Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strazi in orasul Huedin.


Detaliu pentru invitatia numarul 326252
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASULHUEDIN
Numar invitatie: 326252/09.05.2012
Denumire contract: Modernizare strazi in orasul Huedin.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASULHUEDINCod fiscal: 4485642, Adresa: Str. Horea Nr. 1, Huedin, Telefon: 0264/351548, Fax: 0264/351564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Horea Nr. 1, Huedin, Romania, cod postal: 405400, telefon: +40 264351548, fax: +40 264351564, persoana de contact: EUGEN CZONDI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Huedin str. Horea Nr. 1, Huedin, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi in orasul Huedin.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scarificarea, reprofilarea si completarea structurii existente a strazilori cu piatra sparta, Asternerea unui strat de BAD25, de diferite grosimiAsternerea unui strat de uzura din beton asfaltic BA16 de diferite grosimiRealizarea acostamentelor din strat de balast de 9 cm grosimeRealizarea santurilori betonate pentru a asigura scurgerea apelor de pe partea carosabilaRealizarea de podete cu diferite diametre
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 451, 613 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 29.000 lei; - Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor - Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Garan?ia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca, plata garan?iei se va executa necondi?ionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declara?iei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin.(3), lit. b) din H.G. nr. 925/2006. Pentru scrisoare de garan?ie de participare se va utiliza modelul de Formular 8, anexat Fi?ei de date. Pentru virament bancar se va utiliza contul Ora?ului Huedin: RO 26TREZ2215006XXX000826 , deschis la Trezoreria Huedin, cod fiscal: 4485642. In aceasta situa?ie, suma aferenta garan?iei de participare trebuie sa se afle in contul autorita?ii contractante la momentul deschiderii ofertelor. - Autoritatea contractanta va retine garan?ia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situa?iile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare. - Dovada constituirii garan?iei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor ?i se va prezenta inafara plicului sigilat care con?ine oferta. - Returnarea garan?iei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizi?ii Publice, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
Cuantum: 8% din valoarea contractului, fara TVA; - Forma de constituire prin Scrisoare de garan?ie bancara de buna execu?ie : Formular nr.6integral, conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr.925/2006;Dovada constituirii garan?iei de buna execu?ie se va face in termen de cel mult 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta, sub sanc?iunea rezilierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declara?ie privind eligibilitatea prevazuta la art.180 din OUG 34/2006Formular 9- Declara?ie privind neincadrarea in situa?ia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006Formular 10- Certificate constatatoare privind indeplinirea obliga?iilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor catre stat ?i catre bugetul localNota: Se vor prezenta in original , in copie legalizata de notar sau copie vizibila cu men?iunea , ,conform cu originalul, ,Datala careexpira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal , cu modificarile ?i completarile ulterioare.- Certificat de participare la licita?ie cu oferta independentaFormular 24- Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 69^1 dinOUG 34/2006. Formular 23Nota; In vederea completarii acestei declara?ii, precizam ca persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt urmatoarele: - d-nul Mircea Moro?an ? Primarul Ora?ului Huedin;
- d-naGiurgiu Marinela ? Viceprimarul Ora?ului Huedin;
- d-naPandreaRodica ? Director Executiv Economic Ora?ul Huedin;
- d-nulCozea Dan ? Secretarul Ora?ului Huedin; Persoane juridice/fizice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor ?i execu?ia lucrarilor supuse ofertarii ?i faptul ca nu sunt incluse men?iuni cu privire laaplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei ?i cu privire la suspendarea temporaraa activita?ii, operanta in perioada de depunere a ofertelor ?i/sau de executare a contractului (in original /copie legalizata /copie vizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?);Prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul ? Formularul 3.)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din ?ara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie vizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, inso?ite de traducerea autorizata ?i legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obliga?ia de a prezenta aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani financiari incheia?i, sa fie de minim 2903226 lei, Prezentarea bilan?urilor contabile la datele de 31.12.2009, 31.12.2010 ?i 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele fiscale competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declara?ia ?i Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, calcula?i anterior datei limita de depunere a ofertelor, Executarea (finalizarea) in ultimii 5 ani, de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract in valoare de minim 1.451.613 lei fara TVASe vor prezenta copii de pe partirelevante din contract, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, semnat fara obiectiuni de beneficiar si /sau procesul vebal de receptie finala semnat fara obiectiuni de beneficiar, Ofertantul va asigura responsabil tehnic cu execu?iaSe va prezenta CV-ul persoanelor responsabile cu execu?ia care sa fie atestate in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate., Declara?ia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declara?ia ?i Lista privind utilaje, instala?iile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Respectarea standardelor de asigurare a calita?ii din seria SR EN ISO 9000 sau echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii, Respectarea standardelor de protec?ie a mediului din seria SR EN ISO 14000 sau echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer