Achizitie publica - Modernizare Strada Zapodie si Strada Podul lui Cocos, comuna Telega, judetul Prahova
Detaliu pentru invitatia numarul 321198
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321198/02.03.2012
Denumire contract: Modernizare Strada Zapodie si Strada Podul lui Cocos, comuna Telega, judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNEI TELEGA (PRIMARIA)Cod fiscal: 2845834, Adresa: Comuna Telega, judet Prahova, Telega, Telefon: 0244368468, Fax: 0244368011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Telega, judet Prahova, Romania, cod postal: 107600, telefon: +40 244368468, fax: +40 244368011, persoana de contact: Sinziana Rosca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Telega- Sala de Consiliu, comuna Telega, nr. 1437
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare Strada Zapodie si Strada Podul lui Cocos, comuna Telega, judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare Strada Zapodie si Strada Podul lui Cocos din comuna Telega
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 789, 330 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare e 1% din valoarea estimata fara TVA, in suma fixa de 7893.3 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala sau mai mare cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Se va restitui: a)ofertantului castigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie sau dupa incheierea acordului cadru;b)ofertantilor necastigatori dupa incheierea acordului cadru, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valablitate a ofertei.Retinerea garantiei de participare, prevazut la art 278^1 din OUG 34/2006: -in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului (exceptie la incheierea acordului-cadru);
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau sa incheie acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Conform art 278^1 din OUG 34/2006in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei - ( calculat la valoarea contractului = 4569, 33 lei)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului incheiat, fara TVA si se va prezenta inaintea de derularea contractului.-Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract.Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale-se va deschide un cont la dispozitia autorit contractante, la o banca agreata de ambele parti sau la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.- Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 , Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberata de AdministratiaFinanciara/ Administratia Publica Locala care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii Fiscale catre bugetul de stat, in original /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, Declaratie priv art.69^1 din OUG 34/2006, Certificat de participare cu oferta independenta conform Ord.314/12.10.2010.Persoanele cu functie de conducere: Primar- Ilie GeorgheViceprimar ? Brezeanu CostelPersoanele cu functie de decizie in procesul de verificare si evaluare (Comisia de evaluare: Presedinte Brezeanu Costel; Membri: Bercea Iulian ? inspector; Cojocaru Cristina - inspector; Rosca Sinziana - inspector;Moldoveanu Mugurel - consilier) Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment sau nu fac obiect alprocedurii de declarare a starii de faliment, nu si-aususpendat activitatile si nu au afacerile in administratie judiciara si in care se regaseste codul CAEN pentru obiectul de activitate supus procedurii de achizitie ? in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documente considerate edificatoare in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit sau o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, tradusa in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratii bancare - scrisoare de bonitate bancara - in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originaluldin partea bancii garant, bilantul contabil pe anii 2008, 2009, 2010 vizat si inregistrat de organele competente si balanta contabila pe ultima luna incheiataOfertantul trebuie sa prezinte bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente si balanta contabila pe ultima luna incheiata - in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de minim1 578 660 lei.Se cere media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Se va completa si depune, in original, Formularuldin Sectiunea Formulare, Mentiune : Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte (2008, 2009, 2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari cu o valoare minima de789330 RON .Se vor completa si depune, in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prin informatiile furnizate prin Formularulsi anexa sa, ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, cu o valoare minima de789330 RON si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta, in copie certificata, procesul verbal incheiat la terminarea lucrarilor, semnat de reprezentantii ISCT, sau proces verbal de receptie partiala pentru lucrarile receptionate partial., declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii si executiei - in original;
- autorizatia/atestatul responsabilului tehnic cu executia (RTE) si a responsabilului pentru asigurarea controlului calitatii (RTC) - in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Responsabilul pentru asigurarea controlului calitatii se permite ca acesta sa fie numit in aceasta pozitie prin decizie interna sau sa fi participat la intr-o lucrare similara pe pozitia solicitata., declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor - in original;Se vor depune Formularele, inclusiv anexa, pentru fiecare persoana in parte, declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - in originalSe va completa si depune, in original, Formularul, din Sectiunea Formulare, declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari - in original;Se va completa si depune, in original, Formularul, din Sectiunea Formulare, declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - in original;Se va completa si depune, in original, Formularul din Sectiunea Formulare. Ofertantul va face dovada detinerii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor minimale, prevazute in documentatia de atribuire, sub sanctiunea respingerii ofertei depuse de acesta., declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora - in originalSe va completa si depune, in original, Formularul, din Sectiunea Formulare.Se va preciza care sunt lucrarile si valoarea aceastora, pe care urmeaza sa le execute subcontractantii. Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, Standarde de protectie a mediului ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 08:50