Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strazi in Comuna Valea Lupului, judetul Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 343877
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VALEA LUPULUI (PRIMARIA COMUNEI VALEA LUPULUI)
Numar invitatie: 343877/15.03.2013
Denumire contract: Modernizare strazi in Comuna Valea Lupului, judetul Iasi
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 15.03.2013 10:29)
Motive anulare:
Altele
Observatii: Procedura de atribuire se anuleaza conform art. 209 alin. 4 lit). b din OUG 34/2006 : lipsa clauze contractuale obligatorii in invitatia de participare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA LUPULUI (PRIMARIA COMUNEI VALEA LUPULUI)Cod fiscal: 16384625, Adresa: Iasi, str. Plaiesilor, nr.3, Bl. Q2, et. 4, ap. 19, Iasi, Telefon: 07426670624, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. DN 28, nr. 136, Valea Lupului, judetul Iasi, Romania, cod postal: 707410, telefon: +40 232272590, fax: +40 232277758, persoana de contact: Rotaru Ionela Alexandra - Compartimentul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Valea Lupului, str. DN 28, nr. 136, Valea Lupului, judetul Iasi, Romania, cod postal: 707410, telefon: +40 232272590, fax: +40 232277758
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi in Comuna Valea Lupului, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de drumuri pentru obiectivul de investitie inclus in cadrul proiectului "Modernizare strazi in Comuna Valea Lupului, judetul Iasi".Valoarea totala a lucrarii este de 1631300 lei fara TVA, din care 19000 lei cheltuieli de diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 631, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part. este de 32246 lei. Gar. de part se constituie conform HG 925/2006 art. 86. In cazul depunerii unei contest de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contest depusa autorit. contract. va retine din gar de part. in conformitate cu art. 278 ind. 1 lit.b) din OUG 34/2006 suma de 5392, 3 lei.date pentru constituirea gar de part: Trezoreria Municipiului Iasi RO07TREZ4055006XXX009389 cod fiscal al Comunei Valea Lupului 16384625In orice situatie dovada constituirii gar de part trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a gar de part este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul constituirii gar de part prin scrisoare bancara se va completa formularul 10.Garantia de part se va restitui in conformitate cu HG 925/2006 art. 88.Pentru situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta leu/valuta se va face la cursul valutar BNR din data de 06.03.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, conform art. 90 alin 3 din HG 925/2006, se va realiza prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ? conform art 180 din OUG 34/2006, se solicita pentru a demonstra ca ofertantul nu a fost condamnat pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda, spalare de bani ? formularul 1.b. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? se solicita pentru a demonstra solvabilitatea ofertantului ? formularul 2.c. Declaratie privind participarea cu oferta independenta, potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? formularul 2Ad. Declaratie privind inexistenta conflictului de interese ? se solicita pentru a vedea daca ofertantul are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau se afla in relatii comerciale, astfel cum sun acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoanle ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ? 2B. Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihailuc Dumitru-primar; Mihaila Iulian-viceprimar; Ilascu Mircea-contabil; Macarie Lacramioara-consilier juridic; Cordun Catalina-inspector;Rotaru Ionela Alexandra-consilier juridic; Carp Filip-inginer; Coliba Dan-inginer;Chelaru Gheorghe, Cordun Vasile, Dumitriu Gheorghe, Ababaei Mihai, Baitanu Gabriela, Axinte Rodica, Faliboca Dinu, Gavril Ioan, Munteanu Mihai, Marchitan Gheorghe, Cordun Valentina, Dumitriu Constantin-consilieri locali.e. Declaratii privind calitatea de participant la procedura ? formularul 12.f. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? se solicitapentru a demonstra ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.g. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? se solicita pentru a demonstra ca ofertantul si-a indeplinit obligatia de plata la bugetul general consolidat.h. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana. a. Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului care atesta faptul ca operatorul economic nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari de drumuri). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic clasat pe primul loc in urma evaluarii a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 1 612 300 lei ( valoarea estimata fara TVA)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se calculeaza prin raportare inversa dela data limita de depunere a ofertelor) ? completare formular 4., 2.12. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat si finalizat cu succes lucrari similare obiectului contractului, cerinta care se indeplineste conform art. 14 din Ordinul 509/2011.. Experienta similara poate fi dovedita prin prezentarea a maximum 2 contracte de lucrari similare obiectului contractului, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 1 612 300 lei? completare formular 4A. Se vor prezenta certificari de buna-executie pentru contractul/contractele prezentate din care sa reaiasa valoare, perioada, obiect, locul executiei lucrarii si ducerea la bun sfarsit., 3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? completare formular 6., 4.14. Autorizatii/certificate de atestare profesionala/legitimatiile aferente emise de MDLPL/MDRL/MDRT (aflate in termen de valabilitatela data limita de depunereaofertelor) pentru responsabilul tehnic cu executia si daca este cazulpentru responsabilul cu calitatea, iar in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careaia s-a realizat numirea; declaratii de disponibilitate (formular 7); acte de studii. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii care urmeaza sa fie executata;un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini; 1 inginer drumuri-poduri, cu experienta specifica in derularea de lucrari similare., 5. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Cerinta minima dotare tehnica: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de dotarile si utilajele necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune-contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie) ? completare formular 5., 6. Date generale privind subcontractantii, care vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG 34/2006 ? completare formular 9 si 2B. 1. Standarde de asigurare a calitatiiCertificatul SR EN ISO 9001 sau echivalent, 2. Standarde de asigurare a protectiei mediuluiCertificatul ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarilor
15
Descriere: Garantia acordata lucrarilor
Termenul de executie
15
Descriere: Termenul de executie
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer