Achizitie publica - MODERNIZARE STRADA TEIS, ORAS BALS, JUDETUL OLT?
Detaliu pentru invitatia numarul 320197
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320197/15.02.2012
Denumire contract: MODERNIZARE STRADA TEIS, ORAS BALS, JUDETUL OLT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BALSCod fiscal: 4286437, Adresa: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Telefon: 0249450145, Fax: 0249450145
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +40 249450145, fax: +40 249450145, persoana de contact: NICA TEODORA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR NICOLAE BALCESCU NR.14, BALS, JUD.OLT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRADA TEIS, ORAS BALS, JUDETUL OLT?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE STRADA TEIS, ORAS BALS, JUDETUL OLT?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 608, 292 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 52000 LEI-Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de Buna Executie: 10 % din valoarea acceptata a contractului de achizitie publica de lucrari, in lei, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie conform art.90 din HG 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69- Persoane responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Smarandache Cornelia-viceprimar-Nica Teodora-insp.spec.IDLAP-Neatu Paraschiv-ref.spec Serv .Urbanism-Anastasie Cornel-insp.spec.serv.Urbanism-Perpelea Domnica Geanina-sef birou IDLAP-Butaru Daniel-insp.spec.IDLAP-Dinu Constantin-Secretar, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor , Certificatele fiscale privind plata datoriilor la bugetul local si bugetul de statCertificatele fiscale privind plata datoriilor la bugetul local si bugetul de stat sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), Inainte de comunicarea ofertantului castigator autoritatea contractanta va solicita acestuia prezentarea certificatului constatator emis ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCompletare formular ? Informatii Generale? (formular 5).b.. Copiedupa bilanturile contabile pentru anii 2010, 2009, 2008 inregistrate la D.G.F.P sau RC.(formularele 10, 20, 30, 40), copie semnata si stampilata?conform cu originalul?.c. Scrisoare de bonitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaLista cu principalele contracte finalizateExperienta SimilaraInformatii privind personalulResurse umane si structura managementuluiInformatii privind subcontractantii / asociatiiPrezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicePentru activitatea de executie de lucrari: o lista cu principalele lucrari executate in ultimii cinci ani , (FORMULAR nr.7dovada finalizarii executiei (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) in ultimii 5 ani minim un contract, maxim doua contracte similareDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani (FORMULARUL nr.9) din cadrul organizatiei ofertantului conform formularului.Lista personalului responsabil/?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului (conform FORMULARULUI 10B)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 12:49