Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRADA TARINEI - BAIA DE ARIES


Detaliu pentru invitatia numarul 346201
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BAIA DE ARIES
Numar invitatie: 346201/30.04.2013
Denumire contract: MODERNIZARE STRADA TARINEI - BAIA DE ARIES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BAIA DE ARIESCod fiscal: 4561898, Adresa: str. Piata Baii nr. 1, Baia de Aries, Telefon: 0258775002, Fax: 0258775900
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRADA TARINEI - BAIA DE ARIES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de imbracare cu asfalt si beton rutier a strazii TARINEI si lucrari de constructii de canalizare de ape pluviale (RIGOLE)
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 515, 323 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :4500 lei;Mod de constituire: - conform articol 86 din HG 925/2006- depunere la casieria Primariei oras Baia de Aries- pentru ordin de plata Contul IBAN este RO97TREZ0065006XXX001044 deschis la Trezoreria Campeni-Alba- Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, dovada constituirii acesteia se va face atat prin depunere in original la sediul autoritatii contractante, cat si in SEAP- perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10 % din valoarea Contractului fara TVASe va constitui in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratii pe propria rasp privind neincadrarea in disp art 180 si art 181 din OUG 34 / 2006- declaratie privind eligibilitatea- Formular B- certificate de atestare fiscala privin achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local Certificatele trebuie sa prezinte situatiadatoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- certificat de participare cu oferta independenta Formular M, - declaratie privind evitarea conflictului de interese -Formular O;In sensul prevederilor art 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante cufunctii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Pandor Traian, Marzan Silviu, Jantea Adrian, Pasca Elena, Boldas Felician, Harda Nicolae, Nemes Delia, Baic Marioara, Boghian Gheorghe, Barlea Silviu, Bora Gheorghe, Culda Traian, Draghiciu Dumitru, Goia Emil, Joldes Cristian, Mocan Ioan, Pandor Nicolae, Pitea Vasile, Toader Cristin.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, subcontractanti, terti sustinatori.) -certificat constatator emis de ONRCOfertantul clasat pe primul loc, care a depus , ,copie conform cu originalul? va prezenta, la solicitarea comisiei de evaluare, certificatul ONRCin original sau copie legelizata, pentru conformitate, inainte de data comunicarii rezultatului privind rezultatul procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.000.000 lei. Seva declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 in lei/euro , cu mentiunea ca se va permite prezentarea si altor documente in vederea demonstrarii cerintei pentru anul 2012, bilanturi contabile aferente ultimilor trei ani 2012, 2011, 2010, cu mentiunea ca se va permite prezentarea si altor documente in vederea demonstrarii cerintei pentru anul 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani cuprinzand cele mai importantelucrari, Experienta similara -cel putin un contract (maxim 3) de lucrari similare acaror valoarecumulata sa fie de cel putin 500.000 lei fara TVA., -declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii alepersonalului angajat sial cadrelor de conducere in ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), -nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelorresponsabile cu executia contractului, -declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, echip tehnice necesare, -informatii privind subcontractantii (daca este cazul) certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii ISO9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor, certificat ISO 14001:2001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer