Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare strazi in comuna Traian Vuia, localitatea Susani, jud. Timi??


Detaliu pentru invitatia numarul 353324
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TRAIAN VUIA (PRIMARIA COMUNEI TRAIAN VUIA)
Numar invitatie: 353324/03.09.2013
Denumire contract: ?Modernizare strazi in comuna Traian Vuia, localitatea Susani, jud. Timi??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TRAIAN VUIA (PRIMARIA COMUNEI TRAIAN VUIA)Cod fiscal: 4357848, Adresa: COMUNA TRAIAN VUIA, SAT SUDRIAS, NR. 163A, JUDETUL TIMIS, Traian Vuia, Telefon: 0256324479, Fax: 0256324479
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TRAIAN VUIA, SAT SUDRIAS, NR. 163A, JUDETUL TIMIS, Traian Vuia, Romania, cod postal: 307438, telefon: +40 256324479, fax: +40 256324479, persoana de contact: IOSIF VALERIU BARBONI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA TRAIAN VUIA, SAT SUDRIAS, NR. 163A, JUDETUL TIMIS, Traian Vuia, Romania, cod postal: 307438
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare strazi in comuna Traian Vuia, localitatea Susani, jud. Timi??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare strazi in comuna Traian Vuia, localitatea Susani, jud. Timi? prin amenajare strazi, rigole si trotuareContractul prevede un procent de 5% din valoare pentru cheltuieli diverse si neprevazuteValoarea cheltuielilor directe si neprevazute este de 106.169 Ron fara TVA
II.1.6) CPV: 45233160-8 - Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 229, 553 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 21.233 lei in conformitate cu art.43.alin.2 lit a din OG 34/2006. In cazulofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri garantia de participare se reduce la 50%.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a oferte. Modul de constituire: se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantumul precizat si valabil pe perioada de valabilitate a ofertei. oferteiIn cazul depunerii unei contestatii la CNSC si respingerii acesteia ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare Cursul de schimb care se va lua in considerare pentru echivalenta leu/valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contract, depunere la casieria autoritatii contractante a unor sume numerar, retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale; In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la o societate bancara agreata de ambele parti, cont aflat la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala minima care se depune de catre contractant este de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Contul mentionat este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )2). Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4A )3). Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )?Persoane aflate in conducerea AC in ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Barboni Iosif Valeriu - Primar, Crisciu Nicolae Sorin - viceprimar, Tomescu Nicolaie Doru - secretar, Subtire Marioara Elena - inspector4). Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente de la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor5). Certificatul de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente de la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localin luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor6). Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )7).Fisa de informatii generale, completareFormular nr. 7;8). Cazier judiciar al operatorului economic9). Cazier judiciar al administratorului/directorului generalIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5)-6), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - in originalPersoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru verificarea conformitatii, certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 2.123.384 lei.In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri acest indicator se reduce la jumatate-Curs leu/euro se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.- In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori cifra medie de afaceri poate fi indeplinita prin cumul.b) c)Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala? pentru anul 2012 sa fie 100%.In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori fiecare membru este obligat sa prezinte acest formular si sa indeplineasca acest criteriu.c)Acces sau disponibilitate la resurse negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare caree sa sigure un cash-flow de executie a lucrarii de minim 707795 lei pe o perioada de 3 luni de derulare a contractului, conform Ordinului 509/2011 al presedintelui ANRMAP;dovada accesului la disponibil se va face prin raportare la momentul semnarii contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Dotari tehnice: a) Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si alte dotari de care dispune operatorul economic considerate strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrarib) Se va prezenta lista acestora si modul de asigurare pe perioada derulariicontractului.2.Resurse umane: - declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere informatii privind asigurarea cu personal de specialitate3.Experienta similara: -lucrari similare executate in ultimii 5 ani-Ofertantul are obligatia de a face dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ani, a unui contract sau mai multe contracte cu valoarea cumulata de minim 2123384 fara TVAcare a avut ca obiect executia unor lucrari similare in concordanta cuspecificul lucrarii ce urmeaza a se executa; prin contract finalizat se intelege oricare dintre situatiile prevazute la art.14 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.- recomandarea/certificarea de buna executie dinpartea beneficiarului/ clientului respectiv4. Subcontractantii/asociatii- partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontractezeIn cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnico profesioanala invocand si sustinerea acordata decatre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza. ?Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organismeindependente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant astandardelor de asigurare a calitatii pentru executia lucrarilor similare, conform ISO 9001.- ? Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant astandardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare, conform ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen executie
20
Descriere: componenta tehnica
Termen de garantie
20
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.09.2013 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer