Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRAZI IN ORASUL IERNUT, JUDETUL MURES


Detaliu pentru invitatia numarul 322263
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL IERNUT
Numar invitatie: 322263/20.03.2012
Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI IN ORASUL IERNUT, JUDETUL MURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL IERNUTCod fiscal: 5584644, Adresa: str.1 Decembrie 1918, Ienut, judetul Mures, Iernut, Telefon: 0265-471410, Fax: 0265-471376
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI IN ORASUL IERNUT, JUDETUL MURES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea urmatoarelor strazi in orasul Iernut: -strada 1 Mai : modernizare pe 600 m-stradaStefan cel Mare : modernizare pe 392 m-strada Horea : modernizare pe 714 m-strada Gheorghe Doja : modernizare pe 1330-strada Ady Endremodernizare pe 350 m-strada Crisan: modernizare pe 349 m
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 965, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de98.000, 00 Lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie la art. Art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: NicoaraIoan ? primar, Turcu Simona- viceprimar, Rus Adrian- secretar, Precup Calin - responsabil achizitii publice Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 8.500.000 lei In cazul in care operatorul economic a depus si inregistrat bilantul contabil aferent anului financiar 2011, acesta poate indeplini nivelul impus al cifrei de afaceri si prin raportare la ultimii 3 ani financiari respectiv 2011, 2010, 2009, Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii ani financiari incheiati (2010, 2009, 2008), insotite de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. In cazul in care operatorul economic a depus si inregistrat bilantul contabil aferent anului financiar 2011, si a indeplinit nivelul impus al cifrei de afaceri si prin raportare la ultimii 3 ani financiari respectiv 2011, 2010, 2009 acesta va depune bilanturile aferente ultimii 3 ani financiari respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 ani conform Formularului 12F din sectiunea formulare. Aceasta lista va fi insotita de o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a cel putin unui proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau a cel putin unui proces verbal de receptie finala prin care sa se confirme executarea lucrarilor de drumuri, de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa prezentei proceduri, in valoare de cel putin 4.965.720, 00 lei, fara TVA. Acest proces verbal va insotit si de o recomandare (formularul nr.4) / document constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale, prezentata /prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din partea beneficiarului din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului si implicit de executie a lucrarilor., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele utilaje: - repartizor mixturi asfaltice ? 1 buc.;
- compactor mixt 1 buc., - autogreder ? 1 buc - vibrocompactor cu rulouri netede ? 1 buc.;
- statie de preparat mixturi asfaltice minim 100 tone/ora. Pentru statia de preparat mixturi asfaltice se va depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autorizatia de mediu. Totodata trebuie sa faca dovada existentei in proprietate sau existentei unui contract de colaborare cu un laborator de gradul II autorizat pentru incercari., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in componenta echipei de lucru a minim unui inginer specializarea constructii de drumuri, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor de drumuri si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ. Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari de drumuri., Standarde de asigurare a protectiei mediului. Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 14001, cu specific de lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 22:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer