Achizitie publica - Modernizare strazi comuna Firtanesti, judetul Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 326368
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326368/11.05.2012
Denumire contract: Modernizare strazi comuna Firtanesti, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Firtanesti (Consiliul Local al Comunei Fartanesti)Cod fiscal: 4802813, Adresa: comuna Firtanesti, nr.618 bl.4 apt.Ap.4, Fartanesti, Telefon: +40 236347439, Fax: +40 236347439
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Firtanesti, nr.606, Fartanesti, Romania, cod postal: 807125, telefon: +40 236347439, fax: +40 236347439, persoana de contact: Primaria Firtanesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Firtanesti, Nr. 606, comuna Firtanesti, judetul Galati.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi comuna Firtanesti, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executare lucrari de 'Modernizare strazi in comuna Firtanesti, judetul Galati
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 139, 892 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 15.000, 00 lei si se constituie prin: - scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in formatul stabilit prin Formularul 11, eliberata de o banca din Romaniasau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante nr.RO32TREZ3085006XXX000174 deschis la Trezoreria Tg. Bujor, jud. Galati.confirmat de trezorerie.In cazul unei contesta?ii, respinse ca nefondata de CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contesta?ia i se va re?ine suma de 4660, 35 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente solicitate1. Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular 12A(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale) in luna anterioara depunerii ofertei - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale-formulare tipemise de organismele competente din tara cu valabilitate la data de depunere a ofertelor in copie legalizata(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat-formulare tipemise de organismele competente din tara cu valabilitate la data de depunere a ofertelor in copie legalizata(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formulare)3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - completare Formular 12B(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)4. Neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG. Nr. 34 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr. 12 L.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Filote Adrian - primar; Iordan Damian - viceprimar; Felea Mimi Diana, Butuc Iana, Buruiana Nicu - membri comisie de evaluare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti. 1. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului cu maxim 30 de zile inaintedata deschiderii ofertei (in original sau copie legalizata)(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)2.Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare / altele echivalente;3.Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale anuale pe ultimii 3 ani rezultata sa fie de cel putin 2.279.784 lei., Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare de minim 1.053.466lei pentru o perioada de 36 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte., Asigurarea riscului profesional pentru lucrarile aflate in derulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari/prestatii/lucrari in ultimii 5 ani.Se precizeaza completarea formularelor anexate- tabele, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari/cantitati, dupa caz), Lista de experienta similaraIndeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani aunui contract al carui obiect a fost executia de lucrari de reabilitare/modernizare drumuri, cu o valoare mai mare sau egalacu 1.139.892, 00 lei., Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa detina urmatoarea dotare tehnica proprie : - instalatii, insotite de atestate tehnice- statie producere mixturi asfaltice, atestata, insotita de autorizatia de mediu pentru locatia unde este amplasata- instalatie producere emulsie, atestata- utilaje, insotite de atestate: - excavator- buldozer- autogreder- incarcator frontal- cilindru compactor lis-lis- cilindru compactor terasier (tandem)- cilindru compactor pneu-pneu- freza imbracaminti beton/asfalt- repartizor finisor asfalt- instalatie de amorsat- masina de colmatat rosturi- mijloace de transport- autobasculante 25 to- autocisterna apa- autobetoniere 9 mc- laborator gr.III si II- statie totala 3D pentruridicari topografice, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiPersonal de specialitate, angajat in cadrul societatii (se va face dovada prin copie contract de munca, atestate, diplome): - manager de proiect, atestat, minim 10 ani experienta, specializareaCFDP, recomandari certificate de beneficiar.- R.T.E. atestat in domeniu lucrari drumuri, inginer CFDP- C.Q. atestat in domeniu lucrari drumuri- manager sistem calitate, - responsabil mediu, - coordonator in materie de sanatate si securitate in munca- personal calificat? se va prezenta o lista cu personalul necesar realizarii, Alte autorizari specifice domeniilor de activitate-certificatul de atestare tehnica al societatii eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, valabil pentru anul in curs., Informatii privind subcontractantiiSe solicita, dupa caz, completarea formularului 12G cu subcontractantii si specializarile acestora.Fiecare subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din valoarea contractului de achizitie publica(in exprimare valorica) va completa Formularul 12A si Formularul 12B Standardele de asigurare a calitatiiCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, incopie legalizata.- ISO 9001/2008 sau echivalent.Nu se accepta in curs de certificare.- ISO 9001/2008 sau echivalent., Standarde de protectia mediuluiCertificate emise de organismele independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, copie legalizata.Se precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului .- ISO 14001/2005 sau echivalent., Alte certificariCertificat de conformitate CE pentru betoanele si mixturile asfaltice puse in opera sau similar..Certificat de atestare tehnica APDPRpentru constructia si intretinerea drumurilor, podurilor aferente CNADNR si Consiliilor judetene si locale sau similar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
30
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 10:39