Achizitie publica - Modernizare strazi in Municipiul Oradea
Detaliu pentru invitatia numarul 354155
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354155/26.09.2013
Denumire contract: Modernizare strazi in Municipiul Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Parter, sala ghiseelor, ghiseul nr.10
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, sala mica/sala mare etaj 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi in Municipiul Oradea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare strada Lipovei , Modernizare strada Taberi Geza , Modernizare strada Tabacarilor ? tronson infundat, Modernizare strada Tiglarilor , Modernizare strada Crangului ? tronson strada Capsunilor-strada Uzinelor din municipiul Oradea, Modernizare strada Molidului, Modernizare str. Nojoridului ? tronson str. Episcop Vasile Hossu ? jonctiunea cu pasajul suprateran din zona str. Nojoridului si Modernizare strada Episcop Vasile Hossu;val.estimata: lot1=3150596, 25 lei fara TVAdin care 2.838.375 lei fara TVA (investitia de baza) + 28.383, 75 lei fara TVA ( Organizarea de santier) iar 283.837, 50 lei fara TVA cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 10% din val. inv. de baza;Iar lucrarile noi cu caracter repetativ ce vor putea fi achizitionate in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006 este in val estimata de 1.419.187, 50 lei fara TVA;LOT 2=756.166, 41 lei fara TVA din care 681.231 lei fara TVA (cheltuieli pentru investitia de baza) + 6.812, 31 lei fara TVA ( Organizarea de santier)iar 68.123, 10 lei fara TVAcheltuieli diverse si neprevazutein procent de 10% din val. inv. de baza;Iar lucrarile noi cu caracter repetativ ce vor putea fi achizitionate in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006 este in val estimata de 340.615, 50 lei fara TVA;LOT 3 = 736.662, 60 lei fara TVA din care 663.660 lei fara TVA (cheltuieli pentru investitia de baza) + 6.636, 60 lei fara TVA ( Organizarea de santier)iar 66.366 lei fara TVA, cheltuieli diverse si neprevazutein procent de 10% din val. inv. de baza;Iar lucrarile noi cu caracter repetativ ce vor putea fi achizitionate in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006 este in val estimata de 331.830 lei fara TVA;LOT 4= 881.986, 02 lei fara TVA din care 794.582 lei fara TVA (cheltuieli pentru investitia de baza) + 7.945, 82 lei fara TVA ( Organizarea de santier)iar 79.458, 20 lei fara TVA, cheltuieli diverse si neprevazutein procent de 10% din val. inv. de baza;Iar lucrarile noi cu caracter repetativ ce vor putea fi achizitionate in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006 este in val estimata de 397.291 lei fara TVA;LOT 5= 3.035.911, 05 lei fara TVA din care 2.735.055 lei fara TVA (cheltuieli pentru investitia de baza) + 27.350, 55 lei fara TVA ( Organizarea de santier)iar 273.505, 50 lei fara TVA, cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 10% din val. inv. de baza;Iar lucrarile noi cu caracter repetativ ce vor putea fi achizitionate in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006 este in val estimata de 1.367.527, 50 lei fara TVA;Optiuni: Lucr. similare repetative ce vor putea fi achiz. in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006 .
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 561, 322.33 - 12, 417, 773.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare aferent fiecarui lot este prezentat in Anexa B - Informatii privind loturile.Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea;3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urmase afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia(suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.a) si b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta lei/euro/alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul unei asocieri garantia de participare va fi constituita in mod obligatoriu de catre lider in numele asocierii.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractuluiin conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali -Unita Lucian ; Ritli Laszlo Csongor ; Felea Adrian Ioan ; Negrean Daniel Dumitru; Bonchis Ioan; Vulcu Daniel Sorin; Dan Octavian; Mohan Aurel George; Campan Ioan; Lascu Tudor Sebastian; Debelka Boglarka Lilla; Dulca Camelia Mariana; Popa Dan Lucian; Filimon Teofil Laviniu; Manea Mihai; Tau Ioan; Pasztor Sandor; Huszar Istvan Eric; Delorean Ion Iulius; Szabo Jozsef; Sarkozi Zoltan; Corches Dorin Octavian; Ile Cristian; Coste Marina Adelina; Gal Sorin Calin;
- Primarul Ilie Bolojan;
- Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- Eduard Florea - Director Directia Economica;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei;Consilierii: Iuliana Kadar, Budurean Cristian, Erika Pantis, Junea Mariana, Patcas Leontin , Krausz Viorica , Tivadar Mioara Aurelia , Oltea Diana Marc, Birau Diana , Adina Marge, Doina Romocea, Antoniu Dan, Iuliana Kocsis.ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-Cerinta nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Cerinta obligatorie: Cerinta nr.1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte : - cainformatiile cuprinse sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata.Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.Cerinta nr.2 solicitata doar pentru lotul 3: Documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului aferent lotului 3 ? Modernizare strada Crangului ? tronson strada Capsunilor- strada Uzinelor din municipiul Oradea?: Se vor prezenta in copie lizibila fata verso cu mentiunea ?conform cu originalul ?urmatoarele documente emise de AFER (Autoritatea Feroviara Romana), constand in: - Autorizatia de Furnizor Feroviar insotita de Agrementul Tehnic Feroviar pentru: Lucrari in zona de protectie si siguranta a caii ferate; Lucrari de constructii-montaj, intretinere si reparatii la instalatii SCB, TTR; Constructii, reparatii si intretinere trecerii la nivel de cale ferata;Lucrari subtraversare linii de cale ferata;Nota : In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul- detine autorizarea si agrementul tehnic solicitate si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea si agrementul tehnic respectiv; tertul nu poate sustine ofertantul, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, intrucat acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila;1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei?;Baza legala: (conform prevederilor HG 626/1995 completata si modificata cu HG 1561/2006, OG nr.60/2004 privind reglementarile referitoare la construirea , intretinerea, repararea si exploatarea cailor ferate , altele decat cele administrate de Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA ; H.G nr. 2299/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor OG nr.60/2004 )
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali sa fie mai mare sau celputin egala cu: - 5.700.000 lei pentru lucrarile privind Lotul I;
- 1.300.000 lei pentru lucrarile privind Lotul II;
- 1.300.000 lei pentru lucrarile privind Lotul III;
- 1.600.000 lei pentru lucrarile privind Lotul IV;
- 5.500.000 lei pentru lucrarile privind Lotul V;Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron;31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron.31.12.2012 ? 1 euro=4, 4287 ronPentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int- Euro foreign exchange reference rates) pentru data de 31.12 a anului pentru care au fost intocmite situatiile financiare respective .Documentul probant pentru demonstrarea criteriului este completarea declaratiei privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.6: Asocierea (daca este cazul), Cerinta nr.5: Subcontractantii (daca este cazul)Declaratia privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de lucrari, Cerinta nr.4: Tert sustinator(daca este cazul), Cerinta nr.3: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, din caresareiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia fiecarei categorii de lucrari aferent lotului pentru care se depune oferta, astfel: 1) Avand in vedere specificul lucrarilorde drumuri se impunenecesitatea detinerii de catre executantul lucrarilor (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat, precontract) sau alte forme de punere la dispozitie, a unei statii de mixturi asfaltice .2) Pentru executia acestor lucrari se impune si dovada detinerii unuilaborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment, autorizat ISC, in proprietate sau chirie, sau prezentarea unui contract de prestari servicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse.baza legala-conf. Hotararii 766/21.11.1997 actualizata, pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, coroborat cu prevederile art.15 din Legea 10/1995 privind calitatea in constructii si a Regulamentului de autorizare al laboratoarelor de analize si incercari in constructii aprobat prin HG nr. 808/2005, pentru lucrarile de terasament, infrastructura si asternere asfaltice in general, sunt necesare a se efectua incercari de laborator privind gradul de compactare, densitatea, etc. in vederea obtinerii calitatii prevazute de standardele si normativele in vigoare cu privire la calitatea lucrarilor de constructie de drumuri., Cerinta nr.2: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor care sa contina cel putinurmatorul personal atestat si specializat pentru executia lucrarilor: Cerinta obligatorie pentru fiecare lot in parte: -sef santier - inginer in specialitatea drumuri: minim 1 persoana ;
-responsabil tehnic cu executia atestat de MDRT, in domeniul II drumuri: minim 1 persoana;Pe langa personalul specializatpot fi pusi la dispozitie si alti experti pe care ofertantul ii considera necesari pentru atingerea scopului contractului.Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: a) Pentru personalul responsabil(sef de santier) cu indeplinirea contractuluise vor prezenta copiile continand mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite prin care sa se dovedeasca specializarea acestora conform cerintelor de mai sus si Angajamentul de participare- Declaratie de disponibilitate, prezentate cu semnatura originala a persoanelor implicate in indeplinirea contractului, conform Formularului anexat.b) Pentru responsabil tehnic cu executia (RTE) se va prezenta certificatul de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi conform Legii 10/1995 si Angajamentul de participare- Declaratie de disponibilitate, prezentate cu semnatura originala a persoanelor implicate in indeplinirea contractului, conform Formularului anexat., Cerinta nr.1: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertei, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Lotul 1 = ca a fost dusa la bun sfarsit cel putin o lucrare - maxim patru , avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, in valoare cumulata de minim: 2.860.000 lei fara TVA ;Lotul 2 = ca a fost dusa la bun sfarsit cel putin o lucrare - maxim doua avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, in valoare cumulata de minim: 680.000 lei fara TVA ;Lotul 3 = ca a fost dusa la bun sfarsit cel putin o lucrare - maxim doua avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, in valoare cumulata de minim: 670.000 lei fara TVA ;Lotul 4 = ca a fost dusa la bun sfarsit cel putin o lucrare - maxim doua avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, in valoare cumulata de minim: 800.000 lei fara TVA ;Lotul 5 = ca a fost dusa la bun sfarsit cel putin o lucrare - maxim patru , avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, in valoare cumulata de minim: 2.700.000 lei fara TVA ;Aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus, inclusiv dovada ca au fost executate lucrari de aceeasi natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate /lotului pentru care se demonstreaza experienta similara.Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor contine informatii referitoare la numarul si data contractului, obiect, pret, semnaturi.Nota: - In situatia in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in acesta perioada.- Pentru echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR. Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa atestefaptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurarea calitatii conform ISO 9001:2008 pentru executia de lucrari in domeniullucrari de drumuri sau echivalent., Cerinta nr.2 - Cerinte privind Standardele de protectie a mediului.Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatoriieconomici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN -ISO14001/2005 pentru executia de lucrari de drumuri sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2013 15:10