Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strada Tirgului in comuna Halmeu


Detaliu pentru invitatia numarul 335722
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA HALMEU
Numar invitatie: 335722/19.09.2012
Denumire contract: Modernizare strada Tirgului in comuna Halmeu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HALMEUCod fiscal: 3897157, Adresa: str. Eliberarii, nr. 57, jud. Satu Mare, Halmeu, Telefon: 0261-773673, Fax: 0261-773002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Eliberarii, nr. 57, jud. Satu Mare, Halmeu, Romania, cod postal: 447145, telefon: +40 261773673, fax: +40 261773002
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Eliberarii, nr. 57, jud. Satu Mare, Halmeu, Romania, cod postal: 447145, telefon: +40 261773673, fax: +40 261773002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strada Tirgului in comuna Halmeu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie a lucrarilor de modernizare prin asfaltare a strazii cu lungimea de 890 m
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 501, 181 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 5.000 lei2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice, incepand cu data limita de depunere a ofertelor3. Modul de constituire a garantiei pentru participare se face conform art.86. din HG 925-2006, actualizata - prin virament bancar sau printruninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariContul pentru garantii de participare la licitatii al Primariei comunei Halmeu este: - RO88TREZ54624510220XXXXX, deschis la Trezoreria Satu Mare, CUI: 3897157Potrivit art.16 alin.(2) din Legea 346 din 14 iulie 2004 ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.In cazul unei asocieri daca garantia de participare se constituie la jumatate, fiecare operator economic din cadrul asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004.Nota: Daca nu se face dovada depunerii garantiei de participare, in conditiile enumerate mai sus, pana la data deschiderii ofertelor, oferta va fi respinsa.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie fara TVA;
- garantia de buna executie va fi constituita potrivit prevederilor art.90 din HG 925-2006, actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform modelului anexat ? Formularul 12DNOTA: In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat in original, in numele asocierii si va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere.2. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta - Declaratie privind eligibilitatea ? conform modelului anexat ? Formularul 12A3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? conform modelului anexat - Formularul 12B4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? conform modelului anexat ? Formularul 12C5. Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident): - Certificat DGFP [bugetul de stat];
- Certificat de la Primarie - [bugetul local].Certificatele fiscale prezentate vor atesta faptul ca operatorii economici nu au datorii catre bugetul de stat si/sau catre bugetul local, care au avut scadenta in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006 (conflictul de interese)Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu responsabilitati in organizarea si desfasurarea procesului de achizitie publica sunt: - Szemak Alexandru- Dongi Ervin-Daniel- Pap Attila-Istvan- Balazs Gheorghe- Tripon Vasile- Juhasz Robert IstvanPersoanele consilierii locali), care participa la aprobarea bugetului sunt: Balazs GheorgheBene IoanBodan GrigorFodor LudovicHankusz Iuliu CsabaIllyes AlexandruKiss IoanMike Csaba ZoltanPalincas EmanoelSuhani IoanTataru GheorgheTripon VasileVasilovici EnikoNOTA: In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte aceste documente solicitate anterior. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul are printre obiectele de activitate autorizate, activitatea care face obiectul procedurii, si care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul procedurii, si ca ofertantul nu se afla in stare de faliment sau insolventa, in conformitate cu prevederile legale din tara in carecandidatul/ofertantul este rezident. Pentru documentele originale intocmite in alta limba decit limba romana vor fi prezentate traducere autorizata in limba romana. Documentele (inclusiv traducerea autorizata, daca este cazul) vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Daca se prezinta documente ale caror termen de valabilitate este limitata, atunci aceste documente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertelor.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil sa fie de cel putin 1.000.000 lei; In acest sens se solicita prezentarea: 1. Fisa de informatii generale ? conform modelului anexat ? Formular 20.2.Bilantul contabil din ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente ? copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara Cerinta minima de calificare: a) Indeplinirea, in ultimii 5 ani a cel putin un contract ce a avut ca obiect executia de lucrari de constructii de drumuri, cu valoarea de minim 500.000 lei Lucrarile trebuie sa fie finalizate si receptionate. Se vor lua in considerare si lucrarile finalizate si receptionate in cursul anului 2012.- Se va completa Formularul 12F-b cu lista principalelor lucrari similare (lucrari de drumuri) executate in ultimii 5 ani.- Se va completa Formularul 21 privind experienta similara.Pentru lucrarile invocate ca experienta similara se vor prezenta copii dupa partile relevante ale contractului / contractelor incheiate cu beneficiarii., 2. Resurse tehniceCerinta minima de calificare: a)Ofertantul trebuie sa aiba in dotare o statie de preparare a mixturilor asfaltice care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii: - sa aiba Raportul de inspectie a statiei de preparare a mixturilor asfaltice aflat in perioada de valabilitate- statia de preparae a mixturilor asfaltice sa detina autorizatie de mediu.b)Ofertantul trebuie sa aiba in dotare, un Laborator grad II cu domeniu de activitate drumuri- Se solicita completarea Formularului 12H cu lista utilajelor disponibile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, 3. Resurse umaneCerinta minima de calificare: a)un responsabil tehnic cu executia atestat in constructii drumuri domeniul II.b)un sef santier ? inginer CFDPc)un ajutor sef santier ? inginer sau tehnician CFDP, 4. Informatii privind subcontractantii/asociatii- In cazul subcontractarii unei parti a contractului: - se va completa Formularul 12G cu subcontractantii si specializarea acestora.- se va prezenta acordul de subcontractare ? conform modelului anexat - Formular 22- In cazul unei asocieri: - se va prezenta acordul de asociere conform modelului anexat ? Formular 23, 5. Informatii privind contractele in derulare 1. Asigurarea calitatii pentru lucrarile executateCerinta minima: Certificat conform sistemului ISO 9001 sau echivalent, privind implementarea unui sistem de management al calitatii pentru domeniul lucrari constructii drumuri., 2. Asigurarea protectiei mediuluiCerinta minima: Certificat conform sistemului ISO 14001 sau echivalent, privind implementarea unui sistem de management pentru protectia mediului pentru domeniul lucrari constructii drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se descarca direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer