Achizitie publica - Modernizare strazi de pamant si modernizare pod peste Valea Ierii in Comuna Baisoara, judetul Cluj
Detaliu pentru invitatia numarul 328489
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328489/01.06.2012
Denumire contract: Modernizare strazi de pamant si modernizare pod peste Valea Ierii in Comuna Baisoara, judetul Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAISOARA (CONSILIUL LOCAL BAISOARA JUD. CLUJ)Cod fiscal: 5562093, Adresa: COM.BAISOARAJUD.CLUJ, Baisoara, Telefon: 333100, Fax: 333100, 333650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.BAISOARAJUD.CLUJ, Baisoara, Romania, cod postal: 407065, telefon: +40 0264-333660, fax: +40 0264-333650, persoana de contact: Comuna Baisoara, nr.153, jud.Cluj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM.BAISOARAJUD.CLUJ, Baisoara, Romania, cod postal: 407065, telefon: +40 0264-333660, fax: +40 0264-333650, persoana de contact: Comuna Baisoara, nr.153, jud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi de pamant si modernizare pod peste Valea Ierii in Comuna Baisoara, judetul Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari are ca scop executie lucrari publice pentru obiectivele de investitie: Lot 1: Modernizarea strazi de pamant in comuna Baisoara, judetul Cluj.Lot 2: Modernizare pod peste Valea Ierii (Virehoaie) in comuna Baisoara, judetul Cluj.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 797, 445 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de particip.este pentru: Lot 1 - 50.000 Lei;Lot 2 - 10.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de particip. este de 90 zile de la data limita de depunere a oferetelor. Se va constitui prin virament in contul RO50TREZ2195006XXX002167?Trez. Turda, Beneficiar: Comuna Baisoara, cod fiscal 5562093 -se prezinta OP in copie sau sub forma unui instrum. de garant. emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari- Formular 3 in original.Garantia de particip. se va returna de autorit. contractanta conf. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006. Ofertantul pierde garantia de particip, atunci cand se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.87, alin.1.In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar acesta a respins contestatia se vor aplica prev.art.278¹ din OUG 34/2006 cu toate modif.ult. Ofertantii care doresc sa benefic. de preved. Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile tuturor operat. economici implicati? Formular 4.
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec. este de 10% din val. contractului fara TVA si se constit. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari (Form.25), care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autorit. contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din HG 925/2006 ? modif. de HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conf. cu art 92, alin 4 din HG 925/2006? modif. de HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru loturile 1 si2Informatii si formalitat necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 10.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 11.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3) Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 9A.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant.4) Candidatul va prezenta o , ,Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006? - Formular 11A, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Luca Minodora SusanaViceprimar ? Ghib LiviuSecretar ? Rosa IoanContabil: Rosca VasileResponsabil achizitii publice: Moteoc DomnicaAcest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul).5) Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.6) Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.Certificatele constatatoare se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile.La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.Aceste documente se vor prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat .Nota: Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, va fi acceptata si o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. Pentru loturile 1 si 2Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1) Se va prezenta certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ONRC din care sa rezulte : - obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte: -obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure: inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, lucrari pentru: Lotul I: 1 ctr.de exe.constructii drumuri, similar ca natura si complexitate, cu o valoare de min.3250000 lei, fara TVALotul II: 1 ctr.de exe.constructie pod, similar ca natura si complexitate cu o valoare de min.540000 lei, fara TVA.Op.ec.va depune: Decl.privind listaprin. lucrari exe.in ultimii 5 ani Formular 14.Experienta similara Formular 15 din sectiunea formulare pentru ctr.prezentat ca si experienta similara.Se vor prezenta copii de pe parti relevante ale ctr.siPV de receptie laterminarea lucrarilor sau PV de receptie finale(daca este cazul) pentru ctr. prezentate ca experienta similara pentru lucrari, recomandari(Form.17) din partea unor beneficiari pentru lucrari similare care au fost solicitate ca cerinte minime, din care sa reiasa ca lucrarile au corespuns din pct.de vedere calitativ si au fost exe.in termen, in original sau copie leg.sau copie lizibila, semnata si stampila de reprez legal., Pt a ne asigura ca lucr vor fi term in termenii de exec impusi de catre proiectant conf legislatiei/ prevederilor tehnice in vig. si la stand. de cal. prev. op. ec. trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere) pentru exec. contrac. ce urmeaza a fi atribuit cel putin: Pentru lotul 1min.2 buc Cilindri Compactori lis ? lismin.2 buc cilindru compactorpe pneurimin.2 buc repartizator asfaltmin.1 buc statie de preparat mixturi asfaltice.min.1 buc statie de betoane.min.2 buc autobasculante ptr transport mixturi asfaltice.min.4 buc autobasculantemin.2 buc autogredermin.2 buc buldoexcavatormin.2 incarcator frontalmin.2 buldozer pe senilemin.2 buc excavator pe senile/pneuriOp.ec.va depune: Decl. privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune op.ec.ptr indeplinirea corespunzatoare a ctr-Formular 22.Dovada detinerii in proprietate/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie., ...Continuare lot 1Copie dupa lista mijloacelor fixe a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentru lucrare.Pentru echipamentele obtinute prin ctr.de inchiriere/leasing vor fi prezentate ctr.de inchiriere/leasing.Statia de asfalt/beton trebuie sa aiba autorizatie de functionare, inspectia tehnica valabila si trebuie sa detina autorizatie de mediu valabila. In cazul in care ofertantul nu detine in proprietate o astfel de statie trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatea de asfalt/beton necesara executie lucrarii In acest sens se va prezenta un contr. sau un precontr. de furnizare incheiat cu un producator de mixturi asfaltice/beton, prin contract de inchiriere sau de concesiune a unei statii., Pentru lotul 2min.1 buc autobasculantamin.1 buc excavator pe senilemin.1 buc motopompa de apamin.1 buc macaraua pe pneuriOp.ec.va depune: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Formular 22.Dovada detinerii in proprietate/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie. Se va atasa copie dupa lista mijloacelor fixe a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentru lucrare. Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere/ leasing vor fi prezentate contractele de inchiriere/leasing.Nota: Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament., Pt.Loturile 1 si 2Op.ec.trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un Laborator autorizat de I.S.C., corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa. Autorizatiile laboratorului trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare in vederea executiei lucrarilor. Atat contractul de colaborare/inchiriere incheiate intre ofertant si laboratorul respectiv, cat si autorizatia laboratorului, trebuie sa fie in vigoare la data depunerii ofertelor.Op.ec. va depune: Copie semnata si stampilata de catre ofertant, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa contractul de colaborare/inchiriere culaboratorul, certificatul de autorizare al laboratorului, eliberat de organele competenteIn cazul in care se oferteaza pentru unu sau mai multe loturi este suficient asigurarea accesului la un singur laborator, dar care sa fie autorizat pentru toate determinarile de laborator necesare executiei lucrarilor, Autoritatea Contractanta considera ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) : Lotul 1: -1 Sef santier - ing.spec.constructii rutiere, drumuri si poduri, exp.de cel putin 3 ani in dom. constructilor rutiere, drumuri si poduri.-1 Resp.tehnic cu executia cu atestat in dom.lucrarii ce urmeaza sa fie executate;
-1 Resp.cu controlul tehnic de calitate cu decizie de numire, in dom.lucrarii ce urmeaza sa fie executate-1 Ing.spec.constructii rutiere, drumuri si poduri, exp.de cel putin 2 ani in dom.constructilor rutiere, drumuri si poduri-1 Ing.TOPO sau serv.extern Topo.Pers.respectiva trebuie sa fie certificate/autorizata OCPI.-1 Resp.SSM sau serviciu extern SSM.Pers.respectiva trebuie sa fie certificate/autorizata.Lotul 2: -1 Sef santier-ing.spec.constructii rutiere, drumuri si poduri, exp.de cel putin 3 ani in dom.constructilor rutiere, drumuri si poduri., -1 Resp.teh.cu executia cu atestat in dom.lucrarii ce urmeaza sa fie executata;
-1 Resp.cu controlul teh.de calitate cu decizie de numire, in dom. lucrarii ce urmeaza sa fie executata.-1 Resp.SSM sau serviciu extern SSM.Pers.respectiva trebuie sa fie certificate/autorizata.Op.ec.va depune: Decl.privind info.de pers. Formular 19, CV si declaratie de disponibilitatea Formular 21 si anexa, copie dupa dipl, autorizatii detinute de personal, extras din reg.de evidenta al salariatiilor REVISAL/ctr.de colaborare/angajament.Se va permite si prezentarea unui angajament si doar daca este declarat castigator op.ec.va incheia ctr.individual de munca cu expertul propus.Nota: Se vor nominaliza pers.diferite pentru fiecare dintre pozitiile solicitate.Ofertele in care nu se vor nominaliza pers. diferite pentru fiecare pozitie vor fi respinse., Pentru Loturile 1 si 2Informatii privind asocierea: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Operatorul economic ca depune: Informatii privind asocierea Formular 6, acord de asociere Formular 7, Pentru Loturile 1 si 2Informatii privind subcontractantii: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum sidatele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Operatorii economici vor depune: Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora si anexa aferenta acestuia Formular 23.Acordul de asociere Formular24 - daca este cazul. Pentru Loturile 1 si 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent, Pentru Loturile 1 si 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului de management de mediu) sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P financiar (n) = [pret minim / pret (n)] x 60pret (n) = pretul ofertei ?n, ,
Perioada de executie a lucrarilor (in luni)
30
Descriere: a)Pentru cea mai mica perioada de executie, dar nu mai mica de 6 luni pentru lotul 1, respectiv 2 luni pentru lotul 2 , se acorda punctajul maxim = 30 puncteb) Pentru o alta perioada de executie decat cea prevazuta la lit a) se acorda punctajul astfel: Pperioada executie = termen exec. min /termen exec.(n) x 30 termen exec. min = cel mai mic termen de executie in lunitermen(n)= termende executie al oferteiin luni Daca perioadaminima de executie ofertataeste mai mica de 6 luni pentru lotul 1, respectiv 2 luni pentru lotul 2, in formula de calcul de la punctul b) termenul minim ofertat se va considera 6 luni pentru lotul 1, respectiv 2 luni pentru lotul 2Orice oferta cu un termen de executie a lucrarilor mai mare de 24 luni va fi considerata neconforma.Pentru perioade mai mici de 6 luni pentru lotul 1, respectiv 2 luni pentru lotul 2 nu se va puncta suplimentar urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Perioada de garantie acordata lucrarii (in luni)
10
Descriere: Punctajul se va acorda tinand cont de termenul de garantie dupa cum urmeaza: a)pentru cea mai lunga perioada de garantie se acorda punctajul maxim 10 de puncte; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x 10 Nota: Perioada de garantie acordata lucrarii reprezinta perioada maxima ce poate fi acordata de catreofertant, fata de perioada prescrisa in documentatia de atribuire, tinand cont de calitateamaterialelor folosite, performanta utilajelor si a calitatii executiei lucrarilor. Pentru perioade mai mici de 24 luni oferta va fi considerata neconforma, iar pentru perioade mai mari de 120 de luni oferta nu va fi punctata suplimentar urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. Daca durata maxima de garantie ofertataeste mai mare de 120 de luni, in formula de calcul de la punctul b) durata maxima a garantiei ofertata se va considera 120 de luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP de la sectiunea Documentatie de atribuire.Vizita in teren se poate efectua de ofertant la Data: 07.06.2012. Ora 11:00
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 08:44