Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strada Stefan cel Mare - tronson 1 in Orasul Covasna


Detaliu pentru invitatia numarul 344334
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS COVASNA (CONSILIUL LOCAL ORAS COVASNA)
Numar invitatie: 344334/27.03.2013
Denumire contract: Modernizare strada Stefan cel Mare - tronson 1 in Orasul Covasna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS COVASNA (CONSILIUL LOCAL ORAS COVASNA)Cod fiscal: 4404613, Adresa: STRADA PILISKE NR.1, Covasna, Telefon: +40 0267340001, Fax: +40 0267342679
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strada Stefan cel Mare - tronson 1 in Orasul Covasna
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare strada Stefan cel Mare - tronson 1 in Orasul Covasna, prin realizarea urmatoarelor obiective: 1.Reabilitare sistem rutier2.Reabilitare sistem de retea canalizare pluviala3.Reabilitare sistem de retea apa potabila4.Reabilitare sistem de retea canalizare menajera
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 810, 670 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de 190.000, 00 lei emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica minimum 90 zile. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie prin virament bancar in contul UAT ORAS COVASNA cu numarul: RO56TREZ2575006XXX003680, (in acest caz, Ordinul de plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta), fie prin instrument de garantare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 23 Garantia de Participare?.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Conform art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma calculabila conform aceluiasi articol. In cazul in care garantia se va constitui in valuta se va folosi cursul de schimb al BNR publicat in data publicari invitatiei/anuntului de participare.Garantia de participare se va incarca in SEAP respectiv se va depune la sediul AC pina la data limita de depunere aofertelor.
Garantie de buna executie
Of decl castigator va pune la disp AC o gar de buna executie a contr in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata fara TVA.Gar.de buna executie se va prezenta AC in termen de 7 zile de la semnarea contractului si se poate constitui: fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca/soc de asigurari, care devine anexa la contract.Scris de gar de buna executie se prezinta in original, conform F34, fie in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 7 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul"Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul"Formulare"al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: Nota 1: Formularul nr. 4 din Capitolul?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 2: Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: ? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata. In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul/ documentele edificatoare in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatele in original/copie legalizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 3: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.Nota 4: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 4 din Capitolul?Formulare?al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c¹), d).ATENTIE!? Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.? Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.? Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 2, din Capitolul"Formulare" al Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: o Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr. 1 din Capitolul"Formulare" al Documentatiei de Atribuire).o Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: THIESZ JanosERDELYI ZsuzsaRAKOSI AronBAGOLY Zsolt LajosCIUREA Maria CrinaANTAL LeventeConsilieri locali: Becsek EvaBocan Ioan MarcelButyka GyulaCsikos Tibor ZoltanDeaconu IonDomahazi JanosEnca NicolaeGyero JozsefJeszenovics AlbertKadar GyulaKopacz Levente BenedekMolnar JanosNeagovici Vasile CatalinSerban DumitruSimon IstvanSomodi Attilao Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii, pentru partea de contractpe care o realizeaza.ATENTIE!o Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.o Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei (3) ani trebuie sa fie mai mare de :19.500.000 lei.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 5 din Capitolul?Formulare? al Documentatiei de Atribuire ?Declaratia privind Cifra de Afaceri?.- ofertanti vor prezenta documente pe care le considera edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.In cazul unei asocieri se va prezenta si Anexa Formularului nr. 5 completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestui, Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, lichiditati, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de minim 1.000.000 Lei sau echivalent, pentru o perioada de minim 9 luni.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 7 din Capitolul?Formulare? al Documentatiei de Atribuire ?Scrisoare de Recomandare?, prezentata in original.Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, calculati retroactiv de la data limita de depunere ofertei, lucrari similare, dupa cum urmeaza: 1. minimun contract avind ca obiect reabilitare/realizarea retea de apa potabila in valoare de cel putin 1.900.000 lei;2. minimun contract avind ca obiect reabilitare/realizare retea de canalizare menajera in valoare de cel putin 1.500.000 lei;3. minimun contract avind ca obiect reabilitarea/realizarea retea de canalizare pluviala in valore de cel putin 2.700.000 lei;4. minimun contract de reabilitare/realizare sistem rutier in valore de cel putin 3.100.000 lei.Nota 1: valorile pot proveni din contracte idependende pe fiecare tip de lucrare sau din contracte complexe care contin mai multe tipuri de lucrari, Cerinta nr. 2Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta) un parc de utilaje functional care sa asigureindeplinirea contractului in termenul stabilit, conform cerintelor din caietul de sarcini., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta -Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani.Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 5Personal minim solicit: ? 1 pers. Manager de proiect cu studii superioare ; (persoana numita in functia de manager de proiect trebuie sa dispuna cel putin de un certificat de absolvire al unui curs de manager de proiect, ori echivalent)? 1 pers. Manager de calitate ? se solicita prezentarea unui certificat care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii si decizia de numire.? 1 pers. Inginer atestat ca RTE (responsabil tehnic cu executia), sau echivalentul acestuia, pentru domeniul de atestare II constructii drumuri;? 1 pers. Inginer atestat ca RTE (responsabil tehnic cu executia), sau echivalentul acestuia, pentru domeniul de atestare IX constructii edilitare si de gospodarie comunala? 1 pers. Sef santier cu studii superioare tehnice in domeniul instalatii pentru constructii.? 1 pers. Sef santier cu studii superioare tehnice in domeniul CFDP? 1 pers. Inginer topograf, cu autorizatie OCPIDocumente solicitate expertilor: ? Copii dupa contracte de munca, autorizatii pentru persoana fizica etc., atestate in vederea dovedirii experientei solicitate;? Act de colaborare sau acord de subcontractare, prezentat in original sau copie legalizata, pentru membrii colectivului care nu sunt angajatii ofertantului., Cerinta nr. 6 Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze., Cerinta nr. 7INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Cerinta nr. 1Sistemului de management al calitatii de catre firmele ofertante, respectiv ISO 9001:2001, Cerinta nr. 2Sistemului de management al mediului de catre firmele ofertante, respectiv ISO 14001:2005Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 100 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu cel mai mic pret/pretul ofertei luate in calcul X 100
Perioada de garantie retea de apa potabila
10
Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mare obtine 100 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = perioada de garantie cea mai mareofertata / perioada de garantie luata in calculX 100. Perioada minima 12 luni(ofertele sub perioada minima vor fi incadrate ca neconforme) - Perioada maxima 84 luni (ofertele peste perioada maxima nu vor fi punctate suplimentar).
Perioada de garantie retea de canalizare menajera
5
Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mare obtine 100 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = perioada de garantie cea mai mareofertata / perioada de garantie luata in calculX 100.Perioada minima 12 luni(ofertele sub perioada minima vor fi incadrate ca neconforme) - Perioada maxima 84 luni (ofertele peste perioada maxima nu vor fi punctate suplimentar).
Perioada de garantie retea de canalizare pluviala
5
Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mare obtine 100 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = perioada de garantie cea mai mareofertata / perioada de garantie luata in calculX 100. Perioada minima 12 luni(ofertele sub perioada minima vor fi incadrate ca neconforme) - Perioada maxima 84 luni (ofertele peste perioada maxima nu vor fi punctate suplimentar).
Perioada de garantie sistem rutier
10
Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mare obtine 100 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = perioada de garantie cea mai mareofertata / perioada de garantie luata in calculX 100. Perioada minima 12 luni(ofertele sub perioada minima vor fi incadrate ca neconforme) - Perioada maxima 84 luni (ofertele peste perioada maxima nu vor fi punctate suplimentar)..
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer