoare- Buldoexcavator- Repartizator mixturi- Autogreder .- Incarcator frontal- Autobasculante- laborator de gradul IIOfertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Vor depune documentele solicitate la aceastasectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere siasociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustine dotarea tehnica), subcontractantul (pentru partea din contract pe care o va executa, Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Vordepune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (incazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustine dotarea tehnica), subcontractantul (pentru partea din contract pe care o va executa), Informatireferitoarela personalul /organism tehnic de specialitatede care dispune/al carui angajament de participarea fost obtinut de catre ofertant. Persoanalulimplicat in derularea contractului.: Coordonatorproiect inginerconstronstructor , R.T.E., atestat in domeniuldrumuri si poduri, ResponsabilCQ atestat in dom. drumuri si poduri, Sef de santier.Personalulmuncitoricalificatiin domeniu(asfaltatori, fierari betonisti, finisori terasamente, pavatori, pietrari, sapatori).Ofertantulva depune o declaratieinsotita de lista personaluluide care dispune/al carui angaj. de participarea fost obtinut in vederea indeplinirii contractului., 1.Lista cu personalulimplicat in derularea contractului .Pentrupersonalse va prezenta: -copie diploma de studii;CV-uri in original ?contractde munca in copie certificate/contractde colaborare/prestariservicii/declaratiesau angajamentde participare ;copia atestat si a legitimatieipentruR.T.E.;copia autorizatieiresponsabilui CQ;
-R.T.E. si CQ vor completa si declaratiede disponibilitate .2.Lista cu personalulmuncitori calificati -se va prezentao declaratiepe propria raspundere insotita de un tabel cu numele si prenumele personalulcalificatsi calificarea (meseria) acestuia, Ofertantul va depune declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere aleacestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora., Mai multi operatorieconomiciau dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna. Autoritatea contractantava solicita ca asociatiasa fie legalizata in cazul in care ofertacomunaeste declarata castigatoare. Ofertadepusa de operatoriieconomici care alcatuiesco asocieretrebuie : sa cuprinda toate informatiilesolicitatepentrufiecare partener din cadrul asociatieiprecum si categoria de activitatiexecutatede acestia; sa fie semnata in mod care obliga legal toti partenerii; unul din membri trebuienumit ca partener conducator (lider) ? responsabiluldecontractsi aceasta numire trebuiesa fie confirmatprintr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte;, sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabiliin mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului ca partenerul conducatorva fi autorizatsa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului ., inclusiv platile, vor fi in responsabilitatealiderului. Ofertantul va prezenta un certificat de conformitate cu standardul ISO 14001 sauechivalent privind sistemul de management al mediului implementat in cadrul firmei valabil la data limita de depunere a ofertei. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderulde asociere si asociatii (in cazul ofertei comune). Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata.Fiecare document redactat in alta limba va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. Certificatul va fi emis in domeniul lucrarilor care fac obiectul contractului., Oferatantul va prezenta un certificat care confirma ca firma prestatoare a implementat si aplica sistemul calitatii pentru domeniul de activitate conformstandard ISO 9001 sau echivalentvalabil la data limita de depunere aofertei. Ofer vor prezenta certif. ISO 9001 sau documenteechivalente. Vor depune documentelesolicitate laaceasta sectiune: oferatatul(in cazul ofertei individuale), liderul de asocieresi asociatii (in cazul ofertei comune). Documentele din prezenta sectiune pot fii prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?. Documenteleredactate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba va contine anexata o explicatieasupra echivalentei cu documentul solicitatpersoanei juridice/fizice romane. Certificatul va fi emis in domeniullucrarilor care fac obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 60 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat. Punctajul se calculeaza prin rotunjire la cifra sutimilor, astfel: -daca dupa zecimala aflata pe locul sutimilor se afla una din cifrele 0, 1, 2, 3 sau 4 atunci aceasta zecimala ramane neschimbata; -daca dupa zecimala aflata pe locul sutimilor se afla una din cifrele 5, 6, 7, 8, sau 9 atunci aceasta zecimala se mareste cu o unitate; -daca cifra (sutimilor) la care se face rotunjirea este , ,9?, se pune in locul acesteia cifra , ,0? iar cifra din fata ei (cifra zecimilor) se mareste cu o unitate
Durata de garantie
40
Descriere: Minim 24 luni calendaristice, sub care oferta va fi declarata neconforma. Durata maxima de garantie acordata lucrarilor - 60 luni calendaristice, peste care oferta nu se puncteaza suplimentar. Punctajul pentru ?durata garantiei de buna executie a lucrarilor? se acorda astfel: a) pentru oferta cu ?durata garantiei de buna executie a lucrarilor? cea mai mare, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 40 de puncte); b) pentru o durata de garantie mai mica decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn = (termenn /termen maxim ofertat) x punctajul maxim alocat Punctajul se calculeaza prin rotunjire la cifra sutimilor, astfel: a) daca dupa cifra sutimilor se afla o cifra mai mica de 5 atunci cifra sutimilor va ramane nemodificata;b) daca dupa cifra sutimilor se afla o cifra mai mare sau egala cu 5 atunci cifra sutimilor se mareste cu o unitate
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 13:15