Achizitie publica - Modernizare strazi in comuna Apateu - Localitatile Apateu, Berechiu si Motiori ? ETAPA 1
Detaliu pentru invitatia numarul 348745
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348745/18.06.2013
Denumire contract: Modernizare strazi in comuna Apateu - Localitatile Apateu, Berechiu si Motiori ? ETAPA 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAAPATEUCod fiscal: 3519372, Adresa: APATEU , NR.364, Apateu, Telefon: 0257 /327 301, Fax: 0257 / 327 301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: nr.364, Apateu, Romania, cod postal: 317010, telefon: +40 257327301, fax: +40 257327301, persoana de contact: Marius Costea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi in comuna Apateu - Localitatile Apateu, Berechiu si Motiori ? ETAPA 1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se vor asigura cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in Documentatia tehnica, anexa la prezenta documentatie de atribuire: - lucrari de terasamente in localitatile Apateu (strazile 8A si 8B) si Berechiu (strazile 2 si 4)- lucrari de suprastructura in localitatile Apateu si Berechiu (strazile 8A si 8B) si Berechiu (strazile 2 si 4)- podete pe strada 4 din localitatea Berechiu- lucrari de marcaj/semnalizare rutiera pe strazile 8A si 8B din localitatea ApateuValoarea achizitiei: 330.806, 70 lei fara TVA, din care: a) Constructii: 315.054 lei fara TVAb) Cheltuieli diverse si neprevazute: 15.752, 70 lei fara TVAValoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute de 15.752, 70 lei fara TVA va fi decontata, doar daca apar, cheltuielile cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 806.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. ? 6.300 lei; pt. garantia de particip. constituita in alta valuta se va face echivalenta leu/valuta avand ca data de referinta data publicarii invitatiei de particip.; se va const. prin virament bancar, instr. de garantare/ordin de plata/fila CEC cu conditia confirmarii de banca emitenta si a oricaror prevederi legale incidente in materia instrumentelor de garantare/plata.Perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va depune in contul RO16TREZ0225006XXX000055 - Trezoreria Orasului Chisineu Cris.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din HG 925/2006, dc. garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, acesta tb. sa prev. una dintre modalitatile de executare precizate in textul de lege mentionat.Nota: Instrumentul de garantare emis de o soc.bancara/soc.de asigurari va trebui sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 278indice 1, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 278 indice 1, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006, suma de 3.150, 54 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA; se va constitui in maxim 3 zile lucratoare, integral printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care dev. anexa la contr. sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, cu aplic.art. 90(3) din H.G. 925/2006 si prev. H.G. 1045/2011.Daca. garantia se constit. printr-un instrument de garantare acesta tb. sa prevada dc. plata garantiei se va exec. conditionat, dupa constatarea culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat sau neconditionat la prima cerere a beneficiarului pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Se va restitui 70% din val.garantiei in 14 zile de la incheierea PV la term.lucrarilor dc nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei iar riscul pt. vicii ascunse este minim si 30% din val. garantiei la expirarea per. de garantie a lucr. exec.pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Costea Marius Ionel - Presedinte al Comisiei de evaluare2. Bondor Dan Florentin - Membru al Comisiei de evaluare3. Barbicioiu Florin - Membru al Comisiei de evaluare4. Tripa Petru - Membru supleant al Comisiei de evaluare5. Stefanut Florin - Membru supleant al Comisiei de evaluare6. Aurel Bondor ? Primar al Comunei Apateu7. Consilieri locali: Onita Ioan (Viceprimarul Comunei Apateu), Malita Ioan, Malita Petru, Mang Ioan, Rus Dorel, Tulcan Petru, Jurcoi Gheorghe, Belei Dan, Culda Ionel, Tulcan Daniel, Sarac Ioan, Misca Teodor, Botas Radu.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificatul de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 lit. a), c indice 1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1.Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c indice 1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 lit. a), c indice 1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1.Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. 1.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata cu un cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCMod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata mai sus indicata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata a carui cod CAEN este relevant in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cerinta obligatorie: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 630.000 lei (pentru persoanele juridice romane).Ofertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente.2. Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta documente/certificate/contracte care sa releve faptul ca in ultimii 5 ani ofertantii au mai executat lucrari similare (reparare/imbracare strazi, constructie de santuri si podete etc.) cu o valoare cumulata de cel putin 315.000 lei, fara TVA (valoare rezultata din maxim 2 lucrari executate).2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.3.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): a) 1 RTE in dom. constr. rutiere, drumuri, poduri, tunele(cf. art. 1, 4, 21 si 22 din HG 925/1995, cap. III din Ordinul MLPTL 777/2003 si Lg. 10/1995).Se vor depune: Atestatul si legitimatia de ?RTE" in dom.constr. rutiere, drumuri, poduri, tunele; Decl. de disponib.b) 1 responsabil tehnic cu calitatea.Se vor depune: Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data limita de depunere a ofertelor ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica.Mentiune: Se vor nominaliza persoane distincte pentru fiecare pozitie mai sus precizata.4) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.5. Cerinta obligatorie: Dc. ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prev. art. 45 din OUG 34/2006, si art. 11, alin.7 din HG 925/2006, cf.: ?AC nu are dr. de a impune indeplinirea unor crierii de calificare pt. eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontr. declarati se iau in consid. pt. partea lor de implicare in contr. care urmeaza sa fie indepl., dc. sunt prez. doc. relevante in acest sens?.Capac. tehnica si prof. va fi eval. in fct. de modul in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care disp. impreuna, contract. si subcontr. acestuia cf. contr. de subcontr. si preved. DA. Anterior semnarii contr., op. decl. castigator i se va sol. sa prez. ac. de subcontr. din care sa rez. partea din contr. pe care o va indepl. subcontr. (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.), precum si modul de utiliz. a resur. tehnice si umane.Dc. contr. de subcontr. sunt inch. in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dp. contr. si trad. leg. in lb. rom.6. Cerinta obligatorie: Dc. of. este dep. de o asociatie (consortiu), indepl. criteriilor de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in consid. a modului in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potriv. contr. de asociere.Asociatii vor tb. sa dep. imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la proc. de atribuire, din care sa rez. cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoric si procent din val. contr.), inclusiv modul de utilize. a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata exec. contr..Dc. acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dupa acorduri si traducerea in lb. rom. dp. acestea. Certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent) corespunzatoare aceluiasi cod CAEN relevant in raport cu obiectul contractului - in copie.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si ca din acesta reiese ca acesta va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 19:24