Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATILE INEU SI HUSASAU DE CRIS IN COMUNA INEU, JUDETUL BIHOR


Detaliu pentru invitatia numarul 350421
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA INEU
Numar invitatie: 350421/15.07.2013
Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATILE INEU SI HUSASAU DE CRIS IN COMUNA INEU, JUDETUL BIHOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA INEUCod fiscal: 4935208, Adresa: LOCALITATEA INEU NR.7, Ineu, Telefon: 0259/347015, Fax: 0259/347015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA INEU NR.7, Ineu, Romania, cod postal: 417295, telefon: +40 259347015, fax: +40 259347015, persoana de contact: TOGOR DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA INEU NR.7, Ineu, Romania, cod postal: 417295, telefon: +40 259347015, fax: +40 259347015, persoana de contact: TOGOR DUMITRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATILE INEU SI HUSASAU DE CRIS IN COMUNA INEU, JUDETUL BIHOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract de achizitie publica cuprinde: Strazile propuse pentru modernizare se gasesc in localitatile Ineu si Husasau de Cris. Aceste strazi sunt urmatoarele: 1. strada Fizes 1 cu lungimea de 630 ml. strada Fizes 2 cu lungimea de 120 ml. strada Fizes 4 cu lungimea de 137, 40 ml, strazi apartinatoare localitatii Ineu;2. strada Romi cu lungimea de 247 ml. strada Olteanu cu lungimea de 390 ml. strada Studentului cu lungimea de 132, 45 ml. strada La Grajduri cu lungimea de 348, 48 ml. strada Nistor cu lungimea de 262, 27 ml. strada Padurarului cu lungimea de 1.037, 19 ml. strada Bisericii Penticostale cu lungimea de 328, 90 ml, strazi apartinatoare localitatii Husasau de Cris.Valoarea estimata totala este de 3.443.583 lei fara TVA conform devizului general al lucrarii, care cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute in procent de 5% reprezentand163.980 lei fara TVA, vaolarea estimata fara cheltuielile diverse si neprevazute fiind de 3.279.603lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 443, 583 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garant.de participare este: 60.000 lei.Perioada de valabil.a garant.pentru particip.va fi cel putin egala cu perioada de valabil.a ofertei. Gar.de particip.va fi constit.prin una din modalit.de mai jos: - printr-un instrum.de garantare emis in condit.legii de o societ.bancara ori de o societ.de asigurari, care se prezinta in original;
- prin virament bancar, va fi depusa in contul nr. RO62TREZ0765006XXX010720, cod fiscal 4935208, deschis la Trezoreria Oradea;In orice situatie, dovada constit.gar.de particip.trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschid.ofertelor.Conversia valorii aferente gar.de partic.constituita intr-o alta moneda se va face tinand cont de cursul valutar cu 5 zile inainte de data limita de depun.a ofertelor(curs valutar stabilit de BNR).Scrisoarea de garant.bancara pentru particip.cu oferta la proced.de atribuire a contr.de achiz.publica va fi prezentata pe modelul Anexei nr.20.Orice oferta care nu este insotita de gar.de particip.la ofertare va fi respinsa.Gar.de particip.se pierde(conf.art.87 alin.1 lit.a, b, c din HG nr.925/2006)in cazurile in care ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar.de buna exec. in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.- ofertasa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- in cazul prevazut la art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Gar.de partic.si Declaratia de incadrare in categoria I.M.M.-urlior se ataseaza ofertei la vedere, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor vor face dovada in acest sens, vor beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art.16.(Anexa nr. 22).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Modul de constituire si cuantumulgarantiei de bunaexecutie: Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului conform prevederilor art.90 din H.G. nr.925/2006 si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara ;2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari;3. retineri succesive (se vor avea in vedere prevederile H.G. nr.1045/2011) din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive in cuantum de 5% din sumele datorate si cuvenite contractantului in baza facturilor pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire;Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art.92 alin.4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute inLegea nr. 346/2004 cu modificarile ulterioare), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. Totodata se va avea in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conform Anexei nr. 7.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, conform Anexei nr. 8.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit.a), c1) si d).3. Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local din luna precedenta depunerii ofertei- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei la bugetul general consolidat. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii din luna precedenta depunerii ofertei;
-Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei, la bugetul local. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu din luna precedenta depunerii ofertei.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Se va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea O.M.F.P. nr.752/2006 privind procedura de eliberare a certificatelor de atestare fiscala pentru persoane juridice si fizice.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Anexei nr. 6.5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 (evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006, conform Anexei nr. 9.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul, si de subcontractanti; Cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ?Togor Dumitru, Viceprimar-Constantache Doru Catalin, Consilier finante-Lobont Sorina Teodora, Secretar ?Hadade Doina, consilier agricol-Filip Coriolan Vasile, consilier asistent social-Tomuta Felicia, referent finante-Gliga Dorina, referent sopecialitate finante-Todut Sanda Rodica, referent registru agricol-Matei Radu Mircea, casier-Moga Florica Rodica, consilieri locali: Buzle Ovidiu, Caba Florian, Chis Pavel Adrian, Ciuciu Marin, Cordovan Alexandru, Fazekas Ida, Fodor Gheorghe, Jurge Florin, Malan Radu Gheorghe, Petrasca Cristian, Pop Emil Ionel, Santa Ioan.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Anexei nr. 5.Obs. Incadrarea oricarui ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertei respective din procedura.7. Acordul/contracte de asociere (daca este cazul) ?se va completa Anexa nr. 10Documentele solicitate vor fi prezentate in una din variantele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, informatiile cuprinse in document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Operatorii economici nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, informatiile din acestea trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, iar in cazul documentelor care privesc atestarea (autorizatii, etc), acestea trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele straine se va solicita Certificatul de Rezidenta Fiscala sau o Declaratie valabile pentru anul in curs.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs)trebuie sa fie de minim 6.000.000 lei.Se va prezenta o Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (fara a se lua in considerare anul in curs). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de cel putin 6.000.000 lei.Pentru echivalenta leu/euro de va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.Informatii generale.Identificare financiara a ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani calculati de la termenul limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) a executat si dus la bun sfarsit lucrari similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maximum 2 contracte de lucrari similare obiectului procedurii, a caror valoare cumulata fara TVA va fi cel putin egala cu 3.279.000 lei.Prin lucrari executate si duse la bun sfarsit se inteleg: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau-lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor; sau-lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala-daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarii avute in vedere, precum si ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Continuare: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG nr.34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Resurse-Personal: Ofertantul va prezenta o Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, insotite de CV-uri semnate in original, diplome si/sau certificate si/sau atestari, extrase din Registrul General al Salariatilor-REVISAL.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a)un sef de santier;b) un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata;c) un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini;d) un inspector S.S.M.;Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de specialitate: -CV-uri semnate in original;
-diplome si/sau certificate si/sau atestari, etc.-extrase din registrul General al salariatilor-REVISAL si declaratie de disponibilitate pentru salariati/angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului., Resurse-Instalatii/echipamente: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de dotare tehnica necesara pentru indeplinirea contractului, indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie, contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie).Dotarea minima obligatorie, conform normativelor tehnice in vigoare (SR 174-1 si SR 174-2) si indicatorul de norme de deviz (D): -Statie de preparat mixturi asfaltice in conformitate cu STAS 174-2:1997/C1:1998 -1 bucata;
-Repartizator de mixturi asfaltice -1 bucata;
-Laborator de incercari autorizat de grad II, conform prevederilor Legii nr. 10/1995 art.15 si HG 808/2005 -1 bucata;Nota: In cazul in care ofertantul nu prepara ci achizitioneaza mixtura asfaltica, va prezenta un precontract de vanzare ?cumparare, sau angajament de punere la dispozitie in original. Se va prezenta copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate specifice categoriilor de lucrari ofertate, conform HG 808/2005. Cerinta nr.1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta certificat: SR EN ISO 9001sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinita de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere. In cazul unei asocieri, cerintele SR EN ISO 9001 trebuie indeplinite de fiecare dintre asociati.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca faptul ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr.2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Ofertantul va prezenta certificat: SR EN ISO 14001sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerinta privind asigurareastandardului de management de mediu vor trebui sa fie indeplinita de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere. In cazul unei asocieri, cerintele SR EN ISO 14001 trebuie indeplinite de fiecare dintre asociati.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2013 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer