Achizitie publica - "Modernizare strazi in satele Horlesti, Bogdanesti si Scoposeni",Comuna Horlesti judetul Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 347724
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347724/31.05.2013
Denumire contract: "Modernizare strazi in satele Horlesti, Bogdanesti si Scoposeni", Comuna Horlesti judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HORLESTI (PRIMARIA HORLESTI), JUDETUL IASICod fiscal: RO 4540500, Adresa: sat horlesti, Horlesti, Telefon: +40 0232413200, Fax: +40 0232413200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27, etajul 1 camera 8, IASI, Romania, cod postal: 70177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: TERMINALUL IASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27, etajul 1 camera 8, IASI, Romania, cod postal: 70177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: TERMINALUL IASI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Modernizare strazi in satele Horlesti, Bogdanesti si Scoposeni", Comuna Horlesti judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intocmire proiect tehnic, detalii de executie in vederea obtinerii avizelor acordurilor si autorizatiilor din partea proiectantului pe toata durata de executie a lucrarilor si executie lucrari de""Modernizare strazi in satele Horlesti, Bogdanesti si Scoposeni", Comuna Horlesti judetul Iasi"Valoarea totala a contractului este12.434.807 lei fara TVA din care: -Proiectare: 350.000 lei fara TVA-Executie 11.275.484 lei fara TVA-Diverse: 809.323 lei fara TVASuma de care dispune autoritatea contractanta conform bugetului indicativ al proiectului pt. capitolul de div si neprev este de809.323 lei fara TVA, suma ce va fi decontata pe parcursul derularii contractului, daca aceste chelt apar si nu sunt aferente unor modif. substantiale ale acestuia.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 434, 807 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 220.000 Constituire: conf. art. 86 din HG 925/2006 react. Contul: RO12TREZ4065007XXX010851 trezoreria IASI , CUI 4540500 Of. din categ. IMM conf. Lg nr.346/2004 gar. de particp. se const. in propor. de 50% din cuantumul precizat. Per de valab.: 90 de zile calendaristice de la data limita de dep. a of. Restituire: conf. art.88 din HG925/2006 reactualiz. In cazul form. unei contestatii, in masura in care CNSC disp resp acesteia, aut. contr. va retine contestatorului din gar de particip in rap de val estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualiz.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat RON.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din val contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garan de buna exec este conf. art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualiz. Garantia de buna exec se restituie conf preved. art.92, alin.4 HG925/2006. Atentie! In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004) garantia de buna exec se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documntele in original privind incadrarea IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 - formular nr. 3;2)Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 - formular nr. 4;3)Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de ANAF in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4)Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale in original, in copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatii: Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie;(conform prevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP)5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 6.6)Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita depunerii ofertei;7)Declaratie privind neincadrarea la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006-Prezentare Declaratie de neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006 -formular nr.7. Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: Primar : Cadar Mihai, Viceprimar Cucutianu Neculai, Secretar Magfici Adriana, Cogeanu Elvira Contabil, Consilieri: Jipu Gheorghe, Timofte Costel Pascariu Gheorghe, Simion Puiu Constantin.8)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratia privnd calitatea de participant la procedura -Formular nr. 5;In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Persoane juridice1)Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Activitatile desfasurate in afara sediului social si al sediilor secundare si care fac obiectul prezentei achizitii trebuie sa fie autorizate conform art. 15 din Legea 359/2004. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau copia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.2)Daca este cazul, documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii; se va completa formularul nr. 9.3)Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare/altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.4)Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 22.000.000 lei. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta : Formular Informatii Generale, se va completa formularul nr. 8 cu informatiile din bilanturile contabile pentru anii pentru care se face dovada sau orice alte documente care pot sustine informatiile prezentate. Bilanturile contabile sau celelalte documente justificative se vor prezenta in copie certificata conform cu originalul. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a operatorii economici straini aceste documente se depun prin alte metode (spre ex. electronic), ofertantul va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a documentelor la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transmiterii.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei-valuta comunicat de BNR. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prevederile alin. 1 ale art. 186 din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament derm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 (acesta va completa Declaratia de eligibilitate ? Formular 1) si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a, c1 si d (acesta va completa- Formular 1 cu neincadrarea la art.181 lit. a, c1 si d), neincadrarea la prev art 69^1, Capacitatea financiara cash-flow pentru executie in valoare de 4.228.306, 5, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni. Formula de calcul conf. Ordin 925/2011 : (valoare estimata contract lucrari/ perioada maxima de derulare contract lucrari) X perioada solicitata de aut.contr. Dovada cash flow se solic.numai pentru executia lucrarilor din acest contract nu si pentru proiectare(dur totala contr 10 luni, dur. maxima exec. lucr. 8 luni).Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat minim 1 maxim 2 contracte care sa aiba ca obiect executie de lucrari similare cu cele presupuse de prezenta procedura, a caror valoare cumulata sa fie de minim 11.000.000 lei fara TVA si a unui contract de servicii de proiectare similar cu obiectul procedurii cu o valoare de minim 300.000 lei fara TVA . Conditia poate fi indeplinita si prin prezentarea a minim unul maxim 2 contracte care sa contina si servicii de proiectare si executie, cu conditia ca unul dintre acestea sa contina servicii de proiectare in valoare de minim 300.000 lei fara TVA, iar valoarea lucrarilor dintr-un contract unic sau cumulate din maxim 2 contracte sa fie de minim 11.000.000 lei fara TVA. Formular cu privire la experienta similara formularul nr 14; Pentru contractele de lucrari prezentate ca experienta similara se va atasa: certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionala din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru contractele de servicii de proiectare: se vor anexa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Declaratie cu privire la principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Declaratie cu privire la principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani., Informatii PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE pe ultimii 3 ani Declaratie PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE pe ultimii 3 ani- formularul 10., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea lucrarilor.Cerinte minime personal de specialitate executie - 1 inginer specialitatea CFDP; - 1 inginer autorizat topometrist - 1 responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul II - 1 responsabil control calitate; - 1 responsabil cu protectia muncii si PSI atestat de MMFPS si MECTS sau echivalent; Se vor atasa copii dupa cv si diplomelor fiecarui responsabil nominalizat.Pt. CQ se va prezenta decizia interna de numire.
Se solicita completarea Anexa 1 la Formularul nr 10 ASIGURAREA PERSONALULUI DE SPECIALITATE
PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI DEACHIZITIE PUBLICA. Se vor atasa copii dupa cv si diplomelor fiecarui responsabil nominalizat., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea proiectului tehnic. Cerinte minime personal servicii de proiectare: - 1 un sef de proiect specializarea CFDP - 2 ingineri proiectanti specializarea CFDP, - 1 inginer autorizat topometrist. Se vor atasa copii dupa cv si copii dupa diplomele fiecarui responsabil nominalizat, declaratii de disponibilitate., Executie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de executie de lucrari: - utilaje terasiere (autogreder, buldozer); - rulou compactor-vibrator; -macara, -laborator de analiza minim grad II. Ofertantul va face dovada faptului ca dispune de cel putin o statie de mixturi asfaltice. Documente care sa demonstreze faptul ca operatorul dispune de mijloacele si echipamentele enuntate anterior, dovada se poate face prin prezentarea facturilor fiscale emise pentru echipamentele aflate in proprietate si/sau contracte de vanzare cumparare/inchiriere si/sau alte documente prin care se poate face dovada dispunerii operatorului economic a mijloacelor/echipamentelor. Declaratie privind lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamentelor tehnice, laboratoarelor etc. de care dispun operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari - formularul 16
Pentru dotarea tehnica minima prezentata se vor atasa autorizatii, rapoarte de inspectie sau alte documente care atesta capacitatea de a executa lucrarile specifice domeniului de utilizare la nivel de cantitate prescrise in reglementarile tehnice in constructii., Proiectare: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de servicii de proiectare : - mijloace de transport; - echipament topografic( statie topografica si nivela); - calculatoare; - imprimanta A2 si A3 ; Documente care sa demonstreze faptul ca operatorul dispune de mijloacele si echipamentele enuntate anterior, prin prezentarea facturilor fiscale emise pentru echipamente si/sau contracte de vanzare-cumparare/inchiriere si/sau alte documente prin care se poate face dovada dispunerii operatorului economic a mijloacelor/echipamentelor Declaratie privind lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamentelor tehnice, laboratoarelor etc. de care dispun operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii de proiectare - formularul 16, Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Aut. Contr. va solicita ca asoc. sa fie legalizata numai in cazul in care of. comuna este decl. castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in forma autentica. - Ofertele depuse de o asociere trebuie sa ind. urmat. cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia. b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Res mat si umane ale subcontr decl se vor lua in consid pentru partea lor de implic in contr care urm sa fie indepl daca sunt prez docum in acest sens Informatii privind managementul mediului ISO 14001:2005 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de realizare proiect tehnic:
10
Descriere: Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de realizare a proiectului tehnic ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 2 luni si nici mai mic de 1.5 luni .Ofertarea unui termen de realizarea a proiectului tehnic mai mare decat termenul maxim stabilit mai sus (2 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de realizare a proiectului tehnic mai mic decat cel minim precizat mai sus (respectiv, 1.5 luni ).
Durata de executie
20
Descriere: In aceasta formula termenul minim reprezinta cel mai mic termen de executie ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 8 luni si nici mai mic de 6luni.Ofertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxim stabilita mai sus (8luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unei durate de executie mai mica decat cea minima precizata mai sus (respectiv, 6 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, fiind atasata prezentei invitatii de participare la procedura.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (rogramul privind petruirea, reabilitarea, modernizarea si/sau asfaltarea drumurilor de interes local)
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 11:12