Achizitie publica - Modernizare strazi in comuna Holbav
Detaliu pentru invitatia numarul 336186
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336186/26.09.2012
Denumire contract: Modernizare strazi in comuna Holbav
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA COMUNA HOLBAVCod fiscal: 16399529, Adresa: Str. PRINCIPALA Nr. 39, Holbav, Telefon: 0268/483670, Fax: 0268/483669
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. PRINCIPALA Nr. 39, Holbav, Romania, cod postal: 507272, telefon: +40 268483670, fax: +40 268483669, persoana de contact: IOAN SORIN MUNTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Holbav, Str. PRINCIPALA Nr. 39, judetul Brasov , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi in comuna Holbav
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea a 4 strazi in comuna Holbav, in lungime totala de 567m
II.1.6) CPV: 45233330-1 - Lucrari de fundatie pentru drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 411, 442 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000 lei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: la caseria Primariei Comunei Holbav sau cu OP in contul Primariei Holbav RO34TREZ1375006XXX000458 deschis la Trezoreria Codlea judetul Brasov.Sau scrisoare de garantie bancara emisa de o banca din Romania.Autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de catre autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica.Garantia pentru participare, constituita de ofertantii a caror oferte nu au fost stabilite castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul / ofertantii ale caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Garantia de participare va fi atasata la plicul exterior (sau pe colet).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau prin retineri succesive la transele de plata.Scrisoarea de garantie bancara de buna executie va fi pusa la dispozitia autoritatii contractante inainte de data incheierii contractului de executie lucrari.In cazul retinerii succesive la transele de plata, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Municipiului Codlea iar suma initiala ce se depune de catre contractant in contul deschis nu poate fi mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea ? se solicita completarea Formularului 3 din Sectiunea ?Formulare si clauze contractuale?in original2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea ?Formulare si clauze contractuale? ? in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata.Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5.Certificat de cazier fiscal? in original sau copie legalizata6.Acord de asociere, daca este cazul ?in original7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform Formular 2 din Sectiunea?Formulare si clauze contractuale?8.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Anexa 1 din Sectiunea ?Formulare si clauze contractuale?9.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura cu/sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica sunt dl. Oprea Lucian Vasile - primar; Vladarean Ioan - viceprimar; Ciociu Vasile, Gligoras Iancu, Nica Gheorghe, Oana Gheorghe, Oltean Ioan, Oprea Gheorghe, Spirchez Stefan si Stoicheciu Florin - consilieri locali. Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial , din care sa rezulte faptulca: Certificatul constatator va prezenta faptul ca ofertantul are obiectul de activitate, activitatea 4211: "Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, autorizata;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Pentru persoane /juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul pe ultimul exercitiu financiar, 2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimul an.Cerinta minima obligatorieSe va prezenta minim 1 contract similar finalizat insotit de proces verbal de receptie a lucrarilor sau documentul constatator cu privire la indeplinirea obligatiilor contractuale care contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor? in copie certificata ?conform cu orginalul? de catre ofertant. ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate, pentru domeniul aferent contractului.ISO 14001 sau echivalent, in termen de valabilitate pentru domeniul aferent contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare pe SEAP, www.e-licitatie.ro; online la solicitare scrisa; pe CD la adresa A.C.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 08:57