Achizitie publica - Modernizare strazi in municipiul Galati, asfaltare strada Clabucet - proiectare cu executie
Detaliu pentru invitatia numarul 344389
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344389/27.03.2013
Denumire contract: Modernizare strazi in municipiul Galati, asfaltare strada Clabucet - proiectare cu executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi in municipiul Galati, asfaltare strada Clabucet - proiectare cu executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: sistematizarea strazii va cuprinde carosabil strada, trotuare, canalizare pe cca 100 ml si bransamentevaloarea estimata de 153.000 lei cuprinde: 10.000 lei valoare proiectare, 130.000 lei valoare executie, 13.000 lei cheltuieli diverse si neprevazute - reprezinta cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului.
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 2.800 lei. Modul de constituire a garantiei de participare -prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi atasata in SEAP. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este 1.400 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara, cu 5 zile, datei de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular nr. 4 (Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare Formular nr. 2; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr. 1; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular nr. 3; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Marius Stan, viceprimar - Florin Popa, viceprimar - Radu Cosca, city manager ? Vlaicu Aurel, consilieri primar - Bacalum Silviu, Pucheanu Ionut, Beraru Dan Dorian, director economic - Stamate Doina, director tehnic-Jalba Laurentiu Emilian, director economic adjunct- Campeanu Rodica, Pavlenco Violeta, Manu Mariana, Crivat Liliana, Ciocarlan Livica, Toporau Teofania, consilieri locali: Bugeag Gheorghe, Gavan Eugen, Paladi Gina, Vasoi Costel, Cristache Catalin, Dobrea Victor, Mihai Alin, Bucatanschi Mihail, Dima Cristian, Manoliu Mihai, Mihailov Raul, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Avramescu Marian, Malinovici Victor, Marian Alexandru, Bogatu Hristache, Cocu Desilia, Enache Cristian Sorin, Humelnicu Marius, Musat Carmina Liana, Rainea Nicolae, Zanfir Ilie;; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular nr. 5 (Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, c^1, d din OUG nr. 34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul);Certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data depunerii ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Se solicita cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, incheiati financiar (2010, 2011, 2012) - completare Formular 6. Pentru echivalenta leu/alta moneda se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budgetPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Lista cu personalul angajat de ofertant/de care poate dispune in derularea contractului -Formularul 11, Necesar minim de personal specializat- pentru executie de lucrari, 1 Responsabil tehnic cu executia in constructii rutiere, drumuri, poduri, 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala. Cerinta poate fi indeplinita si de o singura persoana; - pentru proiectare 1 verificator de proiecte atestat conform Legii 10/1995. Se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-uri ale personalului minim de specialitate, Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului -Formular 9. Necesar minim: autobasculanta, buldozer, cilindru compactor. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere(vanzare cumparare, leasing, inchiriere, angajament sustinator, alte documente), Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare (drumuri cu imbracaminti asfaltice si retea canalizare)executate din minim 1 sau maxim 2 contracte, in valoare totala deminim 130.000 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Lucrarile este necesar sa fi fost executate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor- completare Formular 8, Ofertantii vor face dovada prestarii in ultimii 3 anicalculati pana la data limita de depunere a ofertelor a cel putin unui contract de proiectare al carui obiect a fost prestarea unor servicii de proiectare pentru lucrari de drumuri si retea canalizare, prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa valoarea, perioada de prestare, beneficiari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 12:42