Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRAZI DIN ORASUL SARMASU PRIN ASFALTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 320586
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA ORASULUI SARMASU
Numar invitatie: 320586/22.02.2012
Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI DIN ORASUL SARMASU PRIN ASFALTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ORASULUI SARMASUCod fiscal: 6405259, Adresa: Loc.Sarmasu, str.Republicii, nr.63, jud.Mures, Sarmasu, Telefon: 0265 421855, Fax: 0265 421018
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc.Sarmasu, str.Republicii, nr.63, jud.Mures, Sarmasu, Romania, cod postal: 547515, telefon: +40 265421855, fax: +40 265421018, persoana de contact: MARIA TATAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Orasul Sarmasu (Primaria Orasul Sarmasu)Strada Republicii, Nr.63, Localitatea Orasul SarmasuJudetul Mures, Cod postal 547515
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI DIN ORASUL SARMASU PRIN ASFALTARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari conform caietului de sarcini pentru ?MODERNIZARE STRAZI DIN ORASUL SARMASU PRIN ASFALTARE?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 870.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 9.677lei2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertei3. Modul de constituire a garantiei de participare: conformart. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Garantia de participare poate fi constituita si sub urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in favoarea Orasului Sarmasub)prin virament bancarin contul: Orasul Sarmasu, RO63TREZ4805006XXX001174, Trezoreria Ludusc)Ordin de plata vizat de banca, in contul Autoritatii Contractante ? care poate fi confirmat in momentul deschiderii ofertelord)Numerar, la casieriaOrasului Sarmasu4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabilaOfertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului Nr. 20 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat. In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006, adica suma de 4.263, 87 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 %, din pretul contractului de lucrari fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, prin retineri succesive sau prin orice alt instrument de garantare (conform art. 90 din HG 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - Completare Formularul Nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 - Completare Formularul Nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Sallai Imre ? viceprimar al orasului Sarmasu;
- Tatar Maria ? consilier superior in cadrul Serviciului Buget-Finante si Resurse Umane;
- Tornea Erzsebet Andrea ? consilier in Cabinetul Primarului;
- Salagean Traian - inspector principal in cadrul Compartimentului Agricultura, Cadastru si Fond funciar.- Kelemen Ioan Alexandru ? ispector asistent in cadrul Compartimentului Sistematizare Amenajarea Teritoriului;
- Preda Corina Elena Claudia, inspector asistent in cadrul Compartimentului Protectie Civila;
- Barsan Susana ? referent superior in cadrul Serviciului Buget- Finante si Resurse Umane;
- Fulop Catalina- consilier superior in cadrul Serviciului Buget- Finante si Resurse Umane;
- Ing. Mocean Ioan ? primar- Nasalean Violeta-Simona - Contabil sef- Rusu Maria - secretarCerinta nr.4Indeplinirea obligatiilor de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentruasigurarilesocialede stat(formulare tip elaborate de autoritatilecompetente din tara incare ofertantul este rezident). Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si trebuie sa rezulte din ele lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formularul Nr.4 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formularul Nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate;Certificatultrebuie sa fie emis emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Acestase depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, Atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Acestase depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico ? financiara: Copie dupa bilant contabil anul 2010, Cerinta nr. 2Informatii privind situatia economico ? financiara: Informatii generale -Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minimum950.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. impreuna cu anexa, Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratia pe propria raspundere privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor nominalizate, a diplomei/ certificatului/ documentului in baza caruia a fost desemnat expert pentru executarea contractului: .- Expert 1 ? Responsabil tehnic cu executia. Se va prezenta atestatul responsabilului tehnic cu executia valabil pentru acest tip de lucrari.- Expert 2 ? Inginer constructor specializarea constructii drumuri.- Expert 3 ? Responsabil cu atributii de control privind calitatea in constructii, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similara -Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea a maxim trei contractecu o valoare minima de 450.000 lei. Valoarea minima trebuie sa rezulte prin insumarea valorii contractelor prezentate ca experienta similar Se considera lucrari similare: lucrari de constructie/ modernizare strazi.Acesta trebuiesafieinsotita de: - Recomandare din partea beneficiarilor, certificare de buna executie din partea beneficiarului/clientului;
- Parti relevante din contractul de executie lucrari prezentat ca experienta similara si o declaratie de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare;
- Procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor si cea finala (daca este cazul) CertificatulSR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte., Certificatul SR EN ISO 14001:2004, sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP atasat prezentei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.03.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer