Achizitie publica - MODERNIZARE STRAZI DE INTERES LOCAL IN COMUNA CALUGARENI CU SATELE CALUGARENI SI HULUBESTI , JUDETUL GIURGIU
Detaliu pentru invitatia numarul 341011
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341011/14.12.2012
Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI DE INTERES LOCAL IN COMUNA CALUGARENI CU SATELE CALUGARENI SI HULUBESTI , JUDETUL GIURGIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Calugareni (Primaria Comunei Calugareni Giurgiu)Cod fiscal: 5798613, Adresa: Comuna Calugareni Judetul Giurgiu, Calugareni, Telefon: 0246/281313, Fax: 0246/281313
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI DE INTERES LOCAL IN COMUNA CALUGARENI CU SATELE CALUGARENI SI HULUBESTI , JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: modernizare strazi in lungime totala de 2.055 km
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 338, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
26700 lei.Durata de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire este conform art. 86 din HG 925/2006.Ofertantul va pua la cunostinta ca in cazul formularii unei contestatii pe care CNSC o va respinge autoritatea contractanta ii va retine din garantie suma prevazuta la art 278~1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006. In situatia in care se opteaza pentru deduceri succesive modalitatea se completeaza cu prev, HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea Declaratiei de eligibilitate. Prezentarea Declaratiei de neincadrare in prevederile art 181/OUG 34/2006 actualizata. Prezentarea Declaratiei de neincadrare in prev art 69~1 din OUG 34/2006. Persoanele cu atributii in derularea procedurilor de achizitii publice sunt: Voinea Marin- primar, Iordache Marinica - viceprimar, Patrana Radu oontabil, Gheorghe Scarlat - Secretar, Consilieri: Epure Daniel Petrisor, Gurgusan Doru, Iordache Dumitru, Iordache Marinica, Mazilu V.Sorinel, Militaru Paul, Odirin Sandel, Oprea Marin, Paun Constantin, Popescu Mihai, Puicalau Paul, Tuculan Ionel, Valeanu Neculai, Vasile C-tin Aurelian, Voinea Costel Prezentarea declaratiei de participare cu oferta independenta conf Ord ANRMAP nr 314/2011 Prezentarea Certificatului de atestare fiscala ANAF in original sau in copie conforma cu originalul care sa ateste lipsa datoriilor catre bugetul consolidat al statului pentru luna anterioara participarii la procedura de achizitie publica( a datei limita de primire a ofertelor) Prezentarea Certificatului de atestare fiscala de la Directia de Taxe si Impozite locale care sa ateste lipsa datoriilor in luna anterioara participarii la procedura. certificat constatator de la Registrul comertului care sa ateste denumirea ofertantului, sediul social, capitalul social, asociatii, obiectul de activivate si eventualele inregistrari privind insolventa.Certificatul poate fi prezentat initial si in copie conforma cu originalul, ofertantul avand obligatia ca inainte de a fi declarat castigator sa prezinte documentul in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu 2676000 leiPrezentarea copiilor dupa bilanturile contabile sau orice document relevant care sa ateste cifra de afaceri medie globala la 31 decembrie 2009, 2010 si 2011. Pentru alte monede se va lua in calcul cursul mediu BNR pentru anul in cauza.Prezentarea fisei de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara va consta in: ) o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;se vor completa formularele D si E, -ofertantii vor face dovada detinerii urmatoarelor utilaje: Autocisterna emulsieAutobasculantaAutogrederAutogudronatorAutopompa betoncilindru compactor vibratorRepartizator finisor mixture asfalticeStatie mixturiasfalticeStatie betoaneStatie sortare agregate sau contract cu un furnizor autorizat de agregateofertantii vor prezenta declaratia cu utilaje din sectiunea formulare -formular F, personalinginer constructor specialitatea drumuri si poduri- sef santier- Responsabil tehnic cu executia lucrarii autiorizat in domeniul contractului- manager calitate- manager mediuPentru personalul propus se vor prezenta copii dupa actele de studii, cartificate, diplome, legitimatii, CV-uri, declaratii dedisponibilitate si copii dupa contractele de munca sau prestari servicii. In cazul in care ofertantul nu prezinta copiile dupa contractele de munca are obligatia sa dea initial o declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator sa incheie contractele cu persoanele desemnate pana la semnmarea contractului de achizitie publica certificare in managementul calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica, certificare in managementul de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiaraOferta cu pretul cel mai scazut va primi 60 de puncte. Pentru alte oferte se va aplicaformula: punctaj oferta=pretul cel mai scazut/pret oferta x 60. ofertelor sub 85% din valoarea estimata sau, , in cazul in care in procedura de atribuire sunt cel putin 5 oferte care nu sunt considerate inacceptabile si/sau neconforme, atunci cand pretul ofertat reprezinta mai putin de 85% din media aritmetica a ofertelor calculata fara a se avea in vedere propunerea financiara cea mai mica si propunerea financiara cea mai mare li se vor aplica prev art 36~1 din HG 925/2006
durata de executie
25
Descriere: Oferta cu cea mai scazuta durata de executie va primi 25 de puncte. Pentru alte oferte se va aplica formula : Punctaj oferta=durata cea mai scazuta / durata oferta x 25. Ofertele mai mari de90 zile vor fi respinse ca neconforme. Ofertele cu durata sub 30 de zile vor fi justificate prin alocari corespunzatoare de resurse umane si utilaje.Oertele sub 30 de zile nu vor fi punctate suplimentar
perioada de garantie
15
Descriere: Oferta cu cea mai lunga perioada de garantie va primi 15puncte. Pentru alte oferte se va aplica formula: Punctaj oferta = durata oferta / durata cea mai lunga x 15 Durata minima de garantie sub care oferta va fi declarata neconforma va fi de 24 de luni. Durata maxima peste care oferta nu va primi punctaj suplimentar va fi de 48 de luni
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 11:20