Achizitie publica - Modernizare strazi comuna Firtanesti, judetul Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 352648
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352648/14.08.2013
Denumire contract: Modernizare strazi comuna Firtanesti, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Firtanesti (Consiliul Local al Comunei Fartanesti)Cod fiscal: 4802813, Adresa: comuna Firtanesti, nr.618 bl.4 apt.Ap.4, Fartanesti, Telefon: +40 236347439, Fax: +40 236347439
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Firtanesti, nr.606, Fartanesti, Romania, cod postal: 807125, telefon: +40 236347439, fax: +40 236347439, persoana de contact: Primaria Firtanesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunai Firtanesti, Nr. 606, Comuna Firtanesti, Judetul Galati.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi comuna Firtanesti, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de ?Modernizare strazi comuna Firtanesti, judetul Galati?Procentul cheltuielilor pentru diverse si neprevazute este de 10% din valoarea estimata a contractului, iar valoarea cheltuielilor pentru diverse si neprevazute este de 116.828, 00 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 256, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :15.000 leiGarantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr.925/2006.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi irevocabila.Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, , in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Date pentru constituirea garantiei de participare: cod fiscal 4802813, cont trezorerie RO32TREZ3085006XXX000174, deschis la Trezoreria Tg. Bujor, judetul Galati. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada garantiei de participare in favoarea autoritatii contractante vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va complecta Formularul 11.IMM-ul are o reducere de 50 % pentru garantia de participare. Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor.In cazul depunerii unei contestatii de catre ofertanti , daca CNSC respinge contestatia depusa sau contestatarul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sumele prevazute la art. 278^1 , alin.1) lit b) din OUG 34 / 2006.Restituirea garantiei de participare se face conform art.88 din HG nr. 925/ 2006 actualizata.Data la care se va face echivalenta leu/euro: cursul comunicat de BNR cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractuluiGarantia de buna executie poate fi constituita dupa cum urmeaza: a) Conform prevederilor HG 925/2006 art 90 alin 1. (1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contractb) Conform prevederilor HG 925/2006 art 90 alin (3) Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va complecta formularul anexat.IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii 346/2004 , beneficiaza de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie .Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii p-v receptie la terminarea lucrarii, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza p-v receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente solicitate1. Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular 12A(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale)- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale-formulare tip emise de organismele competente din tara, care sa ateste faptul ca respectivul operator nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formulare)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat- formulare tip emise de organismele competente din tara, care sa ateste faptul ca respectivul operator nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei care se depun ofertele, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formulare)3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - completare Formular 12B(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Cerinta obligatorie.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta . Cerinta obligatorie: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante sipresedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Filote Adrian - Primar, Iordan Damian- Viceprimar, Felea Mimi Diana- Referent Achizitii publice, Butuc Iana - Referent membru comisie de evaluare, Buruiana Nicu - Referent, membru comisie evaluare, Malaxa Elena- Contabil, Lungu Petrisor Adi- Secretar, Bulgaru Vasile- Consilier local, Berlea Nistor - Consilier Local, Constandache Ion - Consilier Local, Slabu Vasile- Consilier Local, Stan Virgil- Consilier local, Iordache Vergil- Consilier local, Durac Teodor - Consilier Local, Mihaila Gheorghe - Consilier Local, Cioroi Sandica - Consilier Local, Bortun Mitica - Consilier Local, Buruiana Tudorel - Consilier Local, Riza Gheorghe -Consilier Local, Rosu Ionel - Consilier Local, Constandache Ion - Consilier Local. 1. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca are autorizate activitatile ce fac obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, conformOrdinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)2.Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare / altele echivalente;3.Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezentabilantul contabil la 31.12.2010, 2011, 2012 vizat si inregistrat de organele competente.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular ), Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri pe utimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiva fi egala sau mai mare decat 2.278.010, 00 lei. Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceridin lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul ), Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in suma de 474.955, 00 lei pentru a realiza cash-flow de executie pe o perioada de minim 5 luni. In cazuldocumentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani cel putin un contract privindexecutia de drumuri, a carui valoare sa fie minim 1.139.892, 00 lei.Transformarea valorii c din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R.Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioadasi locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate inconformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse labun sfarsit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii - Formular 12H si documente contabile (fise ale mijloacelor fixe, contracte de leasing, contracte de inchiriere, declaratii de punere la dispozitie a utilajelor, etc) in care utilajele si echipamentele de mai sus vorfi cuprinse, indiferent daca utilajele sunt proprietatea ofertantului sau inchiriate (in cazul contractelor de inchiriere sau comodat sau in cazul sustinerii de catre un tert se vor prezenta fise ale mijloacelor fixe/alte documente sau contracte de leasing din partea celui care inchiriaza utilajele, comodantul si/sau sustinatorul, din care sa reiese ca utilajele sunt proprietatea acestuia si pot fi inchiriate / puse la dispozitie).Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa detina urmatoarea dotare tehnica: - statie producere mixturi asfaltice, - instalatie producere emulsie, - excavator- buldozer- autogreder- incarcator frontal- cilindru compactor lis-lis- cilindru compactor terasier (tandem)- cilindru compactor pneu-pneu- freza imbracaminti beton/asfalt- repartizor finisor asfalt- instalatie de amorsat- masina de colmatat rosturi- mijloace de transport- autobasculante- autocisterna apa- autobetoniere- laborator gr.III si II- statie totala pentru ridicari topografice(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul ), Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: - Formularul nr. 12I - declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Inginer/ subinginer CFDP, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri conform Lg 10/ 1995 privind calitatea in constructii cu modificarile si complectarile ulterioare si Lg 50/ 1991 privind executarea lucrarilor de constructii cu modificarile si complectarile ulterioare.- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor - cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un responsabil de mediu - cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, - un responsabil SSM ? responsabil cu sanatate si securitatea in munca, cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, se vor atasa: - Copii lizibile cu mentiunea ?cf cu originalul? dupa atestat si / sau legitimatie pentru RTE, necesare pentru dovedirea cerintelor minime .- Pt pers desemnat pt derularea contractului se vor prezenta CV-uri semnate in orig continand inf necesare pentru demonstrarea cerintelor minime.- Formularul nr. 12I - declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;AC isi rezerva dreptul de a solicita doc. care sa probeze exp similara a pers cheie., Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si
specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a
subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre
viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.
Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua
in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor
constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii
contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale Standardele de asigurare a calitatiiSe va prezenta copie legalizata sau in copie conforma cu originalul certificatul ISO 14001/2005 sau echivalent., Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
20
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 30.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 10:26