Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRAZI IN SAT. LOPADEA NOUA , COM. LOPADEA NOUA , JUD. ALBA


Detaliu pentru invitatia numarul 348421
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Lopadea Noua (Primaria Lopadea Noua Jud. Alba)
Numar invitatie: 348421/11.06.2013
Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI IN SAT. LOPADEA NOUA , COM. LOPADEA NOUA , JUD. ALBA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Lopadea Noua (Primaria Lopadea Noua Jud. Alba)Cod fiscal: 4561995, Adresa: Lopadea Noua, nr.283, Lopadea Noua, Telefon: +40 0258875245, Fax: +40 0258875245
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lopadea Noua, nr.283, Lopadea Noua, Romania, cod postal: 517395, telefon: +40 0258875245, fax: +40 0258875245, persoana de contact: Aurica Felicia Alexa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA LOPADEA NOUA , STR. PRINCIPALA , NR. 283 , COM. LOPADEA NOUA , JUD. ALBA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI IN SAT. LOPADEA NOUA , COM. LOPADEA NOUA , JUD. ALBA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE MODERNIZARE STRAZI IN LOC. LOPADEA NOUA , CONF. CAIETULUI DE SARCINI VALOAREA ESTIMATA ESTE DE 382.286 LEI , fara TVA , DIN CARE 19.208 LEI , CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE. IN EVALUAREA OFERTELOR COMISIA SE VA RAPORTADOAR LA VALOAREA OFERTEI FARA DIVERSE SI NEPREVAZUTE .
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 382, 286 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da . Cuantumul garantiei de participare este de 7.250 lei . Data la care se va face echivalenta garantiei de participare din lei in valuta , este data publicarii invitatiei de participare, la cursul comunicat de BNR. Se v-a retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278 ind. 1 , din OUG nr. 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile calendaristice , de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor..Forma de constituire a garantiei de participare : a) instrument de garantare emis in conditiisle legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original , in cuantumul si pt. perioada prevazuta in doc. de atribuire. b) prin depunerea la casieria unitatii contractante : - a unui ordin de plata in contul RO 95TREZ00424510220XXXXX, TREZORERIA AIUD , cod de inregistrare fiscala 4561995, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor ; - a unei sume in numerar . In oricare din cele doua situatii prevazute la pc. b , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tirziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor .
Garantie de buna executie
Da Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA , sau de 5% din pretul contractului fara TVA , in cazulIMM- urilor.Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar , daca partile convin , prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale . Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponobil distinct la dispozitia autoritatii contractante la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr. 1045/19.10.2011 , iar suma initiala care se v-a depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea . Se completeaza Formular 1. Vor fi prezentate : Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si taxeLocale , care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local .Certificatul se prezinta in original sau copielegalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trebuie sa prezintesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta .Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea aresediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat . Certificatul se prezinta in original sau copie legalizata la notariat sauxerocopie certficata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depune oferta .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 . Se v-a completa formular 2Certificat pentru participare cu oferta independenta , cf. Ordin nr. 314/2010.Se completeaza Formular 3.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratia pe propra raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69 , indice 1 , din OUG 34/2006Se completeaza Formular 4.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: ING. ALEXA FELICIA - CONSILIER , ING. MOLNAR GHEORGHE - CONSILIER , DR. INDREIU MARIAN CATALIN- PRIMAR , KISS ARPAD - VICEPRIMAR , BOLEA ANA - SECRETAR , BUDAI HAJNAL - CONTABIL, SZABO MAGDALENA - CONSILIER, IUGA IOAN- REFERENT , SZABO IMOLA - REFERENT , CORPODEAN IOAN - CONSILIER LOCAL , GILYENCSABA LAURENTIU - CONSILIER LOCAL , GYULAI STEFAN- CONSILIER LOCAL , GROZAV SORIN - CONSILIER LOCAL , KISS STEFAN- CONSILIER LOCAL , MOLDOVAN DANIEL - CONSILIER LOCAL , POJAR MIRCEA - CONSILIER LOCAL , SZABO DANIEL - CONSILIER LOCAL , SZABO FRANCISC- CONSILIER LOCAL , TURI ZSOLT - CONSILIER LOCAL.Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Se v-a prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in original , copie legalizata la notariat sau xerocopiecertificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantuluicorespunde obiectului proceduriiPersoane juridice / fizice straine >Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii .Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale , operatorul economic , va prezenta documente edificatoare princare sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica . Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate alofertantului corespunde obiectului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie minim 725.000 LEI.Cifra de afaceri solicitata este globala in conf. cu art. 185 lit. c din OUG 34/2006. Conversia cifrei de afaceri se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza;Anul 2010:4.2099 lei, Anul 2011 - 4, 2379, Anul 2012-4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica . 1.Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.2.Experienta similara. Se solicita prezentarea a cel putin unui contract sau mai multe , care insumate sa aibe valoarea de 350.000 lei . In vederea sustinerii Fisei experienta similara se solicita certificari de buna executie, conf. art. 188, alin. 3 , , lit. a /OUG 34/2006.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta , comunicat de BNR , pentru fiecare an in parte ., Informatii privind subcontractantii. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta , inainte de incheierea contractului, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului -se solicita asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului - pentru personalul de specialitate , ofertantul va anexa: - acte doveditoare privind studii superioarein specialitatea constructii , atestate , in copie conform cu originalul sau copie legalizata sau copie conform cu originalul , conf. art. 5/Ordin 509/2011 al ANRMAP., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractul In ceea ce priveste asigurarea calitatii mediului, pentru a fi declarat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul SR EN ISO 14001:2005(ISO 14001:2004), prin prezentarea in copie a certificatului de atestare valabil la data limita de depunere a ofertelor , sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer