Achizitie publica - Modernizare strazi in comuna Stoenesti
Detaliu pentru invitatia numarul 329065
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329065/08.06.2012
Denumire contract: Modernizare strazi in comuna Stoenesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Stoenesti (Primaria comunei Stoenesti jud. Arges)Cod fiscal: 4122426, Adresa: Loc. Stoenesti, judetul Arges, Stoenesti, Telefon: 0722254764, Fax: 0248/550150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Stoenesti, judetul Arges, Stoenesti, Romania, cod postal: 117675, telefon: +40 722254764, fax: +40 248550150, persoana de contact: Doina Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria comunei Stoenesti jud Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi in comuna Stoenesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucari de modernizare strazi in comuna Stoenestilot 1.Constructiedrum pietruit acces izlaz Merii Doi si asigurarea scurgerii apelor meteorice in lungime aproximativ 1200m in satul Cotenestilot 2. IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA pe DC26 pod metal peste raul Dambovita ? Valea Cotenestilor si drum de interes local, lungime aproximativ 700m in satul Cotenesti, comuna Stoenesti, judetul Argeslot 3.IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA pe DC 27 sat Piatra (Caminul Cultural ? Platou Badulici) lungime aproximativ 1500m, in satul Piatra
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 945, 034 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1=4000 leilot 2= 6000 leilot 3= 8000 lei Forma de constituire este conform art 86/HG 925/2006 Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Forma de constituire este fie sub forma unui instrument de garantare conform art 90 din HG 925/2006, fie prin deduceri succesive cu respectarea prevHG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea declaratiei de eligibilitate disponibila la sectiunea formulareCompletarea declaratiei de neincadrare in prevederile art 181/OUG34/2006 disponibila la sectiunea formulareCompletarea declaratiei de participare cu oferta independenta la licitatie conform Ord ANRMAP nr 314/2011Completarea declaratiei de neincadrare in prevederile art 69~1 din OUG 34/2006Persoanele cu functii de decizie in derularea procedurilor de achizitii publice sunt: Primar: Marin Ion, Viceprimar: Luca Ion, Secretar: Stroe Lidia Contabil: Ionescu Doina consilieri: Anculescu Anton» Ciubuc Iulian» Ciurea Ion» Ciurea Iosif» Litoi Gheorghe» Luca Ion» Negulet Adrian» Negulet Anton» Peca Silvia» Pojala Alin» Vasile Gheorghe» Vlad Adrian» Vrabie George Doru Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara datei limita de primire a ofertelor Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data limita de primire a ofertelor(in original sau copie ); In situatia in care ofertantul desemnat castigator a prezentat documentul in copie acesta va fi notificat sa prezinte documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivel minim impus: Realizarea unei cifre de afaceri medii globale anuale pe cel mult ultimii 3 ani egala sau mai mare de : - 400000 lei pt lot 1- 600 000 lei pt lot 2- 800 000 lei pt lot 3. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat. Cursul de schimb pentru alte valute va fi cursul mediu BNR din anul respectiv.Prezentarea bilanturilor contabilePrezentarea fisei de informatii generale cu cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara pentrulot 1 = min un contract max 3 contracte in valoare totalade minim 200 000 lei fara TVA pentru lucrari de drumurilot 2 = min un contract max 3 contracte in valoare totalade minim 300 000 lei fara TVAlot 3=min un contract max 3 contracte in valoare totalade minim 400 000 lei fara TVApentru lucrari de drumuricopii dupa elemente relevante din contractele de executie( parti, pret, termen, obiect, semnaturi) insotite de recomandari si procese verbale de receptie totala sau partiala, utilaje pentru: lot 1- autogreder, autobasculanta, buldoexcavator, cilindru compactor pneuriLot 2 si 3 - autogreder, autobasculanta, buldoexcavator, cilindru compactor lis, cilindru compactor pneuri, repartitor mixturideclaratie utilaje disponibila la sectiunea formulare, personal pentru toate loturile- inginer drumuri si poduri sef santier-responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii de drumurideclaratie cu efectivele medii de personal din ultimii trei anideclaratie cu personalul tehnic de specialitate propusCV-uridiplome si atestatecontracte de munca , prestari servicii sau declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se obliga in situatia in care va fi declarat castigator ca va incheia contractele cu personalul propus inainte de semnarea contractului de executie.- responsabil cu controlul calitatii/manager calitate- responsabil mediu/ manager mediudeclaratie cu efectivele medii de personal din ultimii trei anideclaratie cu personalul tehnic de specialitate propus CV-uri diplome si atestatecontracte de munca , prestari servicii sau declaratie pe proprie raspundere, angajamente de participare Certificare ISO 9001/2008 sau echivalent pentru lucrari de drumuri, certificare ISO 1400/2005 sau echivalent pentru lucrari de drumuri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 20:48