Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - modernizare strazi in comuna Poeni


Detaliu pentru invitatia numarul 341746
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA POENI (PRIMARIA POENI)
Numar invitatie: 341746/15.01.2013
Denumire contract: modernizare strazi in comuna Poeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POENI (PRIMARIA POENI)Cod fiscal: 6853180, Adresa: comuna Poeni, judetul Teleorman, Poeni, Telefon: 0247457109, Fax: 0247457005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Poeni, judetul Teleorman, Poeni, Romania, cod postal: 147270, telefon: +40 247457109, fax: +40 247457005, persoana de contact: GHEORGHE ENE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria poeni, jud Teleorman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: modernizare strazi in comuna Poeni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: lucreri de modernizare strazi
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
100000 lei. Durata de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire este conform art. 86 din HG 925/2006.Ofertantul va pua la cunostinta ca in cazul formularii unei contestatii pe care CNSC o va respinge autoritatea contractanta ii va retine din garantie suma prevazuta la art 278~1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006. In situatia in care se opteaza pentru deduceri succesive modalitatea se completeaza cu prev, HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea declaratiei de participant la proceduraCompletarea declaratiei de eligibilitatecompletarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.181/OUG 34/2006completarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.69~1 din OUG 34/2006. Persoanele imputernicite sa ia decizii in legatura cu procedurile de achizitii publice sunt: Dinca Ion-primar, Ilcus Ionel - viceprimar, Clipcea Rodica - secretar, Bulacu Maria - contabil sef, consilieri: Marcu Alexandru, Oprea Constantin, Predusca Iulian, Ene Gheorghe, Botescu Danut, Miulescu Mihai, Voicu Lucian, Badea Vasile, Pantazi Marian, Dragulin Gheorghe.completarea declaratiei de participant cu oferta independenta conf ORD 314/2011 ANRMAPcertificat de atestere fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.certificat de atestere fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele certificat constatator de la Registrul comertului care sa ateste denumirea ofertantului, sediul social, capitalul social, asociatii, obiectul de activivate si eventualele inregistrari privind insolventa.Certificatul poate fi prezentat initial si in copie conforma cu originalul, ofertantul avand obligatia ca inainte de a fi declarat castigator sa prezinte documentul in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu 2 000 000 leiPrezentarea de orice document relevant care sa ateste cifra de afaceri medie globala la 31 decembrie 2010, 2011 si 2012. Pentru alte monede se va lua in calcul cursul mediu BNR pentru anul in cauza.Prezentarea fisei de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara va consta in: lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie pt. cele mai importante lucrari de drumuri.Aceasta lista va fi insotita de: dovada finalizarii totale sau partiale a minim unui contract - maxim 2 contracte de lucrari de drumuri in ultimii cinci ani in valoare totala de minim1250000 lei(valoarea maxima a unui contract subsecvent) .Prezentarea de copii dupa parti relevante din contracte ( denumirea partilor semnatare, obiect, pret, termen, semnaturi) insotite de procese verbale de receptie partiala sau totala si de recomandari, ofertantii vor prezenta dovada detinerii urmatoarelor utilaje: AutobasculantaAutogrederAutogudronatorAutopompa betoncilindru compactor vibratorRepartizator finisor mixture asfalticeStatie mixturi asfalticeStatie betoaneStatie sortare agregateOfertantul este direct raspunzator pentru starea tehnica a utilajelor, autorizatiile de functionare, licente de transport, etc, ,Personalinginer constructor specialitatea drumuri si poduri- sef santier- Responsabil tehnic cu executia lucrarii autiorizat in domeniul contractuluimanager calitatemanager mediuPentru personalul propus se vor prezenta copii dupa actele de studii, cartificate, diplome, legitimatii, CV-uri, declaratii de disponibilitate si copii dupa contractele de munca sau prestari servicii. In cazul in care ofertantul nu prezinta copiile dupa contractele de munca are obligatia sa dea initial odeclaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator sa incheie contractele cu persoanele desemnate pana la semnmarea contractului de achizitie publica certificare in managementul calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica, certificare in managementul de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara. Oferta cu pretul cel mai scazut va primi 50 de puncte, Pentru alte oferte se va aplica formula : punctaj oferta= pretul cel mia scazut/ pret oferta x 50
durata de executie
25
Descriere: oferta cu durata de executie cea mai scurta va primi 25 de puncte.Pentru alte oferte se va aplica formula: punctaj oferta=durata cea mai scurta/durata oferta x 25. Durata cea mai scurta sub care oferta nu va fi punctata suplimentar va fi de 10 zile.Durata peste care oferta va fi declarata neconforma va fi de 30 de zile
termen de garantie
25
Descriere: oferta cu cel mai lung termen de garantie va primi 25 de puncte.Pentru alte oferte se va aplica formula: punctaj oferta= termen oferta / termenul cel mai lung X 25. Termenul peste care oferta nu va primi punctaj suplimentar va fi de 48 de luni. termenul sub care oferta va fi declarata neconforma va fi de 24 de luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2013 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer