Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strazi comuna Livezile


Detaliu pentru invitatia numarul 347358
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LIVEZILE (PRIMARIA COMUNEI LIVEZILE)
Numar invitatie: 347358/27.05.2013
Denumire contract: Modernizare strazi comuna Livezile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LIVEZILE (PRIMARIA COMUNEI LIVEZILE)Cod fiscal: 4562117, Adresa: STR. PRINCIPALA NR.199, Livezile, Telefon: 0258 868120, Fax: 0258 868222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR.199, Livezile, Romania, cod postal: 517390, telefon: +40 258868120, fax: +40 258868222, persoana de contact: HORATIU HAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA NR.199, Livezile, Romania, cod postal: 517390, telefon: +40 258868120
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi comuna Livezile
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de modernizare a unor strazi din comuna livezile astfel: sat Livezile-strazilestr.Popescu, str. La Caldare, str. Gauanu si str. Scarus;sat Poiana Aiudului-str. Ses.Valoarea lucrarilor este de 389290 leila care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute 5%- respectiv 19464, 5 lei ceea ce reprezinta TOTAL valoare estimata 408754, 5 lei
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 408, 754.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 7785.8 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 3 luni de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO73TREZ0045006XXX000048 ? Trezoreria Aiud beneficiar Primaria Livezile CUI4562117.Garantia de participare se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu pina la data si orastabilite pentru deschiderea ofertelor;Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr.20 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, in situatiile prevazute la art 87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, ca nefondata, aut. contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, in conf cu preved art. 278^1, alin(1), lit b) din OUG 34/2006, suma de 3892.9leiGarantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului garantiei de participare , echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile lucratoare.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care este termenul de depunere a ofertelor.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?precum si in traducere in limba romana de traducator autorizat.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se va completa Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Irimie Octaviu Daniel, functia-primarOniga loan, functia-viceprimarCostan Radu, functia-consilier localHan Traian , functia-consilier local$osa Emanoil, functia-consilier localIrimie Iuonas, functia-consilier localPopa Dana , functia-consilier localMulea Petru Sebastian, functia-consilier local$imon Teodor, functia-consilier localMihacea Simion, functia-consilier localResponsabili cu achizitiaHan Horatiu Nicolae-inspector superiorCrainic Aurora-inspector superiorPopa Emilia-inspector superiorMuntea Petrina-inspector principalGligor Maria-bibliotecarPentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere - Formular 18 insotit de Anexa, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, respectiv codul CAEN corespunzator obiectului contractului. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila. Certificatul constator va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat de primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizataPersoane juridice/fizice straineSe vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri a ofertantului globala (operator economic saumembrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati trebuie safie in valoare de minim 760000Lei.Ofertantii vor utiliza ratele de schimb valutare medii anuale stabilite de catreBanca Nationala a Romaniei ? www.bnr.roOperatorul economic are obligatia de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea de documente care sareflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare (anexate formularului In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, maxim 2 contracte de lucrari demodernizari drumuri cu o valoare cumulata de minim 380.000 lei fara T.V.A. Se vor depune :1- Formularul 8 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani2-Lista cu principalele contracte similare va fi insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu ;, Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de minim urmatoarele utilaje: -Excavator pe senile/pneuri-1buc-Autogreder-1buc-Repartizator finisor mixturi asfaltice-1buc-Compactor autopropulsat cu rulouri -1bucSe va depune: 1- Formularul nr. 10 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.2) Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? dupa facturi/ Lista de inventar a obiectelor din dotare/alte documente care pot dovedi detinerea echipamentelor solicitate.b) Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere /contractelede inchiriere/acorduri de inchiriere /angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o altapersoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit a), c1) si d).Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 7 si 7.1 -Angajamentprivind sustinerea tehnica, Formularul nr. 1 si Formular nr.2 precum si Formularul nr. 4A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa dispuna de un minim de resurse umane considerate ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal despecialitate si experti care vor avea roluriesentiale in indeplinirea contractului)astfel: a) Sef santier ( absolvent al unei institutii de invatamant superior in domeniul de specialitate Drumuri siPoduri, cu diploma delicenta), cu experienta pe o pozitie similara inminim 1 contract.b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita pentru depunerea ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, conform Legii 10/1995;c) Responsabil tehnic cu calitatea cu experienta pe o pozitie similara inminim 1 contract similar.Se vor atasa: Formularul nr. 11 - Informatii generale privind angajatiiFormularul nr. 11.1 - Angajamentul ofertantului privind resursele umaneFormularul nr. 11.2 - Curriculum Vitae pentru specialistii angrenati incontract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si indeplinirea cerintelor precizate.Se vor prezenta diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute despecialistii angrenati in ontract , necesare pentru dovedirea cerintelor minime., Subcontractanti - In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuitvor fi realizate de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va atasa-Formularul nr. 13 - Declaratie privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti si specializarea acestora completat.-Acord de subcontractare ? acord preliminar de subcontractare cu partea din contract ce se subcontracteaza, datelecontractantilor si asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contract care-i revine spreexecutare (original). Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificareasistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care se atesta conformitatea cu standardele solicitate, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care se atesta conformitatea cu standardele solicitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 06:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer