Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?MODERNIZARE STRADA TIGLARI (TRONSON LACUL LUI BINDER - STRADA KLAGENFURT)?


Detaliu pentru invitatia numarul 332640
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Numar invitatie: 332640/27.07.2012
Denumire contract: ?MODERNIZARE STRADA TIGLARI (TRONSON LACUL LUI BINDER - STRADA KLAGENFURT)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sibiu - Consiliul LocalCod fiscal: 4270740, Adresa: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Telefon: 0723555802, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 269/208880, fax: +40 269/208813, persoana de contact: Cristina Bica.Ofertele se depun la registratura institutiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, camera 203-sala de presa, etaj II.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?MODERNIZARE STRADA TIGLARI (TRONSON LACUL LUI BINDER - STRADA KLAGENFURT)?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa urmatorele lucrari: modernizare carosabilmodernizare parcarimodernizare trotuaresiguranta circulatiei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 068, 641 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este: 21.000 lei.Ofertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original); sauordin de plata in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original);In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se vor completa Formularele 1, 2 si 3.Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner Iohannis;Viceprimar ? Virgil Popa;Secretar ? Dorin NistorDirector Directia Tehnica -Cristina Bica;Director Economic ? Viorica Bandescu;p. Sef Serviciu Juridic ? Claudia Iordanescu;Serviciu Investitii ? Monica DancuServiciu Investitii ? Codruta SirbuServiciu Buget-Contabilitate ? Elena BuhoiServiciu Juridic ? Cristina BurcheaConsilieri locali: Birk Ecaterina, Bokor Corina, Brunchea Mariana Gabriela, Fazakas Ekaterina Annemarie, Fodor Astrid Cora, Fritzmann Mariana Susana, Garleanu Maria, Grecu Bianke Marion, Hermann Gerold, Iagaru Romulus, Leopold Gerhard Csongor, Lerner Helmut, Marinca Floarea Dragos Mihai, Mathes Helmut KarlMezei Paul Constantin, Nartea Monica, Pavel Anita, Pinter Zeno Karl, Popa Virgil, Sava Livia, Stroie IoanTamaian Ioan, Voinea Carmen.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 9.Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. Pentru persoane juridice/fizice romane: - Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.- pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.b. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011Se va prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executatein ultimii 5 ani., Informatii privind experienta similara in ultimii 5 ani.Se vor prezenta contract/contracte care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie de minim 220.000(euro exclusiv TVA), sau de minim 1.000.000 lei (fara TVA).Se vor prezenta copii dupa partile relevante ale contractului/contractelor reprezentand experienta similara din care sa reiese urmatoarele: nr. contract, parti, obiectul, durata, valoarea, semnaturile partilor.Totodata se va completa Formularul 7 distinct pentru fiecare contract reprezentand experienta similara., Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, aferente contractelor reprezentand experienta similara.OBS: In cazul contractelor, reprezentand experienta similara, aflate in derulare la data depunerii ofertelor, se vor prezenta Procese verbale de receptie in care se va mentiona (in mod obligatoriu) valoarea lucrarilor pentru care s-a efectuat receptia partiala.Recomandare/Recomandari din partea beneficiarului / beneficiarilor (model propriu).Recomandarile vor fi prezentate, pentru contractele reprezentand experienta similara.Ofertantii pot prezenta in loc de recomandare/recomandari, certificat / certificate constatatoare eliberate de catre beneficiari, intocmite conform prevederilor art. 97^1, alin. (1), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.OBS: Pentru contractele, reprezentand experienta similara, aflate in derulare la data depunerii ofertelor, se va prezenta Recomandare aferenta lucrarilor pentru care s-a efectuat receptia partiala., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate / leasing / cumparare in rate / chirie sau prin angajament de punere la dispozitie, urmatoarele: Denumire echipament NrminimStatie de produs mixturi asfaltice min 100 t/h 1Vibrofinisor/repartizator mixturi asfaltice 1Cilindru Vibrocompactor mixturi asfaltice 1Cilindru Vibrocompactor terasamente 1Autobasculante cu ITP valabil 2Masina de marcat 1Autogreder 1Incarcator excavator (buldoexcavator) 1Incarcator frontal1Motocompresor 1Laborator grad. II 1Excavator 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine utilajele solicitate. Dovada se va face prin prezentarea de acte doveditore (carti de identitate/certificate de inmatriculare/contracte de leasing/contracte de inchiriere, angajamente de punere la dispozitie etc.), Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere.Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) inclusiv personalul cheie.Resurse umane ? personal cheie: Pozitie Numar minimResponsabil Tehnic cu Executia 1ResponsabilC.Q 1 (Nota *)Personal tehnic de specialitate conf. cerintelor pe obiecte din documentatia tehnica: - inginer constructor (drum)1Responsabil P.S.I.si PM 1Muncitori 10Soferi 3Mecanic utilaje 3(Nota *): Pentru Responsabilul cu controlul calitatii (CQ) se va prezenta decizia interna de numire in aceasta calitate., Pt pers cheie se va prezenta: CV-uri, copii dupa diplome de absolvire, certif de atestare, autorizatii, etc. Daca pers nominalizate ca pers cheie sunt angajati ai ofertantului se va prezenta inclusiv o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca pers nominalizate sunt angajate in cadrul societatii, Extras din REVISAL care sa cuprinda datele referitoare doar la pers nominalizate Daca pers sunt pers fizice neangajati ai ofertantului se vor prezenta: copii dupa ctr de colaborare, angajamente de participare, declaratii de disponibilitate Daca pers nominalizate sunt din partea unei/unor alte pers juridice se vor prezenta docum solicitate prin FDA, specific pentru asociati , subcontractant, tert sustinator., Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/ sau profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si / sau profesionala (tertul sustinator) trebuie sa prezinte formularul 1B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art.180 din OUG 34/2006 si formularul 2B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 lit. a), c^1) si d).din OUG 34/2006.formularul 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006., Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul)Ofertantul va prezenta o lista (model propriu) cu obligatiile contractuale in desfasurare (daca este cazul). Lista va contine cel putin urmatoarele date referitoare la: numarul si data contractului, durata si valoarea contractului, obiectul contractului, beneficiarul., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Se va completa formularul 5 cu subcontractantii si specializarea acestora.Subcontractantii vor prezenta: - formularul 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006., Informatii privind asociatiiAsociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap. III.2.?CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociatii.Totodata, se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care sa reiese cine este liderul asocieriiprecum si detalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul care revine fiecaruia. ISO 9001:2001, sau echivalentISO 14001:2005, sau echivalent.Certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei si vor fi prezentate in orifinal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune conf.cu original.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer