Achizitie publica - Modernizare strazi comunale, construire cresa (proiectare si executie)
Detaliu pentru invitatia numarul 291561
Comuna Nadrag (Consiliul Local al Comunei Nadrag)
Cod de identificare fiscala: 2483246
Adresa: P-ta Centrala nr.2, Nadrag
Telefon: 0256-328304
Fax: 0256-328304
Denumire invitatie: Modernizare strazi comunale, construire cresa (proiectare si executie)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari pentru obiectivul: PROIECT INTEGRAT: ?MODERNIZAREA STRAZILOR COMUNALE, CONSTRUIRE CRESA CU DOUA GRUPE, ACHIZITIE DE MATERIALE SI ECHIPAMENTE DESTINATE CONSERVARII SI PROMOVARII SPECIFICULUI LOCAL SI A MOSTENIRII CULTURALE, ACHIZITIE DE UTILAJE PENTRU INTRETINEREA DRUMURILOR IN COMUNA NADRAG, JUDETUL TIMIS?.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.04.2011 10:26
Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Nadrag, loc. Nadrag, Piata Centrala, nr. 2, judetul Timis
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante (Primaria Comunei Nadrag, loc. Nadrag, Piata Centrala, nr. 2, judetul Timis)
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 9, 711, 412 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl.priv.sit.person. a op.ec.;doc.conf.plat.tax.si impoz.loc.si bug.gen.cons.;cazier fisc.;cazier jud.;decl.calit.de part.la proc.;certif.de part.cu of.ind.;certif.constat.;formul.Inf.gen.(med.cifr.af.ult.3 ani-18000000 lei);scris.banc.confirm.fonduri(2500000 lei);formul.indent.fin.;decl.prest.serv.ult.3 ani;decl.lucr.ex.ult.5 ani;contr.serv.;contr.lucr.;pv-pred.doc.;p-v rec.lucr.;recom.(exp.sim.);decl.pers.resp.;doc.conf.relat.munca;CV;doc.conf.comp.si abil.;decl.ef.med.an.pers.angaj.(pers.conduc., experti cheie, pers.munc.calif.);decl.util., instal., echip.;doc.conf.dispon.si funct.echip.(dotari minime);decl.subcontr.;inf.subcontr.;ISO 9001/echiv.;ISO 14001/echiv
din SEAP, atasat prezentei invitatii de participare; cuantumul garantiei de participare: 180000 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Termenul de interventie si de remediere a defectiunilor in perioada de garantie
25
Descriere: Ofertantul va prezenta planul propriu de interventie si remediere in cazul aparitiei unor defectiuni, valabil pe toata durata de garantie acordata lucrarilor.Planul de interventie va cuprinde modalitatea efectiva de realizare a interventiei, prin scoaterea in evidenta si justificarea termenului de interventie (timpul necesar deplasarii echipei de interventie la locul unde s-a produs defectiunea semnalata).Planul de remediere va cuprinde modalitatea efectiva de remediere a defectiunilor, prin scoaterea in evidenta a posibilelor defectiuni ce ar putea sa aparain perioada de garantie si justificarea termenului de remediere a acestora.Termenul va fi exprimat in zile calendaristice.
Planificarea, succesiunea si durata activitatilor si etapelor
18
Descriere: Ofertantul va prezenta Planificarea, succesiunea si durata activitatilor si etapelor, luandu-se in considerare si timpul necesar pentru mobilizare (grafic Gantt), cu evidentierea momentelor semnificative si utilizarea resurselor pentru fiecare etapa, in raport cu necesitatea atingerii rezultatelor.Graficul Gantt trebuie sa contina toate activitatile si etapele din cadrul ofertei, intocmita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.Acest factor va fi defalcat si punctat conform structurii cadru precizate in fisa de date a achizitiei.
Durata de executie a contractului
17
Descriere: Acest factor va fi defalcat si punctat astfel: - Durata prestarii serviciilor de proiectare ? punctat cu maxim 8 puncte;
- Durata executiei lucrarilor ? punctat cu maxim 9 puncte;