Achizitie publica - Modernizare strazi in comuna Lunca Muresului-jud. Alba
Detaliu pentru invitatia numarul 322914
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322914/28.03.2012
Denumire contract: Modernizare strazi in comuna Lunca Muresului-jud. Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI LUNCA MURESCod fiscal: 4562433, Adresa: str. Garii. nr.303, Lunca Muresului, Telefon: 0258878121, Fax: 0258878347
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Garii. nr.303, Lunca Muresului, Romania, cod postal: 517405, telefon: +40 0258878121, fax: +40 0258878347, persoana de contact: Eugen Bradescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria comunei Lunca Muresului, str. Garii. nr.303, Lunca Muresului, jud. Alba, Romania, cod postal: 517405, telefon: +40 0258878121, fax: +40 0258878347
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi in comuna Lunca Muresului-jud. Alba
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de lucrari de reabilitare si modernizare a strazilor DC2-str. Garii-str. Mare, str. Mare, str. Garii situate in localitatea Lunca Muresului si care au o lungime totala de 2192m si care constau in refacere si asfaltare carosabil, refacerea podetelor si acceselor la proprietati precum si a acostamentelor
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 184, 066 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in suma de 20000 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 alin(1) lit.b) din OUG 34/2006 actualizata. In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu decatre liderul asocierii in numele intregii asocieri. Forma de constituire a garantiei de participare: a.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurare prezentata in original-model Formular 19b.Virament bancar cu OP in contul RO24 TREZ 0045 006X XX00 1318-Trezoreria Aiud, beneficiar Primaria Lunca Muresului, cod fiscal 4562435, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia formulata de contestatar autoritatea contractanta va retine acestuia suma de 4964.06 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica siasocierii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata si modificata de HG 1045 din 2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Se va completa pe modelul formularului anexat-Formular 1.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se va completa pe modelul formularului anexat-Formular2.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa pe modelul formularului anexat-Formular 4.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa pe modelul formularului anexat-Formular 3.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizataSe va completa pe modelul formularului anexat-Formular 4A.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie: Bradescu Eugen ? PrimarHirciaga Aurel-viceprimarBoc Cristina - Secretar PrimarieRusu Rodica?referentNegrea Cornel-consilierCerinta nr. 6Pentru persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Alte documente solicitate: ? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de lucrari Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificateCerinta nr. 2Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acestsens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2Cifra de afaceri anuala globala medie pe cel mult ultimiiii 3 ani (2011, 2010 si 2009)sa fie de minim 2 000 000lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Prezentarea declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, inultimii cinci ani, maxim 2 contracte de lucrari de reparatii/constructii drumuri cu ovaloare cumulata deminim 1.000.000 lei fara T.V.A.Dovada va fi insotita de recomandari din partea beneficiarilor contractelor prezentate ca experienta similara precum si copii dupa procese verbale de receptie partiala/finala/la terminarea lucrarilor, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa dispuna de un minim de resurse umane considerate ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii acontractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului)astfel: a) Sef santier (inginer, absolvent al unei institutii de invatamant superior indomeniul de specialitate Drumuri siPoduri, cu diploma de inginer / licenta).b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data deschideriiofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.c) Responsabil tehnic cu calitatea ., Cerinta nr. 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de minim urmatoarele utilaje: -Excavator pe senile/pneuri-1-autogreder-1-Buldozer pe senile-1-Compactor autopropulsat cu rulori-1-Repatizator finisor mixturi asfaltice-1, Subcontractanti - In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuitvor fi realizate de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeazasa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Asociati - In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociatva trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala aoperatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, indomeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificareasistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, anexa la prezenta invitatie, sau de le sediul sediul autoritatii contractante-Primaria comunei Lunca Muresului
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 19:09