Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRAZI LOCALE IN COMUNA MOVILA JUDETUL IALOMITA


Detaliu pentru invitatia numarul 325985
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Movila
Numar invitatie: 325985/09.05.2012
Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI LOCALE IN COMUNA MOVILA JUDETUL IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MovilaCod fiscal: 4365344, Adresa: com. Movila, jud. Ialomita, Movila, Telefon: 0243 311005, Fax: 0243 311002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Movila, jud. Ialomita, Movila, Romania, cod postal: 927175, telefon: +40 243311002, fax: +40 243311002, persoana de contact: Valeriu Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Movila, jud. Ialomita, Movila, strada Ferdinand nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI LOCALE IN COMUNA MOVILA JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: modernizare strazi in lungime de 1044, 24m, prin impietruire si asfaltare
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 491, 723 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.600 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Constituire garantie de participare: a) virament bancar in cont RO 63TREZ3925006XXX000034deschis la Trezoreria Fetesti;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, cu valabilitate de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.In cazul unei contestatii respinse, ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma de 4.271, 72 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA ? instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie a contractului se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale acceptate la plata, in conditiile HG1045 din 19 octombrie 2011, privind modificarea art. 90 alin. 3 din HG 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea in original - formular A din sectiunea Formulare, completatsemnat si stampilat. Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati , terti sustinatori, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea in original - formular B din sectiunea Formulare, completat semnat si stampilat. Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati , terti sustinatori.Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate si implicate in derularea contractului-Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilataCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare document - in original, completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formularCPI din sectiunea Formulare; semnat si stampilat.Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*)Prezentare document - in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? semnat si stampilat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceeace priveste organizareai, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primarul, Presedintele comisiei de evaluare, membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeace privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihai Valeriu - primar, Bolanu Petru ? presedintele comisiei de evaluare, Tudose Denisa Mihaela., Banau Silvia Lumini?a ? membriin comisia de evaluare .Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati , terti sustinatori. Certificat constatator, emis, de catre ONRC.Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani., Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 980.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cele mai importante lucrari., Un contract de lucrari similare: prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul a unui contract de lucrari similare (modernizare / reparatii / constructii noidrumuri, care a inclus ?i asfaltari) sau parte a unui alt contrac, finalizat la data desfasurarii procedurii, din care sa reiasa ca ofertantul a executat lucrari similare in valoare de cel putin 490.000 lei (fara TVA)De asemenea contractul respectiv va fi insotit de copii lizibile ale: procesului verbal de receptie finala a lucrarilor si de recomandare de la beneficiarulrespectiv., Declaratie pe propria raspundere referitoa-re la efectivele medii anuale ale personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu executia contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta in domeniu, necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: 1. sef de santier.2. responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat MDRT in domeniul lucrarilor ce se executa (lucrari de drumuri), valabil la data deschiderii ofertelor.3. responsabil cu calitatea.4. responsabilcu sanatatea sisecuritatea in munca.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora.CV-urile din care sa reiasa experienta profesionala generala, cea specifica si faptul ca a participat la cel putin o lucrare similara, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipa-mentele tehnice de care poate dispune opera-torul economic pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca detine acele echipamente utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului; Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii - respectiv lucrari de drumuri, Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 14001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii - respectiv lucrari de drumuri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www. e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 19:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer