Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare strazi comuna Magureni,judetul Prahova?


Detaliu pentru invitatia numarul 349018
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MAGURENI (PRIMARIA MAGURENI)
Numar invitatie: 349018/21.06.2013
Denumire contract: ?Modernizare strazi comuna Magureni, judetul Prahova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MAGURENI (PRIMARIA MAGURENI)Cod fiscal: R2844081, Adresa: JUD. PRAHOVA, LOC. MAGURENI, STR. PRINCIPALA, NR. 137, Magureni, Telefon: 0244.384203, Fax: 0244.384203
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. PRAHOVA, LOC. MAGURENI, STR. PRINCIPALA, NR. 980, Magureni, Romania, cod postal: 107350, telefon: +40 244203, fax: +40 244898, persoana de contact: Primaria Comuna Magureni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: JUD. PRAHOVA, LOC. MAGURENI, STR. PRINCIPALA, NR. 980, Magureni, Romania, cod postal: 107350, telefon: +40 244203, fax: +40 244898, persoana de contact: Primaria Comuna Magureni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare strazi comuna Magureni, judetul Prahova?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru executia ?Modernizare strazi comuna Magureni, judetul Prahova?, includ : a) Lucrari de constructie :1713873, 00 lei + capitolul ?diverse si neprevazute? (83603, 60 lei fara T.V.A ? 5, 00%)b) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de36 - 60 luniDescrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 713, 873 - 1, 797, 476.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 34.200, 00 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare si se poate constitui si prin virament bancar in contul auroritatii contractante, nr. RO56TREZ5355006XXX000703, deschis la Trezoreria Baicoi.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum de 7.898, 93 Euro, la un curs afisat de BNR in data de 28.05.2013 de 1 Euro = 4, 3297 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90, 00 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. (model Formular nr.1)In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, conform art 278^1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 17.138, 73 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(model Formular nr2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalPersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Prof. Gheorghe Iarca? Primar;Vlasceanu Elisabeta-Mihaela ? Viceprimar;Pirvulescu Violeta ? Secretar;Ilina Lili ? Contabi-sef;Apostolescu Vasile ? consilier local;Selaru ioan ? consilier local;Dragus Vasilica ? consilier local;Constantin Alexandru Oancia ? consilier local;Manea Ileana ? consilier local;Maricoiu Daniela Adriana ? consilier local;Nuta Steliana ? consilier local;Filip Traian ? consilier local;Maracineanu Aurel ? consilier local;Visoiu vasile ? consilier local;Nicodim Dumitru ? consilier local;Iarca Mircia ? consilier local;Dumitrache Vasile ? consilier local;Sichim Alexandru ? consilier local. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.(se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala/in domeniul obiectului contractuluiin ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 3427746, 00 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, care poate fi insotita, pentru confirmarea executiei de lucrari similare, de cel putin un document sau de maxim doua documente (contract(e)/proces-verbal(e) de receptie, etc.) prin care sa se confirme executarea lucrarilor: ? de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier ? lucrari de constructii de drumuri, in valoare de cel putin 1700000, 00 lei fara TVA., Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: ? laborator de incercari(de minim gradul II), cu profile corespunzatoare, pentru betoane, pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier ;? statie de mixturi asfaltice;? statie sortare agregate;? escavator, autobasculante, autogudronator, buldoexcavator, autogreder, cilindru compactor, repartizator pentru asternerea asfaltului, perie mecanica, autobetoniera., Cerinta nr. 3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului : a) Coordonator (manager) de proiectb) Responsabil calitatec) Inginer de drumuri si podurid) Sef santiere).RTE constructii de drumuri si podurie) Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM)f) Responsabil (manager) protectia mediului, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer