Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRAZI IN CARTIERUL MIHAI EMINESCU DIN ORASUL IERNUT, JUDETUL MURES


Detaliu pentru invitatia numarul 333472
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL IERNUT
Numar invitatie: 333472/10.08.2012
Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI IN CARTIERUL MIHAI EMINESCU DIN ORASUL IERNUT, JUDETUL MURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL IERNUTCod fiscal: 5584644, Adresa: str.1 Decembrie 1918, Ienut, judetul Mures, Iernut, Telefon: +40 0265471410, Fax: +40 0265471376
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI IN CARTIERUL MIHAI EMINESCU DIN ORASUL IERNUT, JUDETUL MURES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea urmatoarelor strazi in orasul Iernut: - Strada nr. 1 modernizare pe 160, 07 m- Strada nr. 2 modernizare pe 155, 67 m- Strada nr. 3 modernizare pe 50, 67 m- Strada nr. 4 modernizare pe 65, 72 m
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 238, 061 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 4700 Lei Constituirea garant. de participare: Aceasta se va constitui prin virament sau printr-un instrument de garant. emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2380.61 lei Garantia de participare se va exprima in lei . Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va fi eliberat de o banca sau societate de asiguraricu corespondent in Romania. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile.
Garantie de buna executie
Val. garantiei de buna executie e 10% din val contractului f TVA constituita prin instrument de garant emis de o soc bancara sau de asigurari sau retineri din facturile aferente.Contractatul va deschide un cont la disp AC la o banca agreata.Daca AC are calitatea de A C, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria din cadrul organului fiscal in administrarea acestuia un cont disponibil la dispozitia AC.Suma ce se depune de contractant in contul disponibil nu trebuie sa fie < 0.5% din contract.Pe parcursul contractului AC va alimenta acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite contractului pana la suma stabilita drept garantie de buna executie in documentatie.Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie in 5 zile dupa semnarea contractului.Daca ofertantul e IMM atunci va beneficia de o red. de 50% din val. garant de buna executie cf L 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie la art. Art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu atributii de decizii din cadrul autoritatii contractante: Nicoara Ioan-primar, Bircea Rares-Viceprimar, Dordea Laura-secretar, Titiu Zamfira-Sef serviciu buget finante, persoane care aproba bugetul local (consilierii locali-comisia economica): Pantea Constantin, Bircea Rares, Gyorgy Csaba, Demeter Elisabeta, Santa Vasile, Muresan Vasile, Nadrag Elemer Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul . Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 470000 lei., Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011), insotit de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 ani conform Formularului 12F din sectiunea formulare. Aceasta lista va fi insotita de o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a unui proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau proces verbal de receptie finala prin care sa se confirme executarea lucrarilor de drumuri in valoare de minim 238061.00 lei, fara TVA. Acest proces verbal va insotit si de o recomandare / document constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale, prezentata /prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din partea beneficiarului din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului si implicit de executie a lucrarilor., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele utilaje: -repartizor mixturi asfaltice ? 1 buc.; -compactor mixt 1 buc., -autogreder ? 1 buc -vibrocompactor cu rulouri netede ? 1 buc.; -statie de preparat mixturi asfaltice Pentru statia de preparat mixturi asfaltice se vor depune copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autorizatiile de mediu Totodata trebuie sa faca dovada existentei in proprietate sau existentei unui contract de colaborare sau existenta unui angajament de colaborare cu un laborator de gradul II autorizat pentru incercari., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in structura firmei a unui inginer specializarea CFDP, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor de drumuri si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ; pentru aceste persoane ofertantul trebuie sa prezinte CV-urile, diplomele de studii si atestatetele profesionale in acest sens precum si dovada angajarii acestuia indiferent de forma; contract de munca sau contract de colaborare sau angajament de colaborare, valabile la data depunerii ofertei, copie dupa registrul generat de programul REVISAL din care sa rezulte forma de angajarea acestora. Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare., Declaratie privind partea/partile din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari de drumuri., Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Mediu ISO 14001 cu specific de lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 07:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer