Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRAZI IN MUNICIPIUL PLOIESTI ? (proiectare si executie)


Detaliu pentru invitatia numarul 335764
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PLOIESTI
Numar invitatie: 335764/20.09.2012
Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI IN MUNICIPIUL PLOIESTI ? (proiectare si executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PLOIESTICod fiscal: 2844855, Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Telefon: 0244516699, Fax: 0244513829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Republicii, nr. 2, Intrarea C, parter, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244516699/480
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea B, etaj 3, Sala de sedinte. Reprezentantii ofertantilor vor avea imputernicire scrisa din partea societatii ofertante.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI IN MUNICIPIUL PLOIESTI ? (proiectare si executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza servicii de proiectare si executia lucrarilor de modernizare strazi, inclusiv canalizare, conform solutiilor aprobate din Studiile de fezabilitate
II.1.6) CPV: 45233300-2 - Lucrari de fundatie pentru autostrazi, sosele, drumuri si trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 856, 641 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 177.000 lei/88.500 lei(IMM);
- Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor- Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila. Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de formular anexat Fisei de date. Pentru virament bancar se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855. Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si parte din garantia de participare , respectiv suma de 8445, 66lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. - Returnarea garantiei de participare se va face in conformitate cu dispozitiile art.88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA; - Forma de constituire: integral, la incheierea contractului sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art. 90, alin. (1) sau (3) din H.G. nr. 925/2006; - Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta. Ofertantul va mentiona in Anexa la Formularul de oferta forma de constituire a garantiei de buna executie pentru care opteaza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (eligibilitate si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006): - completarea si prezentarea formularului 1 privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006;
-completarea si prezentarea formularului1a privind privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG nr.34/2006 ;
- prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - d-nul IULIAN BADESCU - Primarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul IULIAN LIVIU TEODORESCU - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul RAUL ALEXANDRU PETRESCU -Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Anca Agapie - Administrator Public al Municipiului Ploiesti;
- d-na Oana Cristina Iacob - Secretarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Mihaela Iamandi - Coordonator Directia Tehnic Investitii;
- d-nul Liviu Gheorghiu - Sef Serviciu Dezvoltare Cai Rutiere si Retele Edilitarere;
- d-na Simona Albu - Director Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Florina Popescu - Director Executiv AdjunctDirectia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Corina Ilinca - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte.Consilieri locali: Bazavan Iolanda, Bazavan Larisa, Bolocan Iulian, Botez George Sorin Niculae, Bozianu Nicoleta Catalina, Constantin Silviu Sorin, Dragusin Paulica, Dumitru Cristian, Eparu Ion, Horghidan Costel, Ionita Dan Aurel, Lupu Adrian Gelu, Mitu Augustin Constantin, Neagu Daniel Puiu, Nicolae Alexandri, Palas Alexandru Paul, Pana George, Petrescu Raul Alexandru, Popa Constantin, Popa Gheorghe, Sirbu Simion Gheorghe, Stanciu George, Stanciu Marilena, Socoleanu Marcel Radu, Teodorescu Iulian Liviu, Ursu Razvan Ion, Viscan Robert Ionut.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010: - completarea si prezentarea Formularului 3, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Persoane juridice/fizice romane: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor si executia lucrarilor supuse ofertarii (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data de depunere a ofertei, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 17.000.000lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor, Executarea in ultimii 5 ani de lucrari similare celor ce fac obiectul contractului, in valoare de minim 8.000.000lei fara TVA, in baza a maxim 3 (trei) contracte.Nota: In cazul prezentarii de contracte avand ca obiect proiectarea si executia de lucrari similare celor ce fac obiectul achizitiei, valoarea aferenta executiei lucrarilor similare trebuie sa fie de minim 8.000.000 lei fara TVA, Prestarea in ultimii 3 ani de servicii de proiectare similare celor celor ce fac obiectul contractului, in baza a maxim 3 (trei) contracte.Nota: In cazul prezentarii de contracte avand ca obiect proiectarea si executia de lucrari similare celor ce fac obiectul achizitiei, valoarea aferenta executiei lucrarilor similare trebuie sa fie de minim 8.000.000 lei fara TVA, Declaratia si Lista serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul de conducere, Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractului, Personal specializat - cerinte minime: -pentru proiectare- 3 proiectanti ? ingineri specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri;
- 2 ingineri/subingineri autorizati topo pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic.Pentru executie: personal specializat - cerinte minime: - 3 sefi de santier - ingineri specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri, care au coordonat doua proiecte similare ;
- 3 responsabili tehnici cu executialucrarilor in domeniul II?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele?;
- 3 ingineri/subingineri specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?- 1 responsabil Tehnic cu calitatea(CQ);
-20asfaltatori;
- 20 muncitori necalificati;
- 1 coordonator SSM (specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca)., Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Dotare tehnica: pentru proiectare - cerinte minime: - 1 buc. statie topo;
- program de proiectare CAD pentru predare documentatie tehnica (PT si DE);pentru executie - cerinte minime: - 1statie de mixturi asfaltice;
-1 autobetoniera;
-3 buc. autogredere;
-2 buc. repartizatoare mixturi asfaltice;
-echipament pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa;
- 4 buc.cilindru compactor (2 buc. pentru asfalt si 2 buc. pentru terasamente);
- 10 buc. autobasculanta 24 to;
- 10 buc. mai compactor;
- 6 buc. masina de taiat beton si asfalt pe o grosime de minim 20cm;
- 3 buc. masina de frezat asfalt latime minim 1m;
- 3 buc. buldoexcavator;
- 3 buc. excavator cu cupa;
- 2 buc. incarcator pe pneuri si/sau senile. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii, Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer