Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA VIRCIOROG-ETAPA 2


Detaliu pentru invitatia numarul 336726
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VIRCIOROG
Numar invitatie: 336726/04.10.2012
Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA VIRCIOROG-ETAPA 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VIRCIOROGCod fiscal: 4650600, Adresa: LOCALITATEA VIRCIOROG NR.104, Varciorog, Telefon: 0359/407977, Fax: 0359/407977
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA VIRCIOROG NR.104, Varciorog, Romania, cod postal: 417620, telefon: +40 0359407977, fax: +40 0359407977, persoana de contact: VASILE COCIUBA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA VIRCIOROG NR.104, Varciorog, Romania, cod postal: 417620, telefon: +40 0359407977, fax: +40 0359407977, persoana de contact: VASILE COCIUBA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA VIRCIOROG-ETAPA 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract de achizitie publica cuprinde: 1.Santuri pereate Strada 1cu beton de ciment;2.Santuri pereate Strada 2 cu beton de ciment;3.Pentru Strada 3 se va executa: infrastructura si suprastructura strazii in lungime de 1.572 ml, santuri pereate cu beton de ciment, podete transversale FI 600-3 bucati, siguranta circulatiei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 876, 908 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare este de: 10.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita prin una din modalitatile de mai jos: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;
- prin virament bancar, va fi depusa in contul nr. RO68TREZ0765006XXX010709, cod fiscal 4650600, deschis la Trezoreria Oradea;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare la ofertare va fi respinsa.Garantia de participare se pierde in cazurile in care ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, - ofertasa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, - in cazul prevazut la art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Garantia se elibereaza pentru ofertantii declarati necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica, cu ofertantul/ofertantii ale carei/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Pentru ofertantul castigator dupa semnarea contractului de achizitie publica.Garantia de participare si Declaratia de incadrare in categoria I.M.M.-urlior se ataseaza ofertei la vedere, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor vor face dovada in acest sens, vor beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art.16.(Anexa nr. 19)
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.va repr.5% din val.fara tva a contr.conf.prev.art.90 din H.G.925/2006 si se va constit.prin una din modalitati: 1.scris.de garantie bancara(Anexa nr.17);2.instrum.de garant.emis in condit.legii de o societ.de asig.;3.retineri succesive(se vor avea in vedere prev.H.G.1045/2011)din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are oblig.de a desch.la Trezor.Statului din cadrul organ.fiscal competent in administ.acestuia un cont disponib.distinct la dispoz.aut.contr.Suma init.care se depune de contractant in contul deschis va fi de 0, 5% din pretul contract.Pe parc.indepl.contractului, aut.contr.urm. sa alimen.acest cont prin retin.success.in cuantum de 5% din sumele dator.si cuven.contractant.in baza factur.pana la concur.sumei stabil.drept gar.de buna exec.in doc.de atrib;In cazul ofertantilor din categ.intrepr.mici si mijlocii prev.in Legea nr.346/2004, gar.de buna exec.se constit.in procent de 50% din cuantum.preciz.mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conform Anexei nr. 6.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, conform Anexei nr. 7.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;3. Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local din luna precedenta depunerii ofertei- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei la bugetul general consolidat. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii din luna precedenta depunerii ofertei;
-Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei, la bugetul local. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu din luna precedenta depunerii ofertei.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Se va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea O.M.F.P. nr.752/2006 privind procedura de eliberare a certificatelor de atestare fiscala pentru persoane juridice si fizice.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Anexei nr. 5.5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 (evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006, conform Anexei nr. 8.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul, si de subcontractanti; Cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ?Cociuba Vasile, Viceprimar-Braica Dumitru, contabil-Stef Aurora, secretar ?Tont Viorel; Comisia de licitatie: Braica Dumitru-presedinte, Breje Monica, Rat Adrian Traian; Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante-consilieri locali: Abrudan Maria, Moza Florian, Albu Viorel, Sandor Gheorghe, Ungur Florin, Florea Teodor, Serghisan Cornel, Mot Aurel Petru, Vuscan Ioan Cristian, Blaga Aurel. Acest document se va depune si de eventualii subcontractanti.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Anexei nr. 4. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul supus ofertarii, in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul dintre asociati sa fie autorizat pe domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de atribuire.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs)trebuie sa fie de minim 1.700.000 lei.Se va prezenta o Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (fara a se lua in considerare anul in curs). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de cel putin 1.700.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: - Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor)insotita de certificari (documente/proces verbal/contract/parti relevante de pe contract etc.) de buna executie pentru cele mai importante lucrari, insotita de minim un contract sau maxim doua contracte cu o valoare de cel putin 850.000 lei fara TVA., Continuare experienta similara: Cerintele de mai sus se considera ca sunt indeplinite, daca sunt prezentate urmatoarele documente: -lista cuprinzand lucrarile similare, pentru cele mai importante lucrari in original;
- copie/copii conform cu originaluldupapartile relevante din contractul/contractele care dovedesc experientasimilara, insotit/insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul, a carei/caror valoare sa fie de cel putin850.000 leifara TVA (valoarea mentionata va fi realizata din unul sau maxim doua contracte), SAU, Continuare experienta similara: SAU- recomandare/recomandari din partea beneficiarilor, in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Recomandarea/recomandarile trebuie sa se refere cel putin la urmatoarele: denumirea, sediul, persoana de contact a autoritatii contractante, denumirea, sediul, cod fiscal, denumirea si obiectul contractului, calitatea de participant in indeplinirea contractului, pretul initial si final al contractului, litigiile aparute, durata de executie conform ofertei, data si numarul contractului, calitatea lucrarilor. (Anexa nr. 12), SAU- copie/copii dupa procesul verbal/procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, semnat si stampilat de beneficiarul lucrarii, conform HG 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora.Se va respecta Ordinul 509/2011., Utilaje: Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari.Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere)de laoperatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului., Personal: Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate: Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului.: -responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana- responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana., Continuare personal: Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului.: Responsabil tehnic cu executia cel putin o persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, -copiaatestatului si a legitimatiei RTE, cu termen de valabilitate, -copia certificata pentru conformitate cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului;, Continuare personal: Responsabil cu controlul calitatii, cel putin o persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: -curriculum vitae, -copia contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat alofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, -decizia de numire a responsabilului cu controlul calitatii; Standarde de asigurare a calitatii: - certificat: SR EN ISO 9001sau echivalent.Se va prezenta certificat: SR EN ISO 9001sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie ?conform cu originalul?. Incazul asocierii unui grup de operatori economici, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Se va respecta art.196 din OUG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 17:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer