Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strazi in comuna Vulcana-Pandele, judet Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 330794
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VULCANA-PANDELE
Numar invitatie: 330794/29.06.2012
Denumire contract: Modernizare strazi in comuna Vulcana-Pandele, judet Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VULCANA-PANDELECod fiscal: 14932420, Adresa: sat Vulcana-Pandele , str. Principala , nr. 9, Vulcana-Pandele, Telefon: 0245/230422, Fax: 0245/230422
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Vulcana-Pandele , str. Principala , nr. 9, Vulcana-Pandele, Romania, cod postal: 137540, telefon: +40 245230422, fax: +40 245230422, persoana de contact: DANUT-ALIN CASANDROIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Vulcana-Pandele, sat Vulcana-Pandele , str. Principala , nr. 9, Vulcana-Pandele, judet Dambovita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi in comuna Vulcana-Pandele, judet Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare strazi in comuna Vulcana-Pandele, judet Dambovita, conform prevederilor Proiectului tehnic nr. 1A/CLVP-2008
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 109, 001 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 20.000 lei fara T.V.A., Moneda: lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile de la data termenului limita de primire a ofertelor, Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Garantia de participare se va constitui numai in lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante si/sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Valabilitatea garantiei de buna executie se va stabili la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180, 69 si 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?.2.cazier judiciar pentru persoana juridica (ofertant) prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Pentru persoanele juridice straine ? in vederea demonstrarii faptului ca nu se incadreaza in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180 69 si 69 indice 1, se vor depune documente edificatoare din acest punct de vedere, din tara de origine sau din tara in care operatorul economic este stabilit, cum ar fi: certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Aceste documente vor fi depusein traducere legalizataCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de probare1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2. - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?.2. Completarea si prezentarea certificatului prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului departicipare la licitatii cu oferta independenta. ? Formular 2.1.3. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original/copie legalizata/Copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).4. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original/copie legalizata/Copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;b.In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatiile publice locale pe teritoriul carora isidesfasoara activitatea (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru)c. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaCerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Mod de probareCompletare Formular3: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Cerinta obligatorie: Ofertantul sa fie inregistrat legal.Mod de probare1. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei sa se afle in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Ofertantul va trebui sa dovedeasca ca are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat domeniile de activitate supuse licitatiei, respectivpentru constructii codul CAEN 4211 ??Lucrari de constructie a drumurilor sau autostrazilor?In cazul unei asocieri, se solicita prezentarea acestor documente pentru fiecare asociat.Nota: a. Operatoriieconomici nerezidenti (straini) vor prezenta documente :1. Documente edificatoare ? copii dupa original si traducere certificata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile fata de data limita de depunere a ofertelor.2. Documente relevante emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa reiasa: denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii.Aceste documente vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Ofertantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din cele 2 optiuni: -in termen de 45 zile de la comunicarea rezultatului procedurii, vor prezenta dovadadeschiderii sediului permanent in Romaniaca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea acesteia la autoritatea fiscala competenta (original)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniu, pe ultimii trei anitrebuie sa fie de minim 2.200.000 lei pentru executie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - in ultimii 5 ani un contract similar finalizat (lucrari de constructii drumuri) in valoare de 1109000 lei, fara TVA, Dotare tehnica - Ofertantul trebuie sa detina urmatoarea dotare tehnica: 1-Statiede preparare mixturi asfaltice-automatizata cu autorizatie de mediu valabila (copie legalizata), raport inspectie valabil (copie legalizata) 2-Cilindru compactor terasament3-Cilindru compactor asfalt4-Buldozer senile5-Autogreder6-Autobasculanta7-Finisor asfalt8.Excavator pe senile9-Automacara, Capacitate profesionala - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: ? 1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri? 1 responsabil CQ?1 coordonator lucrari inginerCFDP cu experienta in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri de min. 3 ani Certificat din seria ISO9001 sau certificate echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie disponibila on-line
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer